abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 16:16:33 #51
80268 kLowJow
That's Gay
pi_27679300
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef berenboot het volgende:

[..]

Niet zo raar dat die Zuid-Afrikanen zoveel AIDS krijgen. Die geloven er o.a. in dat AIDS nieteens bestaat, zoals de President van ZA.
Trouwens, niet alleen ZA, maar HEEL VEEL Afrikaanse landen. Linkie tussen het IQ van de neger en HIV?
Je loopt duidelijk achter .
pi_27679330
quote:

[..]

Niet zo raar dat die Zuid-Afrikanen zoveel AIDS krijgen. Die geloven er o.a. in dat AIDS nieteens bestaat, zoals de President van ZA.
Trouwens, niet alleen ZA, maar HEEL VEEL Afrikaanse landen. Linkie tussen het IQ van de neger en HIV?
Wil je die belachelijke opmerking over IQ en HIV HEEL SNEL WEGHALEN?

Gooi het maar op foutieve voorlichting (met dank aan o.a. de RKK), onderwijskansen, financiele situatie, verhongering. Zo kan je nog wel even door gaan. Als jij nooit naar school gegaan zou zijn, zou jij net zo dom zijn. Alhoewel je dat met die opmerking eigenlijk al aangetoond hebt.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:19:49 #53
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_27679415
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:46 schreef veer0318 het volgende:
http://www.soaaids.nl/hivaids_vervolg/testen_op_hiv_waar

Zelfs als er al wat sperma in jouw mond is gekomen, loop je niet zo'n groot risico (het vocht in je mond is vrij effectief in doden van virussen/bacterieen).
Wie heeft je dat wijs gemaakt??? De kans op een HIV besmetting door orale sex in inderdaad vrij klein maar dat komt door het maagzuur en niet door het speeksel
En hoe voelt u zich nu?
  maandag 6 juni 2005 @ 16:23:13 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_27679537
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:15 schreef erikh het volgende:

[..]

Sorry maar wat een enorme kutopmerking is dit zeg
klopt
  Moderator maandag 6 juni 2005 @ 16:24:07 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_27679565
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:37 schreef THE_BASE het volgende:
Ik heb 1x een jongen afgetrokken en die is klaargekomen. Nu blijkt dat er sinds een week HIV is geconstateerd. Ik heb het sperma niet in mijn mond gehad, alleen op mijn hand en direct erna mijn handen gewassen.

Kan het nu zijn dat ik ook besmet ben met HIV of een SOA?
Van het bovenstaande heb je geen HIV opgelopen, daar hoef je niet bang voor te zijn.

Maar je schrijft: "ik heb het sperma niet in mijn mond gehad." Heb je hem wel gepijpt? Want daar kun je dus wel degelijk andere SOA's van oplopen, óók als je hem niet in je mond hebt laten klaarkomen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_27679572
quote:

[..]

Het wordt beter in ZA. Vorig jaar stonden de er in de kranten pagina's vol met banen voor AIDS-voorlichters, TBC-programma's enz. Ook is rond die tijd de minister van gezondheid aangeklaagd geloof. Die werd aangeklaagd voor zoveel duizenvoudige dood door schuld wegens het ontkennen van het bestaan van AIDS/HIV. Maar ze hebben nog een lange weg te gaan.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_27679784
quote:

[..]

Me dunkt.
pi_27680064
quote:

[..]

je hebt het dan ook over Thabo Mbeki, en niet over Nelson Mandela. er worden wel voorlichtingen gegeven maar verkeerde.
wat trouwens ook gebeurt in Amerika, dat sex iets is van de Duivel
en jij legt altijd wel rare linken, iedereen over 1 kam scheren etc. kijk eens verder dan je neus lang is en verdiep je eens in dingen
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_27680066
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Wie heeft je dat wijs gemaakt??? De kans op een HIV besmetting door orale sex in inderdaad vrij klein maar dat komt door het maagzuur en niet door het speeksel
Onzin. Speekselenzymen zijn zeer doeltreffend in het bestrijden van HIV-virus.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_27680096
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Van het bovenstaande heb je geen HIV opgelopen, daar hoef je niet bang voor te zijn.

Maar je schrijft: "ik heb het sperma niet in mijn mond gehad." Heb je hem wel gepijpt? Want daar kun je dus wel degelijk andere SOA's van oplopen, óók als je hem niet in je mond hebt laten klaarkomen.
Ik heb de jongen enkel afgetrokken en klaar laten komen op zijn buik en wat op mijn hand. Niet gepijpt dus. Het feit is gewoon dat je schrikt en ernstige dingen gaat denken nadat je zoiets hoort.
pi_27680109
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef nozem het volgende:

[..]

Onzin. Speekselenzymen zijn zeer doeltreffend in het bestrijden van HIV-virus.
Jep. Point proven
pi_27680141
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef THE_BASE het volgende:

[..]

Ik heb de jongen enkel afgetrokken en klaar laten komen op zijn buik en wat op mijn hand. Niet gepijpt dus. Het feit is gewoon dat je schrikt en ernstige dingen gaat denken nadat je zoiets hoort.
Niet nodig. Zet het van je af. Je hebt geen risico gelopen door dit voorval.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_27680468
I've got a ridge in my brooke
  maandag 6 juni 2005 @ 18:44:45 #64
122227 Tante_Corry
koekje dr bij?
pi_27683961
schat, zelfs als hij een volle load zoete lenteregen in je smoeltje had gegoten was de kans nog vrij klein, en je hebt niet eens wat van zn zooitje binnengekregen!

komt goed hoor
pi_27684300
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:23 schreef SHE het volgende:

[..]

klopt
Goed antwoord
pi_27684791
Antwoord is inmiddels gegeven. Ook al is het risico minimaal, laat je toch even testen en voorlichten door je huisarts of het GGD.

Succes! .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')