Ik vind dat het per vrouw anders is.. Bij de ene staat lang haar mooi, bij de andere is juist kort mooier. Bij mannen vind ik dat gemilimeter ook niks.. Ik heb mijn haar ook altijd 'iets' langer gehad, maar nu laat ik het 'nog' iets langer groeien.. ben benieuwd of dat wat wordtquote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en donker jadus jij houdt wel van kort bij vrouwen?
bij mannen mag het wel wat langer. dat gemilimeterde vind ik maar nietsje moet toch wat beet kunnen houden! (neuckteugels)
Zou dat het zijn?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dat komt ook door die balk voor z'n hoofd
je bedoeltquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
haha nou ja niet millimeter, maar gewoon lekker zo'n hollands koppie met stekeltjes is zoooooooooo leukkkk!!!
Ik ben altijd erg gelukkig als mn vriendje weer naar de kapper is geweest![]()
Zie nix?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik zie niets.
mijn haar is nog steeds als op mn avatar
ik nietquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
haha nou ja niet millimeter, maar gewoon lekker zo'n hollands koppie met stekeltjes is zoooooooooo leukkkk!!!
Ik ben altijd erg gelukkig als mn vriendje weer naar de kapper is geweest![]()
Ja oke.. dit kan je echt een MAT noemenquote:
moest dat nou die foto?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
je bedoelt
[afbeelding]
ik 2 jaar geleden op vakantie bij me mamma!!!!
damn, jij bent echt welquote:Op maandag 6 juni 2005 14:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
je bedoelt
[afbeelding]
ik 2 jaar geleden op vakantie bij me mamma!!!!
dat heb ikquote:Op maandag 6 juni 2005 14:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja oke.. dit kan je echt een MAT noemen![]()
![]()
![]()
Maar een mat moet je ook alleen maar hebben als de rest van je haar ook langer gegroeid is..![]()
Ohja, nou t mag wel iets korter hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh, daar is mn haar wel kort genoeg voor![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef c0mpleX het volgende:
ik gaat mn haah zau late knippe, zoas mn graute voâhbeild harry:
[afbeelding]
dat klopt iddquote:Op maandag 6 juni 2005 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
lang niet zo eng als enkele eerdere foto's
ga der wakker van liggen ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |