Leugens, leugens, leugens!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus, samengevat, Sidekick is medeplichtig aan de moord op Theo van Gogh en kan toch een leidinggevende funktie binnen fok! bekleden? Nou ja zeg!!![]()
![]()
Dat is gezien de staat waarin dit forum verkeerd ook wel te merken.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb namelijk geen leidinggevende functie.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is gezien de staat waarin dit forum verkeerdt ook wel te merken.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee de filter van het aquarium van een huisgenoot
Het is dus nog erger dan ik dacht.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef Sidekick het volgende:
Leugens, leugens, leugens!
Ik heb namelijk geen leidinggevende functie.
Geloof me, dit is nog niets vergeleken met wat nog komen gaat.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is dus nog erger dan ik dacht.![]()
Bij 40.000 posts?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geloof me, dit is nog niets vergeleken met wat nog komen gaat.
Ik zal alvast het wegwijs-topic uit mijn sig halen, om alvast wat ruimte te reserveren...
Check.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, raam zojuist opengezet en net ook theegezet.
Check.quote:Leuk weetje: net heb ik een rondje gefietst.
Nee dat is niet om te lachenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Geef 'm een screensaver, scheelt je ook schoonmaken.
De Openbaring kiest haar eigen moment om te Verschijnen.quote:
Trilde zijn aquarium dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee dat is niet om te lachenIk 2 dagen schele koppijn door die prutser
Laat me raden, CS3 heeft jou als de Chosen One voor zijn netwerk uitverkoren?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De Openbaring kiest haar eigen moment om te Verschijnen.
Je kunt de foto's zelf kiezen, moet je wel ergens uploaden, bijv. imageshack.usquote:Op maandag 6 juni 2005 21:04 schreef Drugshond het volgende:
@aah Hoelang ben je bezig geweest voor je weblogje... en kun je de foto's zelf kiezen ?!
Armageddon.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Gevaarlijke shit:
layout verneuqende URL ingekort
http://www.haaretz.com/hasen/spages/584941.html
Nog leuker en *valser* was geweest als je het pvda-manifest op Lucida's weblog had gezet. Dat zou ik gedaan hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |