Leugens, leugens, leugens!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus, samengevat, Sidekick is medeplichtig aan de moord op Theo van Gogh en kan toch een leidinggevende funktie binnen fok! bekleden? Nou ja zeg!!![]()
![]()
Dat is gezien de staat waarin dit forum verkeerd ook wel te merken.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb namelijk geen leidinggevende functie.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is gezien de staat waarin dit forum verkeerdt ook wel te merken.
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee de filter van het aquarium van een huisgenoot
Het is dus nog erger dan ik dacht.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:38 schreef Sidekick het volgende:
Leugens, leugens, leugens!
Ik heb namelijk geen leidinggevende functie.
Geloof me, dit is nog niets vergeleken met wat nog komen gaat.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is dus nog erger dan ik dacht.![]()
Bij 40.000 posts?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geloof me, dit is nog niets vergeleken met wat nog komen gaat.
Ik zal alvast het wegwijs-topic uit mijn sig halen, om alvast wat ruimte te reserveren...
Check.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, raam zojuist opengezet en net ook theegezet.
Check.quote:Leuk weetje: net heb ik een rondje gefietst.
Nee dat is niet om te lachenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Geef 'm een screensaver, scheelt je ook schoonmaken.
De Openbaring kiest haar eigen moment om te Verschijnen.quote:
Trilde zijn aquarium dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee dat is niet om te lachenIk 2 dagen schele koppijn door die prutser
Laat me raden, CS3 heeft jou als de Chosen One voor zijn netwerk uitverkoren?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De Openbaring kiest haar eigen moment om te Verschijnen.
Je kunt de foto's zelf kiezen, moet je wel ergens uploaden, bijv. imageshack.usquote:Op maandag 6 juni 2005 21:04 schreef Drugshond het volgende:
@aah Hoelang ben je bezig geweest voor je weblogje... en kun je de foto's zelf kiezen ?!
Armageddon.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Gevaarlijke shit:
layout verneuqende URL ingekort
http://www.haaretz.com/hasen/spages/584941.html
Nog leuker en *valser* was geweest als je het pvda-manifest op Lucida's weblog had gezet. Dat zou ik gedaan hebben.quote:
Je moet 'm wel uitbreiden met je eigen schilderijen.quote:
Machtquote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef Sidekick het volgende:
Raad het citaat:
"Als ík de macht krijg, straks, dan zal er inderdaad even een politiek-correcte zuivering uitvoeren"
Aklabakla?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef Sidekick het volgende:
Raad het citaat:
"Als ík de macht krijg, straks, dan zal er inderdaad even een politiek-correcte zuivering uitvoeren"
Mag ik je linken?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:42 schreef Drugshond het volgende:
Owke... er is nu ook een drugshond.. tenminste alvast geregistreed de invulling en layout komt nog wel een andere keer.
Ik zag het al aankomen... ik dacht snel registeren. Voordat het gezeik weer begint.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef Monidique het volgende:
Jij doerak!
Slim.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zag het al aankomen... ik dacht snel registeren. Voordat het gezeik weer begint.
Juist dan!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, ik ben een digitale narcist/anarchist. !!
Ik zal er zeker wat extra aandacht en tijd in investeren. Maar de eerste klap is een daalder waard! Lijkt me een leuk idee om eerst maar eens alle kritische stukjes t.a.v. de sociaal-democratie in het algemeen en de P.v.d.A in het bijzonder te (her)plaatsen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je moet 'm wel uitbreiden met je eigen schilderijen.
Ik weet zeker dat dat prachtig wordt.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik zal er zeker wat extra aandacht en tijd in investeren. Maar de eerste klap is een daalder waard! Lijkt me een leuk idee om eerst maar eens alle kritische stukjes t.a.v. de sociaal-democratie in het algemeen en de P.v.d.A in het bijzonder te (her)plaatsen.![]()
Zeg jij het tegen Sidekick?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
Fantastisch, zo'n weblog. Nu hebben we het forum niet meer nodig.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En dat staat gelijk aan ernstig geweld?
.quote:Eerwraak mondt in bijna de helft van de situaties uit in geweld, geregeld met dodelijke afloop
Tot zover de nobele gedachte dat dit een jongerenform is.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
LOL!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
http://ryan3enstali.web-log.nl/
IN DER BESCHRENKUNG ZEIGT SICH DER MEISTER'quote:Op maandag 6 juni 2005 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[img][afbeelding][/img]
LOL!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
http://ryan3enstali.web-log.nl/
Hij ziet er wel nogal rolbevestigend uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot zover de gedachte dat dit een jongerenform is.![]()
Ik geef toe, ik hoor er ook niet echt in thuis. Maar zo oer-burgerlijk als deze vader (des vaderlands) zal ik het zeker niet schoppen.
Wat zei ik onlangs nog over mannen met een baardje?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:47 schreef lucida het volgende:
[..]
IN DER BESCHRENKUNG ZEIGT SICH DER MEISTER'
Hilarisch en magistraal![]()
Zat ik er nog niet zover naast toen ik Ryan3 met Desi Bouterse vergeleek. Wat straalt hij een vreugde uit zeg, niet te weinig he? Maar even serieusm wat een hoopje kinderleed. Wat een zielepietje. Het lijkt potdikkeme wel wel of hij net te horen heeft gekregen dat hij met Stali ('n moetje?) moet trouwen. Vrolijke boel allemaal.![]()
Jahaaa! Mag ik jou ook linken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |