Mannetje: "kwak, kwak, kwak"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:17 schreef diederick-duck het volgende:
Hoe kwaakt een mannetje?![]()
Ik dacht dat alleen vrouwtjes kwaken??![]()
Zit niet echt verschil inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:22 schreef diederick-duck het volgende:
hebben mannetjes ook een grotere kop dan vrouwtjes?![]()
![]()
Op dit moment alleen brood, dat speciale voer is als ze nog baby's zijn. Nu zijn ze zo goed als volwassen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef diederick-duck het volgende:
geef jij ze ook nog Sivo start of opfok? of alleen albert heijn brood!?
![]()
wat een waanzinnig aparte en mooie eenden heb jij!![]()
![]()
mijnesziet er zo uit als de linkse op de 3e foto! is dat kwek?
Zo'n verenpak is erg warm hoor. Ik denk dat eenden liever een graad of 12 hebben dan 25 graden en zon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:42 schreef Étoile het volgende:
Awww wat liggen ze daar zielig opgerold in de kou! Volgens mij willen de duckies ook best wat zon!
Kwek is een vrouwtje, de rest mannetjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:58 schreef komrad het volgende:
pas maar op voor inteelt als lizzie een mannetje is, of zijn kwik kwek en kwak ook allemaal mannetjes
Of niet, wordt ze beschermt door 3 mannetjes. Kwak begint al een echte vechtersbaas te worden. Maar ik denk dat Lizzy, Kwik en Kwak eerder hitsig worden van een stuk broodquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:02 schreef komrad het volgende:
dan krijgt kwek het zwaar binnenkort hehe
Lekere rustige camera voering ,lijkt SBS welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
Click here to watch eendjes_tuin
http://www.putfile.com/media.php?n=eendjes_tuin
In het begin van links naar rechts: Kwek, Lizzy, Kwak en Kwik. Op achtergrond 2 andere eenden. Je hoort duidelijk verschil tussen hoe ze kwaken, vrouwtjes kwaken hard en hysterisch, mannetjes vrij zacht.
Nu is ie wel volwassen hoor... denk niet dat het veel meer veranderd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:33 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Wel zonde dat ie steeds minder wit wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |