Nee, komen de volgende keer. Ze's nu denk ik tegen de 4 weken.quote:
Alsof ze zeggen wil:" Hé pberends, wil je d'r ook niet een paar van mij opvoeden?"quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:39 schreef Scootmobiel het volgende:
Leuk dat deze óók (met moeder en al) gewoon bij jou over de vloer komen!![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:14 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja... Kwik, Kwek, Kwak en Lizzy hebben blijkbaar een goed woordje voor hem gedaan bij de andere eenden daar in de sloot...!![]()
Mond-tot-mond Snavel-tot-snavel-reclame dus.
Even naar de dierenwinkel en dit kopen:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:53 schreef tim31 het volgende:
Hallo Mijn naam is Tim ben getrouwd met Diana en we hebben een tweeling van 4jaar. Bij ons is een babyeendje komen aanlopen van ik schat een dag of 3 of 4 oud. Nu willen we deze graag groot brengen Alleen willen we graag weten wat het moet eten. Wie kan ons enkele tips geven ?
Als je een kruik hebt is het ook wel handig, anders moet je er eentje bij het Kruidvat kopen, zo'n rubberen. Plastic krat kan je ook kopen; is makkelijk schoon te maken:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:53 schreef tim31 het volgende:
Hallo Mijn naam is Tim ben getrouwd met Diana en we hebben een tweeling van 4jaar. Bij ons is een babyeendje komen aanlopen van ik schat een dag of 3 of 4 oud. Nu willen we deze graag groot brengen Alleen willen we graag weten wat het moet eten. Wie kan ons enkele tips geven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |