dan nog.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:22 schreef Skv het volgende:
[..]
jaah komop ik ging toen voor het eerst uit.
Lul niet, je komt er nu nogquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:22 schreef Skv het volgende:
[..]
jaah komop ik ging toen voor het eerst uit.
Ik verwerk het nu niet meer in een verhaal als scoorplek.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik verwerk het nu niet meer in een verhaal als scoorplek.
Dat bedoelde ik te zeggen
Jij bent zeker zo'n Atak-kerquote:
Niets, behalve het feit dat er een honderd-tal vreemdsoortige freaks staat, die je liever niet tegenkomt in een schemerachtige ruimte.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:53 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
neu, singers basher, is er wat mis met atak dan?
Slechte ervaringen gehad in een dark room?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niets, behalve het feit dat er een honderd-tal vreemdsoortige freaks staat, die je liever niet tegenkomt in een schemerachtige ruimte.
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef Asshole het volgende:
Die laserpointer lijkt me echt kewl om op je lul te hebben
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef Fok_you het volgende:
eerst weet je niet eens bij wie je het hebt ingeleverd etc en een halve pagina later weet je te melden dat je lerares hem na je examen nog een keer kwam vragen?
geloof het voor geen donder, maar evengoed grappig geschreven
Jij komt een beetje gefrustreerd over. Hoe komt dat toch? Gebrek aan mikroos?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef Fok_you het volgende:
eerst weet je niet eens bij wie je het hebt ingeleverd etc en een halve pagina later weet je te melden dat je lerares hem na je examen nog een keer kwam vragen?
geloof het voor geen donder, maar evengoed grappig geschreven
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=17422quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef BAC het volgende:
heheheh, voorpagina jaggle!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |