Ons huis-psycholoogje.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Behalve Kuyt zitten er mentaal geen sterke spelers bij.
Als je het topic nou had gevolgd, dan had je ook gelezen dat ik dat ook vind.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:04 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Van Basten heeft de bezem door een ingeslapen elftal gehaald, en is alleen daarom al te prijzen.
Dat is wel zeker zo.quote:Hij schiet misschien soms wat door in zijn selectiebeleid
Dan moet hij meer oefenpotjes inlassen en dat duidelijk maken. Met alleen jong grut win je geen toernooi en ik moet zeggen dat Maduro, Babel ook nog eens geen uitzonderlijke talenten zijn zoals VanPersie,Robben. Dan kies ik toch liever voor een mix van routine en jong talent.quote:, maar hij moet een elftal smeden dat er over een jaar in Duitsland moet staan en met dat in het achterhoofd vind ik de uitverkiezing van Vlaar, Babel en Maduro goed verklaarbaar
Goed, maar dat valt te begrijpen mits VanBasten consequent is tov andere falende spelers. Dat is hij dus niet en alles wat vanBommel doet werd op een goudschaaltje gewogen.quote:. En dat staat wmb nog los van het passeren van Van Bommel, maar dat ik dat verklaarbaar vind heb ik in mijn vorige reacties al beargumenteerd.
Waarom niet? Misschien is hij wel over zijn top heen. Hij speelt niet goed, dan heb ik liever Kuijt in het midden met Robben en VanPersie op de flanken (RvN als stand-in).quote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
van Nistellrooij moet je nooit afdanken. Maar mag, als hij in deze vorm blijft, ook wel een keer bankzitten.
Neuh, hij bewondert Babel.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Cultheld zou voor Huntelaar kiezen omdat dat een ex-PSV'er is![]()
Zeker niet slecht. Voor mijn part begint hij woensdag tegen de Finnen net zoals bij de vorige ontmoeting en van persie invallerquote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef Mindlight het volgende:
RvN onder van Basten. 5 gespeeld, 3 goals, is niet zo slecht toch?
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Laatste nieuws : Kuyt is woedend over het ontbreken van Mark.
Dirk draaft het liefst achter 2 tegenstanders aan zodat ie zijn energie kwijtkan. Door het wegvallen van 'Mark De Werkweigeraar' heeft ie nu maar 1 tegenstander om te volgen. Dirk sluit niet uit dat ie bedankt voor Oranje.
De eerste reactie van Mark was net op radio 1 : "Marco moet zijn hoofd uit die aars van Johan halen"
bron?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Laatste nieuws : Kuyt is woedend over het ontbreken van Mark.
Dirk draaft het liefst achter 2 tegenstanders aan zodat ie zijn energie kwijtkan. Door het wegvallen van 'Mark De Werkweigeraar' heeft ie nu maar 1 tegenstander om te volgen. Dirk sluit niet uit dat ie bedankt voor Oranje.
De eerste reactie van Mark was net op radio 1 : "Marco moet zijn hoofd uit die aars van Johan halen"
Als het er maar uitkomt hequote:Op maandag 6 juni 2005 12:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neuh, hij bewondert Babel.
En terecht. Zit echt enorm veel potentie en talent in die jongen..
RvN is ook zeker geen slechte voetballer. Hij moet gewoon door z'n dip heenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:28 schreef Skwish het volgende:
[..]
Zeker niet slecht. Voor mijn part begint hij woensdag tegen de Finnen net zoals bij de vorige ontmoeting en van persie invaller
Maar dat kan hij beter bij zijn club doen en niet in Oranje, daar moeten de beste spelen!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
RvN is ook zeker geen slechte voetballer. Hij moet gewoon door z'n dip heen
Eens, bovendien zijn dit nog niet de wedstrijden waar de prijzen verdeeld worden en bevindt Oranje zich in een ongekend luxe-positie qua kwalificatie.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar dat kan hij beter bij zijn club doen en niet in Oranje, daar moeten de beste spelen!
Psies, hij heeft genoeg kansen gehadquote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef CANARIS het volgende:
wat een gezeik om van Bommel
Een net meer als gemiddeld begaafd voetballer.
Van Basten probeert het toch met hem ( alhoewel van Bommel bij oranje altijd door de mand is gevallen) en vindt dat hij tekort komt.
Dats is Van Basten zijn beslissing
Punt Aus
Ik vind dat je een type als van bommel altijd bij de selectie moet houden, alleen al om meerdere speltypen te kunnen spelen. Als er gebikkeld moet worden op het middenveld of je tegen een zwaar middenveld moet spelen, wat op een WK niet onmogelijk is, heb je veel meer aan een van Bommel dan aan een Sneijder.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Van bommel heeft nog niet laten zien dat hij dit oranje waardig is. En dat is het hele punt. En eerlijk gezegd heb ik van bommel ook niet gemist. Het spel is niet schokkend, maar we blijven makkelijk overeind. Zeker als Boulahrouz dalijk weer terug is en heitinga naar de de bank/tribune verhuist.
Theo moet, zoals hij nu speelt, gewoon erin blijven. van Nistellrooij moet je nooit afdanken. Maar mag, als hij in deze vorm blijft, ook wel een keer bankzitten.
Wees blij.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
...
Op dit moment hebben we op Tsjechie na, nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad.
Of niet, dan waren nu veel minder mensen geweest die achter van Basten stonden omdat hij 'toevallig' Nederland Europees kampioen maakte in '88, wat ook al weer 17 jaar geleden is.quote:
Als kwalificatie het doel is dan heb je gelijk. Maar als een goed resultaat op het WK het doel is kun je beter al vroegtijdig (als er nog wat aan te doen is) met de neus op de feiten gedrukt worden door een toptegenstander.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef DeTolk het volgende:
Wees blij.
Dat kunnen we mooi testen in oefenpotjes. Maar het is nu eerst zaak om er bij te zijn volgend jaarquote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef DIJK het volgende:
[..]
Als kwalificatie het doel is dan heb je gelijk. Maar als een goed resultaat op het WK het doel is kun je beter al vroegtijdig (als er nog wat aan te doen is) met de neus op de feiten gedrukt worden door een toptegenstander.
Oefenpotjes neemt niemand serieus. Die kunnen ze net zo goed afschaffen. Je kan hoogstens een beetje aan teambuilding doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat kunnen we mooi testen in oefenpotjes. Maar het is nu eerst zaak om er bij te zijn volgend jaar
Welke luxe-positie? Nederland staat 1 punt voor op Tsjechie en daar moeten we nog een keer tegen spelen. Verlies je van Tsjechie, wat niet ondenkbaar is, dan ben je veroordeeld tot de loterij van de play-offs. Alles moet dus gewonnen worden en tegen Tsjechie moet er minimaal een gelijkspel gehaald worden. Je kan dus niet gaan experimenteren in kwalificatiewedstrijden, daar zijn vriendschappelijke wedstrijden voor. Het WK in Duitsland mag niet gemist worden, dat zou dodelijk zijn voor de internationale reputatie van Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Eens, bovendien zijn dit nog niet de wedstrijden waar de prijzen verdeeld worden en bevindt Oranje zich in een ongekend luxe-positie qua kwalificatie.
Dan moet je eigenlijk kijken wat voor vlees je in de kuip hebt door te varieren met spelers, zodat je exact weet wie wat en met wie kan als het WK voor de deur staat.
Leuk voor van Basten dat ie als eerste bondscoach de eerste 10 wedstrijden ongeslagen is, maar hij is ook nog niet getest natuurlijk, dus i.m.o. zegt het niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |