Mmm die ken ik volgens mij al wel. Wat gebeurd er zo'n beetje in?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
Gisteren heb ik de aflevering van Owlpen Manor (4x01) gezien, incl de EXTRA. Deze vond ik een van de betere van de afleveringen tot dan toe. Er gebeurde erg veel, en van alles wel iets. Als je MH nog nooit gezien hebt is dit wellicht een goeie aflevering om een indruk te krijgen.
Misschien stellen die lui zich meer open waardoor er meer gebeurd. Wel heel apart in ieder geval.quote:Persoonlijk vind ik de LIVE afleveringen wat moeilijk om doorheen te komen. Een paar uur PER DAG (en een LIVE kan 3 dagen duren), en veel geouwehoer eromheen. Het idiootste wat ik elke keer dan ook weer hoor is dat er mensen ineens thuis allerlei vreemde zaken zien of horen als ze thuis MH LIVE kijken. Dat gaat er bij mij niet in.

Da's lastig te vinden en er wordt daar zo ontzettend druk gepost. Maar ik heb wel eens het een en ander gezien. Ook in het Dead Famous forum btw. Daar post Chris Fleming wel 'ns.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:20 schreef lunamoon het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Heb nu het forum door gekeken maar kan het nergens vinden. Groeten vanuit Amerika trouwens...schaduw![]()
![]()
Ja, het is veel geouwehoer, maar toch wil ik alles zien. Dus ik kijk ook die Access All Areas wat je net zo goed over kan slaanquote:Op zondag 17 juli 2005 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
Persoonlijk vind ik de LIVE afleveringen wat moeilijk om doorheen te komen. Een paar uur PER DAG (en een LIVE kan 3 dagen duren), en veel geouwehoer eromheen. Het idiootste wat ik elke keer dan ook weer hoor is dat er mensen ineens thuis allerlei vreemde zaken zien of horen als ze thuis MH LIVE kijken. Dat gaat er bij mij niet in.

quote:Op zondag 17 juli 2005 11:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmm die ken ik volgens mij al wel. Wat gebeurd er zo'n beetje in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Misschien stellen die lui zich meer open waardoor er meer gebeurd. Wel heel apart in ieder geval.Dit denk ik dus ook, en dat vind ik erg zonde. Klapperende badkamerdeur of flikkerende lampen en zwaaiende kroonluchters, omdat je een spook-programma op TV kijkt lijkt me erg stug. Als er iets in hun huis aanwezig zou zijn in hun huis, dat zulke activiteit teweeg kan brengen, had men dat al veel eerder opgemerkt.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:48 schreef Dimmie het volgende:
En die ervaringen... ik denk dat er veel dingen verzonnen zijn om maar met de naam in beeld te komen.
Hetzelfde geldt wat men regelmatig op de webcams denken te zien. Een waarneming door meerdere onafhankelijke mensen, tegelijkertijd vind ik veel interessanter.
En hierbij vraag ik me toch af... Ik geloof best dat bepaalde spirituele mensen meer kunnen zien dan de meeste andere mensen, en entiteiten waarnemen waar anderen die niet kunnen zien. Deze waarneming bevindt zich buiten het visuele spectrum. Is het dan nog zo, dat als je naar opgenomen/gefilmd materiaal kijkt, deze 'extra informatie' meegenomen is. Een camera legt vast wat hij ziet - het visuele spectrum - en zet die informatie magnetisch of optisch vast. Zijn evt. aanwezige entiteiten in het gezichtsveld van die camera dan nog door een medium of iets nog op te pikken?
Nu worden er idd soms entiteiten vastgelegd op camera, maar vaker niet dan wel. (ws als de entiteit zich zeer dicht bij het visuele spectrum bevindt.. (IR en UV)). Maar dezen zijn op dat moment voor ķedereen zichtbaar.
Hoe zit het dan met de nog onzichtbare informatie. Zijn spirituele mensen thuis in staat dingen op te pikken van de webcams van MH waar een ander niks ziet?

Normaal gesproken in gebruikelijke webwinkels hoor. En het nieuwe seizoen van Ghosthunters start 27 juli op Sci-Fi Channel en de Canadese The Girly Ghosthunters start 1 augustus op LivingTV2 en wordt dan 3 dagen in de week uitgezonden.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
waar kanje dead famous 'kopen'?kan ze nerges vinden, en nieuwere Ghosthunters zijn ook nog nie in de winkel te krijgen....iemand? mail et me maar als je et weet ofso.

O ja lunamoon, voor als je geen Travel Channel kan ontvangen in Amerika: Dead Famous wordt uitgezonden op Biography Channelquote:Season Three of Dead Famous a go!
Just got word we will be filming Season Three of Dead Famous. Production will begin in August of 2005 and run until Jan of 2006. We are scheduled to shoot 10 new episodes and a possible Live Special.
Season three will air in England beginning Jan 2006 and the rest of the world later that year.
This is gonna be a blast!!!!

Volgens mij heb je wel een duidelijk beeld als je het meeste van MH gezien hebt.quote:What do ghosts sound like? What do they look like? What do mediums see? What exactly is an orb? How can you develop your own psychic abilities? This companion book to the smash-hit series Most Haunted will answer all the questions you've ever wanted to ask about the paranormal. Based on indepth interviews with presenters Yvette Fielding and Derek Acorah, and with their intrepid TV crew, it provides a behind-the-scenes insight into the ghoulish goings-on in haunted locations around the country. Find out what really happened at Owlpen Manor, Brannigan's Nightclub and the Drury Lane Theatre. Did the antique baby's crib really start rocking back and forth of its own accord in Athelhampton Hall? Who, or what, punched Stuart in the stomach at the Ancient Ram Inn? And how did Derek feel when he was possessed by the spirit of the evil Mr. Godfrey Parks? Most Haunted will fascinate and intrigue both sceptics and believers alike.

Of eens een keer naar Gettysburg. Dat schijnt ook behoorlijk actief te zijn..quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
Hopelijk gaan ze binnenkort naar de mirttles(ofso) plantage.

Argh, kan niet wachtenquote:Most Haunted LIVE 16: Manchester
The Team will be returning for three terrifying nights in September. And this is the one you've been screaming for!! The team will visit many locations, including a disused mental asylum and will be returning to 2 of their most scary locations One will be Ordsall Hall, Salford Not so bad But then it's
back to BRANNIGANS!!!!
Will Godfrey Parks still be there and will he again take over Derek? Find out in September with MOST HAUNTED LIVE!!!!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SUPERAFLEVERING!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Nou net deel2 gezien van MH van de queen mary.
Ik denk dat deze afl. de beste is van alle die ik ooit heb gezien.
Er gebeurt constant wat, en ze hebben redelijk goed bewijs geleverd deze keer.
Nie gezien? DIRECT gaan kijken!Holy freakin shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SUPERAFLEVERING!![]()
Ik ga direct mijn leverancier bellen![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door livEliveD op 27-07-2005 16:54:35 (quoten kon ik ff niet) ]Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.

quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Nou net deel2 gezien van MH van de queen mary.
Ik denk dat deze afl. de beste is van alle die ik ooit heb gezien.
Er gebeurt constant wat, en ze hebben redelijk goed bewijs geleverd deze keer.
Nie gezien? DIRECT gaan kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SUPERAFLEVERING!![]()
Hij is net thuisbezorgd!
Ik ga hem gelijk kijken!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖

Ik ben heel benieuwd waarom het niet zou boteren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:02 schreef Lynx666 het volgende:
Klopt het ook dat Derek (ws daardoor?) niet meer te zien is in MH seizoen 7?

Misschien is dit een reden?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd waarom het niet zou boteren.
Ze schijnen achter de schermen al helemaal niet meer met elkaar te praten, alleen voor de camera's uit pure noodzaak.quote:It may be because Derek is doing a programme for LivingTV later in the air produced by Ruggie Productions and not Antix - own by Yvette and Karl. I think they were bidding to do it!

Iemand die hier nog iets over kan vertellen? Hier ben ik wel beniewd naar.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En hierbij vraag ik me toch af... Ik geloof best dat bepaalde spirituele mensen meer kunnen zien dan de meeste andere mensen, en entiteiten waarnemen waar anderen die niet kunnen zien. Deze waarneming bevindt zich buiten het visuele spectrum. Is het dan nog zo, dat als je naar opgenomen/gefilmd materiaal kijkt, deze 'extra informatie' meegenomen is. Een camera legt vast wat hij ziet - het visuele spectrum - en zet die informatie magnetisch of optisch vast. Zijn evt. aanwezige entiteiten in het gezichtsveld van die camera dan nog door een medium of iets nog op te pikken?
Nu worden er idd soms entiteiten vastgelegd op camera, maar vaker niet dan wel. (ws als de entiteit zich zeer dicht bij het visuele spectrum bevindt.. (IR en UV)). Maar dezen zijn op dat moment voor ķedereen zichtbaar.
Hoe zit het dan met de nog onzichtbare informatie. Zijn spirituele mensen thuis in staat dingen op te pikken van de webcams van MH waar een ander niks ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |