gelukkig leef je al zolangquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
Kut vergeten me in te schrijven voor (her)tentamens. Mijn hele leven hangt af van één hertentamen![]()
![]()
![]()
![]()
Speel het spel dat de administratie van de school een fout heeft gemaakt. En schrijf je alsnog in.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
Kut vergeten me in te schrijven voor (her)tentamens. Mijn hele leven hangt af van één hertentamen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://exemplarischmodereren.web-log.nl/!
Zoiets ga ik ook doen. Morgen ff langs school en dan ga ik het fixen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:55 schreef Drugshond het volgende:
Speel het spel dat de administratie van de school een fout heeft gemaakt. En schrijf je alsnog in.
Is dat nou zo moeilijk.
Laat me eens raden, je zit op Inholland hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kun je niet beter eerst fietsen en dan douchen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:25 schreef Monidique het volgende:
Note to Aaah: Ik ga even douchen en daarna even fietsen en daarna zie ik het even wel.
+1000 slim.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun je niet beter eerst fietsen en dan douchen?
Helaas wel en ik vraag me af voor hoelang nogquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Laat me eens raden, je zit op Inholland hè?
Je moet eens Saxion overwegen. Ik heb mij, om maar eens iets op te noemen, nooit hoeven inschrijven voor een hertentamen of iets dergelijks. Saxion zit wel uitsluitend in het oosten vh land, dus je zult wel veel Duitsers tegenkomen, maar het ontbreken van het sub-arabische ras maakt dat ruimschoots goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Helaas wel en ik vraag me af voor hoelang nog![]()
Here to help.quote:
Hmm ik ga liever wat dichterbij naar school. Het Oosten is wel erg ver reizen. Bovendien weet ik niet of op het hbo wel studies te vinden zijn die ik echt leuk vind.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je moet eens Saxion overwegen. Ik heb mij, om maar eens iets op te noemen, nooit hoeven inschrijven voor een hertentamen of iets dergelijks. Saxion zit wel uitsluitend in het oosten vh land, dus je zult wel veel Duitsers tegenkomen, maar het ontbreken van het sub-arabische ras maakt dat ruimschoots goed.
Nee, ik ga niet wielrennen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun je niet beter eerst fietsen en dan douchen?
Welk(e) ras(sen) beschouw je allemaal als sub-arabisch? Waarschijnlijk vrij veel nietwaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moet eens Saxion overwegen. Ik heb mij, om maar eens iets op te noemen, nooit hoeven inschrijven voor een hertentamen of iets dergelijks. Saxion zit wel uitsluitend in het oosten vh land, dus je zult wel veel Duitsers tegenkomen, maar het ontbreken van het sub-arabische ras maakt dat ruimschoots goed.
Ik denk dat hij met "sub" doelt op de (in zijn ogen) ondergeschiktheid van andere rassen aan het "arabische ras"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:31 schreef Monidique het volgende:
"Sub-arabisme is geen ras. "
Ik wou eigen er "sub-human" neerzetten, maar dan krijg ik Bluesdude achter mij aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Welk(e) ras(sen) beschouw je allemaal als sub-arabisch? Waarschijnlijk vrij veel nietwaar?.
Ja, jij hebt natuurlijk liever zo'n lekkere superieure arabier achter je aan, dan iemand van een sub-arabisch ras. Je voorkeur is mij voldoende bekend. Dank.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik wou eigen er "sub-human" neerzetten, maar dan krijg ik Bluesdude achter mij aan.
Helaas.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
Arabieren vallen officieel onder het blanke ras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |