quote:Op maandag 6 juni 2005 14:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
die spaanse trucker....
alsie mij kom ophalen... dan issie best verkeerd gereden...

Dat was echt erg ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
had je gezegt ja.... kan me wel voorstellen dat het iets leuker is dan met mat en een stuk eruit ergens boven

quote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb ook niks tegen matjes.. voor onze deur ligt er ook 1![]()

lolita lempickaquote:Op maandag 6 juni 2005 14:06 schreef leolinedance het volgende:
Wat is jullie favoriete eau de toilette?
mijn davidoff cool water deep![]()
en als goede 2e de gewone davidoff cool water![]()

tja, en dan neemt jitz meteen actiequote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoorde dat sommige mensen daarop vallen![]()

ik zou dus zo een week rondlopen met da haar... vind reactie van mensen wel grappigquote:

Whehe, nou lang haar vind ik ook erg mooi hoor, maar kort kan best leuk zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en donker jadus jij houdt wel van kort bij vrouwen?
bij mannen mag het wel wat langer. dat gemilimeterde vind ik maar nietsje moet toch wat beet kunnen houden! (neuckteugels)

En het oohh zooo vreeemd vinden dat er nooit meisjes meegaanquote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik zou dus zo een week rondlopen met da haar... vind reactie van mensen wel grappig

idd ik hou der niet vanquote:

haha nou ja niet millimeter, maar gewoon lekker zo'n hollands koppie met stekeltjes is zoooooooooo leukkkk!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoorde dat sommige mensen daarop vallen![]()

mja, dat komt ook door die balk voor z'n hoofdquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En het oohh zooo vreeemd vinden dat er nooit meisjes meegaan

quote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb ook niks tegen matjes.. voor onze deur ligt er ook 1![]()

quote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef Vigile het volgende:
[..]
Whehe, nou lang haar vind ik ook erg mooi hoor, maar kort kan best leuk zijn
Dit is ik met m´n huidige kapsel: http://img88.echo.cx/img88/2962/fotoferdy9lw.jpg

Ooh, daar is mn haar wel kort genoeg voorquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
haha nou ja niet millimeter, maar gewoon lekker zo'n hollands koppie met stekeltjes is zoooooooooo leukkkk!!!
Ik ben altijd erg gelukkig als mn vriendje weer naar de kapper is geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |