V12.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:23 schreef D.Rose het volgende:
Heb geen flauw idee
Ben niet zo thuis in AM
ik zag het type plaatje DB7 en hij heeft ff de V12 laten zijn
ik ben straks weer terugquote:
Klootverquoter.quote:
Heb jij een lange witte jas dan?quote:
Eh ja, maar ik zie niet in wat dat hiermee te maken heeftquote:
En ik snap niet waarom je knipoogt terwijl je zegt dat je niet ziet wat dat hiermee...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:38 schreef Shreever het volgende:
Eh ja, maar ik zie niet in wat dat hiermee te maken heeft
*Blij isquote:Op maandag 6 juni 2005 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, meteen een paar minuten stilte houden is overdreven hoor. IK LEEF DUS NOG! JOEHOE!!
Naar de Appie gaat
zover zuidelijk woon ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 17:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
V12.Dan had hij duidelijk niet de goedkoopste uitvoering. Nice. Hij heette toch niet toevallig iets van Moszkowicz hè...
die eerste of die tweede?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Klootverquoter.
Ik zou daar nóóit zo'n smiley bij gezet hebben.
eh.. die hoorde er ook niet achter eigenijkquote:Op maandag 6 juni 2005 17:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom je knipoogt terwijl je zegt dat je niet ziet wat dat hiermee...
Ow. Vandaar denatuurlijk.
Jaaaja.
Geef maar toe, stiekempjes vond je het toch wel erg leukquote:Op maandag 6 juni 2005 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, valt nog niet mee, uit zo'n dwangbuis ontsnappen
Tussen de gangen door kom je even fokken?quote:
ff maarquote:Op maandag 6 juni 2005 18:03 schreef Shreever het volgende:
[..]
Tussen de gangen door kom je even fokken?![]()
En na het badderen het dessert? Sorry ik volg het even niet meerquote:Op maandag 6 juni 2005 18:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ff maar
de kinderen gaan zo badderen
Evening Stuartquote:
Och...quote:
Hoop doet levenquote:
Hoi Flashquote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis
Bamischotel in de oven smijtenen woensdag naar postkantoor om mijn teleconverter op te halen
Kun je daarmee door de tijd reizen???quote:Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis
Bamischotel in de oven smijtenen woensdag naar postkantoor om mijn teleconverter op te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |