Of een net volgekwakte anus, dat kan ookquote:
Misschien is het multi-interpretabel. Da's vaak met Kunstquote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een net volgekwakte anus, dat kan ook
*tromgeroffel*WAT... IS... WAAR??
Avondquote:
Poe, wat moet ik vertellen??quote:Op maandag 6 juni 2005 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja doe's wat vertellen anders!
Hoi!
Hier dus welquote:Op maandag 6 juni 2005 16:37 schreef AmyLee het volgende:
[..]
echt niet nog niet in ieder gevalhoe gaat ie?
Mwah t gaat mn dag was min kwam er vandaag achter dat ik alleen deze week en volgende week nog les heb en moet nog veel doen eigen schuld i knowquote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier dus wel
Met mij goed met jou ook dan![]()
![]()
Wat sneu nou... Is je parkiet ontploft?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Troel het volgende:
Ik heb de draad weer een beetje opgepakt.
En nee, het is geen piemel
brakke foto overigens, is van webcam
Nou dat is ook niet aardigquote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat sneu nou... Is je parkiet ontploft?
Ook goed. Ik zit niet zo in de vogelmerken.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou dat is ook niet aardig
Het is duidelijk een ontploft blauwstaartje.
Jahaa!quote:
Ja maar aan de structuur van het getoonde verendek, meen ik toch echt het kwieke blauwstaartje te herkennen hoor!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ook goed. Ik zit niet zo in de vogelmerken.
Ik had begrepen dat parkietjes in allerlei kleurvariaties te krijgen waren...
Misschien is Troel wel een psychologe, aangesteld om onze zieke hersenspinsels in kaart te brengen door eens in de zoveel tijd een inktvlektest op ons los te laten.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar aan de structuur van het getoonde verendek, meen ik toch echt het kwieke blauwstaartje te herkennen hoor!
Maar het schijnt iets met seks te zijn, dat schilderij. Het is altijd hetzelfde met Troel.
@ D.Rose: ja hoi! Benne gij al vrij? Bourgondisch arbeidsethos, daar in het zuiden
we hebben het over de foto?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jahaa!
Maar zeg eens... Wat denk jíj dat het is?
ik ben nu vrijquote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
@ D.Rose: ja hoi! Benne gij al vrij? Bourgondisch arbeidsethos, daar in het zuiden
O denk je da....quote:Op maandag 6 juni 2005 17:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien is Troel wel een psychologe, aangesteld om onze zieke hersenspinsels in kaart te brengen door eens in de zoveel tijd een inktvlektest op ons los te laten.
Zodra ze weten hoe ze een straatadres bij een IP nummer kunnen vinden, komt er een busje voorrijden met mannen in witte jassen.
Ik wist dat je dicht bij je huis woont, maar...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
ik ga dan ook zelden te voetquote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik wist dat je dicht bij je huis woont, maar...Die typo is tè leuk...
Opnieuw.
Ik wist dat je dicht bij je werk woont, maar je gaat me toch niet vertellen dat je het lopend zo snel hebt gedaan hè...
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:12 schreef D.Rose het volgende:
@Arty
had vorige week problemen met mijn knipperlicht
Bij de plaatselijke automateriale zaak kwam een zwarte Corvette aanrijden
Ik raakte met de eigenaar aan de praat en deze bood aan mij met
mijn probleem te helpen als ik achter hem aan naar zijn huis reed.
Daar aangekomen bleek ie ook nog een DB7 te hebben
Het is een foto van een webcam.quote:
geloof niet dat ie aan verkopen dachtquote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]![]()
Dit is natuurlijk alleen maar interessante informatie als 'ie 'm voor een prikje te koop heeft staan en 'm louter wenst weg te doen aan een bepaalde in Groningen wonende Fries.
van Troelquote:Op maandag 6 juni 2005 17:20 schreef Bengeltje het volgende:
appel ? webcam foto?
Van wie is dat ding?
Hmm. Maareh, ik geloof niet dat ik snel in een situatie kom dat ik zóveel centjes over heb... Wat voor DB7 was het trouwens?quote:
Vandalen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:18 schreef D.Rose het volgende:
op de dorpel zat een plaatje waarop stond dat ie speciaal voor hem 'handbuild' was
WTF is het?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat sneu nou... Is je parkiet ontploft?
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
O denk je da....
O de bel gaat. Even opendoen....
Oh! Je hebt stiekem naar de naam in het linkje gekeken.quote:
Heb geen flauw ideequote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Maareh, ik geloof niet dat ik snel in een situatie kom dat ik zóveel centjes over heb... Wat voor DB7 was het trouwens?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |