tjoquote:
hey, een dame..quote:
Samson is ook goed ja...quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
hey, een dame..
weet jij hoelang een bevalling duurt
Van het afkicken zelf hebben we niks gezien dat was wel opvallend. Maar er zaten wel grote tijdssprongen in de documantaire. In het ene shot was die pa geblondeerd en een shot later had hij weer bruin haar en liep rond met een ringbaardje.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef stribe het volgende:
[..]
Is die zoon van 18 nog kunnen afkicken? die heeft dus ook niet zolang meer te leven of wel? en die anderen kinderen hebben die nog kunnen afkicken?
vanwaar die interesse is bevallingen?quote:
Nog een fijne avondquote:Op maandag 6 juni 2005 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hou het ook voor gezien vandaag!
daag
me stage begeleider is rond half 3 weggegaan, hij word voor de 3de keer vaderquote:Op maandag 6 juni 2005 17:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vanwaar die interesse is bevallingen?
uuuh ik weet niet gemiddeld. ik denk een uur of 6, ofzo?
tot mijn fok automatisch uitlogd is, ben ik wegquote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
omdat iedereen nog maar kort hoeft. ik hoef nog maar 24 minuten
JIJIJIJJIMJIJMIJMquote:
hehequote:
morgen, dan is het beter weerquote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik niet
ik zit te twijfelen. zal ikv anavond gaan fietsen of morgen?
laat je vriend op jou fietsenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik niet
ik zit te twijfelen. zal ikv anavond gaan fietsen of morgen?
hou me nog ff gezelschapquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als hij er was, mocht hij op me fietsen. maar helaas....
toedelsquote:
Doei stribequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |