*aan de kant duwt...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:47 schreef D.Rose het volgende:
*in rij gaat staan
Achteraansluitenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:48 schreef tonks het volgende:
Gratis?
dat laten we maar ff in het middenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:48 schreef tonks het volgende:
Gratis?
Dacht t dus niet hequote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:50 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dacht t dus niet heHup, achteraan....
![]()
voorkruiperquote:Op maandag 6 juni 2005 13:50 schreef Troel het volgende:
Die van mij was eerst
Maar wel ongeveer dezelfde topictitel
Snoep is altijd goedquote:Op maandag 6 juni 2005 13:50 schreef Troel het volgende:
Die van mij was eerst
Maar wel ongeveer dezelfde topictitel
Je vermeldde niet dat je in een rij ging staan oid...quote:
Noemde jij mij nou net een vervelende etter?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:50 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dacht t dus niet heHup, achteraan....
![]()
Neequote:Op maandag 6 juni 2005 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noemde jij mij nou net een vervelende etter?
* Troel gooit D.Rose snel een zakje toe en deelt dan uitquote:Op maandag 6 juni 2005 13:57 schreef D.Rose het volgende:
he verdorie, ik moet weer aan het werk
*uit de rij stapt
snoep en zoquote:Op maandag 6 juni 2005 13:58 schreef tonks het volgende:
Wat zit er allemaal in een zakje snoep
Talk dirty to me babyquote:Op maandag 6 juni 2005 13:54 schreef Shreever het volgende:
[..]
Nee![]()
zoiets was het wel geloof ik.. lees maar terug![]()
Te laatquote:Op maandag 6 juni 2005 14:04 schreef kanaiken het volgende:
* kanaiken komt ook weer eens kieken
is er nog snoep over?
Helaaschquote:
4 spekjesquote:Op maandag 6 juni 2005 13:58 schreef tonks het volgende:
Wat zit er allemaal in een zakje snoep
Zozo wat vrijgevigquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
4 spekjes
lange jan
biggetje
perzikje
lollie
rolletje mentos
dropveter
rozijntjes
graagquote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef tonks het volgende:
Lust je een stukje mars delight kanaiken?
ja, en het ergste is dat dus maar 2 van de 16 mensen die hier gisteren waren een zakje meekregen omdat ik het vergat mee te gevenquote:
En dat vind je erg omdat...?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, en het ergste is dat dus maar 2 van de 16 mensen die hier gisteren waren een zakje meekregen omdat ik het vergat mee te geven
Geef mij maar een lolyquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
4 spekjes
lange jan
biggetje
perzikje
lollie
rolletje mentos
dropveter
rozijntjes
Hopelijk vergeet ik het deze keer ook niet, vorig jaar wa ik dat ook vergetenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, en het ergste is dat dus maar 2 van de 16 mensen die hier gisteren waren een zakje meekregen omdat ik het vergat mee te geven
Omdat het behoorlijk prijzig is om die dingen te maken en ik mezelf ken en nu dus 16 zakjes nog moet opeten ofzo.quote:
Ik versta je nietquote:Op maandag 6 juni 2005 14:18 schreef kanaiken het volgende:
*bezig is met latijn
Had het woord berin in het latijn niet een dubbele betekenis?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:18 schreef kanaiken het volgende:
*bezig is met latijn
*BEZIG IS MET LATIJNquote:
*checkt boekquote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Shreever het volgende:
[..]
Had het woord berin in het latijn niet een dubbele betekenis?
Ben vergeten wat dat woord nou ook alweer was...![]()
Kan me herinneren dat een van mijn leraren dat toen zei in de hoop meer mensen in zijn Latijnse lessen te krijgenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*checkt boek
staat niets in dat er zelfs maar op lijkt
Mits je vanavond aanwezig bent natuurlijkquote:
ik lust geen azijn...quote:
quote:
Zure komkommerschijfjes toch wel? Dat maak je klaar met azijn hoorquote:
sorry, ik ben een beetje meligquote:
ik heb ze liever gewoon met een uitje en een beetje olijfolie.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:33 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zure komkommerschijfjes toch wel? Dat maak je klaar met azijn hoor
Wie is Karlijn?quote:
Zo heb ik ze nog nooit gegeten, maar eens een keer proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb ze liever gewoon met een uitje en een beetje olijfolie.
Met azijn eet ik ze de hele avond
He verdorie.. nu ik wegga gaan jullie het over sex hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Jajaja genoeg gezwaaid naar elkaar. Hop, laten we het over iets substantieels hebben. Ik zeg: seks.
Nou ja, politiek mag ook
Combinatie?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Jajaja genoeg gezwaaid naar elkaar. Hop, laten we het over iets substantieels hebben. Ik zeg: seks.
Nou ja, politiek mag ook
Standje 69 met Balkenende? Nee dank jequote:
Vanavond de samenvatting en nabeschouwing van dit naderende debat over de vleselijke lusten, ok?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:02 schreef Shreever het volgende:
[..]
He verdorie.. nu ik wegga gaan jullie het over sex hebben
Kunnen jullie dat niet vanavond doen?![]()
ik krijg er hele rare beelden bijquote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Standje 69 met Balkenende? Nee dank je![]()
Doe jij niet zo vrolijkquote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag ravissant sympathieke mede-Fok!kers!
Wat is het tering mooi weer!
Prima. Ik begin met de these:quote:
Deal!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vanavond de samenvatting en nabeschouwing van dit naderende debat over de vleselijke lusten, ok?
Moet je even het hokje aanvinken bij 'mental images uitschakelen'quote:
Wellus!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe jij niet zo vrolijker is niet eens zon
![]()
Nietquote:Op maandag 6 juni 2005 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wellus!![]()
Er is altijd zon!![]()
Achter de wolken.![]()
En ik ben er. Het zonnetje in huis.![]()
Zo!![]()
Fijne dagquote:Op maandag 6 juni 2005 15:11 schreef Shreever het volgende:
*nu echt weg is![]()
voordat Erwin stampvoetend, rood aan staat te lopen van ongeduld
En na regen komt zonneschijn ja!!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet![]()
Ja achter de wolkendoos ....
Whahahahahha![]()
![]()
ik ookquote:
quote:
leedvermaakquote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
Nog lange niet, nog lange niet!
Nee, nee, nee, hij bestaat niet. Niet op dit forum waar ik gewoon met jou een wilde rondedans kan doen en er niets aan de hand isquote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef MutZ het volgende:
Hoi dolle_hond
Dude, die rug bestaat jammergenoeg wel en ik word er helemaal gek van
Mag ik weten wat U het weekend heeft gedaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, hij bestaat niet. Niet op dit forum waar ik gewoon met jou een wilde rondedans kan doen en er niets aan de hand is
Nee ik begrijp dat je hem niet weg kan denken hoor
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
Nog lange niet, nog lange niet!
Dat mag U!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mag ik weten wat U het weekend heeft gedaan?![]()
Nietsquote:Op maandag 6 juni 2005 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat mag U!
Uit eten, kroegje, bioscoop.
En geneukt. Maar da's logisch
Et vous?
Tja, jij moet zo nodig een baan hebben en brood op de plank en de hele heisa. niet zeuren danquote:
Ja poppie, da's woensdagquote:Op maandag 6 juni 2005 15:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niets
Niet naar huisje wezen kijken![]()
De mooiste sinds tijden![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, hij bestaat niet. Niet op dit forum waar ik gewoon met jou een wilde rondedans kan doen en er niets aan de hand is
Nee ik begrijp dat je hem niet weg kan denken hoor
Groetjesquote:Op maandag 6 juni 2005 15:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ gaat er weer vandoor... Naar m'n zusje in het ziekenhuis
Dag en kop op!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ gaat er weer vandoor... Naar m'n zusje in het ziekenhuis
*leeft meequote:Op maandag 6 juni 2005 15:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja poppie, da's woensdagNummer 37. De andere wordt nog ingepland voor ons.
"Sow"quote:Op maandag 6 juni 2005 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
Sow.. weer actief thuis is..
Net kamer opgeruimd, zo nog even stofzuigen. Stoffen komt wel weer een keertje
Sowhan heet iequote:Op maandag 6 juni 2005 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Sow"
Wat is er mis met het simpele 'Zo' ?
Sin Cityquote:
Ik ben weer thuisquote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:06 schreef Sjowhan het volgende:
Nee hoor d_k, tuurlijk niet.
Zou niet es durven
Vermoeiend, maar de kinderen hebben genoten (alleen hadden Nina en Storm vanaf gisteren last van oorontstekingquote:
kwartiertje nog maar gelukkigquote:
Patat? Als afsluiting van de mini-vakantie?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:11 schreef es70 het volgende:
Nu weer over tot de orde van de dag... Er moet vanavond gegeten worden en er zit nog een berg was in de tassen.
het lijkt ook meer een harige anus dan een piemel op zichquote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
Ik heb de draad weer een beetje opgepakt.
En nee, het is geen piemel
brakke foto overigens, is van webcam
Ik zou er met de beste wil van de wereld geen piemel in kunnen zien hoor....quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
hoi Esquote:Op maandag 6 juni 2005 16:11 schreef es70 het volgende:
Nu weer over tot de orde van de dag... Er moet vanavond gegeten worden en er zit nog een berg was in de tassen.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het lijkt ook meer een harige anus dan een piemel op zich
een piemel in een harige anusquote:Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het lijkt ook meer een harige anus dan een piemel op zich
Of een net volgekwakte anus, dat kan ookquote:
Misschien is het multi-interpretabel. Da's vaak met Kunstquote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een net volgekwakte anus, dat kan ook
*tromgeroffel*WAT... IS... WAAR??
Avondquote:
Poe, wat moet ik vertellen??quote:Op maandag 6 juni 2005 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja doe's wat vertellen anders!
Hoi!
Hier dus welquote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef AmyLee het volgende:
[..]
echt niet nog niet in ieder gevalhoe gaat ie?
Mwah t gaat mn dag was min kwam er vandaag achter dat ik alleen deze week en volgende week nog les heb en moet nog veel doen eigen schuld i knowquote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier dus wel
Met mij goed met jou ook dan![]()
![]()
Wat sneu nou... Is je parkiet ontploft?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Troel het volgende:
Nou dat is ook niet aardigquote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat sneu nou... Is je parkiet ontploft?
Ook goed. Ik zit niet zo in de vogelmerken.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou dat is ook niet aardig
Het is duidelijk een ontploft blauwstaartje.
Jahaa!quote:
Ja maar aan de structuur van het getoonde verendek, meen ik toch echt het kwieke blauwstaartje te herkennen hoor!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ook goed. Ik zit niet zo in de vogelmerken.
Ik had begrepen dat parkietjes in allerlei kleurvariaties te krijgen waren...
Misschien is Troel wel een psychologe, aangesteld om onze zieke hersenspinsels in kaart te brengen door eens in de zoveel tijd een inktvlektest op ons los te laten.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar aan de structuur van het getoonde verendek, meen ik toch echt het kwieke blauwstaartje te herkennen hoor!
Maar het schijnt iets met seks te zijn, dat schilderij. Het is altijd hetzelfde met Troel.
@ D.Rose: ja hoi! Benne gij al vrij? Bourgondisch arbeidsethos, daar in het zuiden
we hebben het over de foto?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jahaa!
Maar zeg eens... Wat denk jíj dat het is?
ik ben nu vrijquote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
@ D.Rose: ja hoi! Benne gij al vrij? Bourgondisch arbeidsethos, daar in het zuiden
O denk je da....quote:Op maandag 6 juni 2005 17:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien is Troel wel een psychologe, aangesteld om onze zieke hersenspinsels in kaart te brengen door eens in de zoveel tijd een inktvlektest op ons los te laten.
Zodra ze weten hoe ze een straatadres bij een IP nummer kunnen vinden, komt er een busje voorrijden met mannen in witte jassen.
Ik wist dat je dicht bij je huis woont, maar...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
ik ga dan ook zelden te voetquote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik wist dat je dicht bij je huis woont, maar...Die typo is tè leuk...
Opnieuw.
Ik wist dat je dicht bij je werk woont, maar je gaat me toch niet vertellen dat je het lopend zo snel hebt gedaan hè...
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:12 schreef D.Rose het volgende:
@Arty
had vorige week problemen met mijn knipperlicht
Bij de plaatselijke automateriale zaak kwam een zwarte Corvette aanrijden
Ik raakte met de eigenaar aan de praat en deze bood aan mij met
mijn probleem te helpen als ik achter hem aan naar zijn huis reed.
Daar aangekomen bleek ie ook nog een DB7 te hebben
Het is een foto van een webcam.quote:
geloof niet dat ie aan verkopen dachtquote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]![]()
Dit is natuurlijk alleen maar interessante informatie als 'ie 'm voor een prikje te koop heeft staan en 'm louter wenst weg te doen aan een bepaalde in Groningen wonende Fries.
van Troelquote:Op maandag 6 juni 2005 17:20 schreef Bengeltje het volgende:
appel ? webcam foto?
Van wie is dat ding?
Hmm. Maareh, ik geloof niet dat ik snel in een situatie kom dat ik zóveel centjes over heb... Wat voor DB7 was het trouwens?quote:
Vandalen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:18 schreef D.Rose het volgende:
op de dorpel zat een plaatje waarop stond dat ie speciaal voor hem 'handbuild' was
WTF is het?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat sneu nou... Is je parkiet ontploft?
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
O denk je da....
O de bel gaat. Even opendoen....
Oh! Je hebt stiekem naar de naam in het linkje gekeken.quote:
Heb geen flauw ideequote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Maareh, ik geloof niet dat ik snel in een situatie kom dat ik zóveel centjes over heb... Wat voor DB7 was het trouwens?
[..]
V12.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:23 schreef D.Rose het volgende:
Heb geen flauw idee
Ben niet zo thuis in AM
ik zag het type plaatje DB7 en hij heeft ff de V12 laten zijn
ik ben straks weer terugquote:
Klootverquoter.quote:
Heb jij een lange witte jas dan?quote:
Eh ja, maar ik zie niet in wat dat hiermee te maken heeftquote:
En ik snap niet waarom je knipoogt terwijl je zegt dat je niet ziet wat dat hiermee...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:38 schreef Shreever het volgende:
Eh ja, maar ik zie niet in wat dat hiermee te maken heeft
*Blij isquote:Op maandag 6 juni 2005 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, meteen een paar minuten stilte houden is overdreven hoor. IK LEEF DUS NOG! JOEHOE!!
Naar de Appie gaat
zover zuidelijk woon ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 17:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
V12.Dan had hij duidelijk niet de goedkoopste uitvoering. Nice. Hij heette toch niet toevallig iets van Moszkowicz hè...
die eerste of die tweede?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Klootverquoter.
Ik zou daar nóóit zo'n smiley bij gezet hebben.
eh.. die hoorde er ook niet achter eigenijkquote:Op maandag 6 juni 2005 17:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom je knipoogt terwijl je zegt dat je niet ziet wat dat hiermee...
Ow. Vandaar denatuurlijk.
Jaaaja.
Geef maar toe, stiekempjes vond je het toch wel erg leukquote:Op maandag 6 juni 2005 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, valt nog niet mee, uit zo'n dwangbuis ontsnappen
Tussen de gangen door kom je even fokken?quote:
ff maarquote:Op maandag 6 juni 2005 18:03 schreef Shreever het volgende:
[..]
Tussen de gangen door kom je even fokken?![]()
En na het badderen het dessert? Sorry ik volg het even niet meerquote:Op maandag 6 juni 2005 18:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ff maar
de kinderen gaan zo badderen
Evening Stuartquote:
Och...quote:
Hoop doet levenquote:
Hoi Flashquote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis
Bamischotel in de oven smijtenen woensdag naar postkantoor om mijn teleconverter op te halen
Kun je daarmee door de tijd reizen???quote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis
Bamischotel in de oven smijtenen woensdag naar postkantoor om mijn teleconverter op te halen
Lekkerquote:
Vooravond moppiequote:
Sterkte...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef Stuart het volgende:
Er zit hier een hommel in huis groter dan een kraai![]()
![]()
Net was het nog een musquote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef Stuart het volgende:
![]()
Deze is echt heel groot, een 12 pounderquote:Op maandag 6 juni 2005 19:15 schreef Bengeltje het volgende:
hai moppie![]()
Stu
![]()
Een hommel is nooit groter dan een kraai of zit die achter een vergrootglas![]()
Hij zou dat glas zo omhoog vliegenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Net was het nog een mus. Zet er een glas overheen
.
Gezelligquote:Op maandag 6 juni 2005 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sterkte...
Ik zal dansen op je begrafenis, niemand zalmijn tranen zien
U bedoelt ?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn die livesets zijn gewoon erg verslavend
wattafucka?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn die livesets zijn gewoon erg verslavend
en dan word je gebeamd?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis
quote:
en een kip van t formaat olifantquote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef Stuart het volgende:
![]()
gooi maar de hele biefstukquote:Op maandag 6 juni 2005 19:23 schreef Stuart het volgende:
Zal ik een stuk biefstuk naar buiten gooienWellicht dat die killer hommel daarop afgaat
![]()
Het is te hopen dat het daarop afgaat, anders ook weer zonde van mijn biefstukquote:
anders gooi je je buurman maarquote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het daarop afgaat, anders ook weer zonde van mijn biefstuk![]()
Misschien moet ik een stoel ernaar gooien en hopen dat hij dan sterftquote:
misschien valt t je aanquote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik een stoel ernaar gooien en hopen dat hij dan sterft![]()
Zou ik niet doen, dan komen al zijn vriendjes op de begravenisquote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik een stoel ernaar gooien en hopen dat hij dan sterft![]()
Deze lijkt echt onwijs woest, alsof hij élk moment kan aanvallenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen als hij ongeduldig is , toch?
Morgen een spuitbus tegen enge vliegende beestjes aanschaffenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze lijkt echt onwijs woest, alsof hij élk moment kan aanvallen
Wat moet ik doen![]()
![]()
Dat vergeet ik tochquote:Op maandag 6 juni 2005 19:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen een spuitbus tegen enge vliegende beestjes aanschaffen.
Raam open zetten en wachten tot hij weg gaatquote:Op maandag 6 juni 2005 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze lijkt echt onwijs woest, alsof hij élk moment kan aanvallen
Wat moet ik doen![]()
![]()
of hongerigquote:Op maandag 6 juni 2005 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen als hij ongeduldig is , toch?
Een uil past ook niet in een glas, dus dit beest zéker nietquote:Op maandag 6 juni 2005 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Raam open zetten en wachten tot hij weg gaat
of wat es zegt , papiertje + glas vangen en eruit gooien![]()
06 95591245quote:Op maandag 6 juni 2005 19:31 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om William Shatner te bellen![]()
foto!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een uil past ook niet in een glas, dus dit beest zéker niet
En de deur staat al open, ik heb het koud en het blijft stug binnen zitten![]()
Dat lukt niet goedquote:
Stuur ik je morgen wel een sms/mailtjequote:
Neem dan een emmerquote:Op maandag 6 juni 2005 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een uil past ook niet in een glas, dus dit beest zéker niet
En de deur staat al open, ik heb het koud en het blijft stug binnen zitten![]()
Waar is dat te koop danquote:
Een laadbak zou beter zijn qua formaatquote:
Volgens mij hebben ze daar wel spul tegen vliegende engerdjesquote:Op maandag 6 juni 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar is dat te koop dan![]()
Ze hebben op het plein wél een kruidvat![]()
Ik ga wel kijken dan morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar wel spul tegen vliegende engerdjes.
Tuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |