abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 12:04:16 #201
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27670954
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Behalve Kuyt zitten er mentaal geen sterke spelers bij.
Ons huis-psycholoogje. !
pi_27671070
Van bommel heeft nog niet laten zien dat hij dit oranje waardig is. En dat is het hele punt. En eerlijk gezegd heb ik van bommel ook niet gemist. Het spel is niet schokkend, maar we blijven makkelijk overeind. Zeker als Boulahrouz dalijk weer terug is en heitinga naar de de bank/tribune verhuist.
Theo moet, zoals hij nu speelt, gewoon erin blijven. van Nistellrooij moet je nooit afdanken. Maar mag, als hij in deze vorm blijft, ook wel een keer bankzitten.
pi_27671106
Als je zo beredeneerd, kan je bijna het hele elftal naar de kant halen
  maandag 6 juni 2005 @ 12:09:49 #204
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27671112
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:04 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Van Basten heeft de bezem door een ingeslapen elftal gehaald, en is alleen daarom al te prijzen.
Als je het topic nou had gevolgd, dan had je ook gelezen dat ik dat ook vind.
quote:
Hij schiet misschien soms wat door in zijn selectiebeleid
Dat is wel zeker zo.
quote:
, maar hij moet een elftal smeden dat er over een jaar in Duitsland moet staan en met dat in het achterhoofd vind ik de uitverkiezing van Vlaar, Babel en Maduro goed verklaarbaar
Dan moet hij meer oefenpotjes inlassen en dat duidelijk maken. Met alleen jong grut win je geen toernooi en ik moet zeggen dat Maduro, Babel ook nog eens geen uitzonderlijke talenten zijn zoals VanPersie,Robben. Dan kies ik toch liever voor een mix van routine en jong talent.

Vlaar is een goed talent, verdedigers zijn zeldzaam in Nederland, dus ik snap dat hij hem er bijhaalt.
Davids, hoort in Oranje vind ik. Boven Maduro.
Oranje is geen toekomstproject, maar op het eerst volgende toernooi gericht.
Advocaat was veel te behoudend in het aanwerven van nieuwe gezichten en Bassie doet juist net iets teveel daarin.
quote:
. En dat staat wmb nog los van het passeren van Van Bommel, maar dat ik dat verklaarbaar vind heb ik in mijn vorige reacties al beargumenteerd.
Goed, maar dat valt te begrijpen mits VanBasten consequent is tov andere falende spelers. Dat is hij dus niet en alles wat vanBommel doet werd op een goudschaaltje gewogen.
  maandag 6 juni 2005 @ 12:11:16 #205
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27671153
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:

van Nistellrooij moet je nooit afdanken. Maar mag, als hij in deze vorm blijft, ook wel een keer bankzitten.
Waarom niet? Misschien is hij wel over zijn top heen. Hij speelt niet goed, dan heb ik liever Kuijt in het midden met Robben en VanPersie op de flanken (RvN als stand-in).

In de filosofie van Bassie past het aanhouden van RvN dus niet.
pi_27671201
Van Basten is een communicatief-gestoorde man met dictatoriale neigingen die alles vanuit z'n ivoren torentje bekijkt en delegeert. Wie ook maar dreigt in de buurt te komen, zal hard gestraft worden. Basten wil op eenzame hoogte blijven. De tiran.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 6 juni 2005 @ 12:14:40 #207
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27671240
RvN onder van Basten. 5 gespeeld, 3 goals, is niet zo slecht toch?
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_27671476
Laatste nieuws : Kuyt is woedend over het ontbreken van Mark.

Dirk draaft het liefst achter 2 tegenstanders aan zodat ie zijn energie kwijtkan. Door het wegvallen van 'Mark De Werkweigeraar' heeft ie nu maar 1 tegenstander om te volgen. Dirk sluit niet uit dat ie bedankt voor Oranje.

De eerste reactie van Mark was net op radio 1 : "Marco moet zijn hoofd uit die aars van Johan halen"
  maandag 6 juni 2005 @ 12:27:36 #209
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27671513
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Cultheld zou voor Huntelaar kiezen omdat dat een ex-PSV'er is
Neuh, hij bewondert Babel.
En terecht. Zit echt enorm veel potentie en talent in die jongen. .
-
pi_27671530
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef Mindlight het volgende:
RvN onder van Basten. 5 gespeeld, 3 goals, is niet zo slecht toch?
Zeker niet slecht. Voor mijn part begint hij woensdag tegen de Finnen net zoals bij de vorige ontmoeting en van persie invaller
  maandag 6 juni 2005 @ 12:28:50 #211
8369 speknek
Another day another slay
pi_27671538
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:25 schreef Edenoniphobic het volgende:

Dirk draaft het liefst achter 2 tegenstanders aan zodat ie zijn energie kwijtkan. Door het wegvallen van 'Mark De Werkweigeraar' heeft ie nu maar 1 tegenstander om te volgen. Dirk sluit niet uit dat ie bedankt voor Oranje.

De eerste reactie van Mark was net op radio 1 : "Marco moet zijn hoofd uit die aars van Johan halen"
!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27671556
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:25 schreef Edenoniphobic het volgende:

bron?
pi_27671619
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Neuh, hij bewondert Babel.
Als het er maar uitkomt he
  maandag 6 juni 2005 @ 12:45:47 #214
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27671979
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:28 schreef Skwish het volgende:

[..]

Zeker niet slecht. Voor mijn part begint hij woensdag tegen de Finnen net zoals bij de vorige ontmoeting en van persie invaller
RvN is ook zeker geen slechte voetballer. Hij moet gewoon door z'n dip heen
pi_27672096
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:45 schreef DeTolk het volgende:

[..]

RvN is ook zeker geen slechte voetballer. Hij moet gewoon door z'n dip heen
Maar dat kan hij beter bij zijn club doen en niet in Oranje, daar moeten de beste spelen!
pi_27672219
wat een gezeik om van Bommel

Een net meer als gemiddeld begaafd voetballer.
Van Basten probeert het toch met hem ( alhoewel van Bommel bij oranje altijd door de mand is gevallen) en vindt dat hij tekort komt.

Dat is Van Basten zijn beslissing

Punt Aus

Frank gaat volgend jaar ook merken , dat hij Hiddink niet is .

[ Bericht 11% gewijzigd door CANARIS op 06-06-2005 13:01:24 ]
pi_27672254
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:50 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Maar dat kan hij beter bij zijn club doen en niet in Oranje, daar moeten de beste spelen!
Eens, bovendien zijn dit nog niet de wedstrijden waar de prijzen verdeeld worden en bevindt Oranje zich in een ongekend luxe-positie qua kwalificatie.
Dan moet je eigenlijk kijken wat voor vlees je in de kuip hebt door te varieren met spelers, zodat je exact weet wie wat en met wie kan als het WK voor de deur staat.
Leuk voor van Basten dat ie als eerste bondscoach de eerste 10 wedstrijden ongeslagen is, maar hij is ook nog niet getest natuurlijk, dus i.m.o. zegt het niets.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 juni 2005 @ 12:57:40 #218
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27672263
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef CANARIS het volgende:
wat een gezeik om van Bommel

Een net meer als gemiddeld begaafd voetballer.
Van Basten probeert het toch met hem ( alhoewel van Bommel bij oranje altijd door de mand is gevallen) en vindt dat hij tekort komt.

Dats is Van Basten zijn beslissing

Punt Aus
Psies, hij heeft genoeg kansen gehad
pi_27672333
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Van bommel heeft nog niet laten zien dat hij dit oranje waardig is. En dat is het hele punt. En eerlijk gezegd heb ik van bommel ook niet gemist. Het spel is niet schokkend, maar we blijven makkelijk overeind. Zeker als Boulahrouz dalijk weer terug is en heitinga naar de de bank/tribune verhuist.
Theo moet, zoals hij nu speelt, gewoon erin blijven. van Nistellrooij moet je nooit afdanken. Maar mag, als hij in deze vorm blijft, ook wel een keer bankzitten.
Ik vind dat je een type als van bommel altijd bij de selectie moet houden, alleen al om meerdere speltypen te kunnen spelen. Als er gebikkeld moet worden op het middenveld of je tegen een zwaar middenveld moet spelen, wat op een WK niet onmogelijk is, heb je veel meer aan een van Bommel dan aan een Sneijder.
Op dit moment hebben we op Tsjechie na, nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 juni 2005 @ 13:24:02 #220
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27673037
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

...
Op dit moment hebben we op Tsjechie na, nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad.
Wees blij.
pi_27673108
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Wees blij.
Of niet, dan waren nu veel minder mensen geweest die achter van Basten stonden omdat hij 'toevallig' Nederland Europees kampioen maakte in '88, wat ook al weer 17 jaar geleden is.
pi_27673115
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef DeTolk het volgende:
Wees blij.
Als kwalificatie het doel is dan heb je gelijk. Maar als een goed resultaat op het WK het doel is kun je beter al vroegtijdig (als er nog wat aan te doen is) met de neus op de feiten gedrukt worden door een toptegenstander.
  maandag 6 juni 2005 @ 13:27:10 #223
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27673142
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef DIJK het volgende:

[..]

Als kwalificatie het doel is dan heb je gelijk. Maar als een goed resultaat op het WK het doel is kun je beter al vroegtijdig (als er nog wat aan te doen is) met de neus op de feiten gedrukt worden door een toptegenstander.
Dat kunnen we mooi testen in oefenpotjes. Maar het is nu eerst zaak om er bij te zijn volgend jaar
pi_27673198
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dat kunnen we mooi testen in oefenpotjes. Maar het is nu eerst zaak om er bij te zijn volgend jaar
Oefenpotjes neemt niemand serieus. Die kunnen ze net zo goed afschaffen. Je kan hoogstens een beetje aan teambuilding doen.
  maandag 6 juni 2005 @ 13:30:05 #225
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27673237
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Eens, bovendien zijn dit nog niet de wedstrijden waar de prijzen verdeeld worden en bevindt Oranje zich in een ongekend luxe-positie qua kwalificatie.
Dan moet je eigenlijk kijken wat voor vlees je in de kuip hebt door te varieren met spelers, zodat je exact weet wie wat en met wie kan als het WK voor de deur staat.
Leuk voor van Basten dat ie als eerste bondscoach de eerste 10 wedstrijden ongeslagen is, maar hij is ook nog niet getest natuurlijk, dus i.m.o. zegt het niets.
Welke luxe-positie? Nederland staat 1 punt voor op Tsjechie en daar moeten we nog een keer tegen spelen. Verlies je van Tsjechie, wat niet ondenkbaar is, dan ben je veroordeeld tot de loterij van de play-offs. Alles moet dus gewonnen worden en tegen Tsjechie moet er minimaal een gelijkspel gehaald worden. Je kan dus niet gaan experimenteren in kwalificatiewedstrijden, daar zijn vriendschappelijke wedstrijden voor. Het WK in Duitsland mag niet gemist worden, dat zou dodelijk zijn voor de internationale reputatie van Nederland.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 6 juni 2005 @ 13:30:52 #226
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27673264
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef DIJK het volgende:

[..]

Oefenpotjes neemt niemand serieus. Die kunnen ze net zo goed afschaffen. Je kan hoogstens een beetje aan teambuilding doen.
Als de bondscoaches afspreken om er een serieus duel van te maken kan dat ook
pi_27673270
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Welke luxe-positie? Nederland staat 1 punt voor op Tsjechie en daar moeten we nog een keer tegen spelen. Verlies je van Tsjechie, wat niet ondenkbaar is, dan ben je veroordeeld tot de loterij van de play-offs.
De beste 2e gaan ook direct door.
  maandag 6 juni 2005 @ 13:33:54 #228
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27673352
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef DIJK het volgende:

[..]

De beste 2e gaan ook direct door.
En we gaan niet verliezen van Tsjechie, maar gelijkspelen
pi_27673426
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Welke luxe-positie? Nederland staat 1 punt voor op Tsjechie en daar moeten we nog een keer tegen spelen. Verlies je van Tsjechie, wat niet ondenkbaar is, dan ben je veroordeeld tot de loterij van de play-offs. Alles moet dus gewonnen worden en tegen Tsjechie moet er minimaal een gelijkspel gehaald worden. Je kan dus niet gaan experimenteren in kwalificatiewedstrijden, daar zijn vriendschappelijke wedstrijden voor. Het WK in Duitsland mag niet gemist worden, dat zou dodelijk zijn voor de internationale reputatie van Nederland.
Dat Nederland pas 1 gelijkspel heeft en de rest overwinningen in een kwalificatie-poule, gelet op het verleden, vind ik een luxe-positie.
Nederland zit bij een overwinning op de Finnen meen ik sowieso bij de beste nr's 2 en dat garandeert deelname aan het WK.
Het WK mag niet gemist worden, maar dat zullen we ook niet missen denk ik hoor, alleen een domper tegen Finland én Tsjechie zóu een beetje roet in het eten kunnen gooien zodta we geen groepshoofd zijn in Duitsland.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 juni 2005 @ 13:56:49 #230
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27674049
Een veel zeggend artikel over afgelopen zaterdag en MVB uit het NoordhollandsDagblad:
(een samenvatting van het artikel)
VanBommel gaat Seedorf en Kluivert achterna

MvB werd gistermiddag zomaar uit de selectie gedumpt, Van Basten heeft het kennelijk gehad met de middenvelder. De voetbaltechnische antipathie van de bondscoach betreft al maanden een en hetzelfde 'detail': Van Bommel laat zijn man elke wedstrijd wel een keer of wat lopen. Zaterdagavond kreeg de Limburger in de analyse van de bondscoach als enige de schuld toen het ging over de vraag waarom Oranje weliswaar won, maar niet tot dominant voetbal in staat bleek. Gisteren werd hij uit de selectie geschrapt; Van Bommel mag niet mee naar Finland.

De degradatie van MvB heeft pikante en merkwaardige kantjes. De middenvelder, die afgelopen seizoen bij PSV zijn ploeg letterlijk van de ene na de andere triomf leidde, werd na 4 minuten in de 2e helft gewisseld, een vreemd tijdstip. VanBasten verklaarde naderhand dat hij ontevreden was over VanBommel, die de oude Munteanu niet kort genoeg had gedekt. Dat was onzin. Munteanu speelde met de kont tegen zijn eigen achterhoede en had voor rust nauwelijks inbreng. VanBommel was hem één keer eventjes kwijt, dat was alles. Het schot van Munteanu in de beginfase was een fout van Kuijt in de overname.
De wissel van VanBommel bevreemdde achter nog meer omdat VanBasten meende dat DeJong het als vervanger van VanBommel 'uitstekend deed'. Dat was helemaal onzin. Juist nadat DE Jong de dekking op Munteanu had overgenomen, had de roemeense linkspoot zijn 'vrije' periode. Pas toen vdVaart het karwei van de Jong overnam, was het gedaan met Munteanu.
Het kan niet anders of VanBasten is al lang uitgekeken op VanBommel, die hij echter na zo'n glorieus seizoen -nog niet- uit de basis durfde te houden; ook VanBasten is gehouden aan enkele ongeschreven voetbalregels.
Voor de speler is het een kleine tragedie, dat hij een bondscoach treft die hem als voetballer niet moet of die hem niet tot topprestaties weet te stimuleren. Voor het nederlands elftal hoeft er geen probleem te ontstaan; daarvoor heeft Van Bommel in Oranje te weinig laten zien.

NoordHollandsDagblad
  maandag 6 juni 2005 @ 14:00:59 #231
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27674208
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Babel.
als wat? Waarom is hij dan geen talent van het jaar? ....of komt dat volgend jaar?
pi_27674240
Dat is een stuk van Henri van der Steen als ik me niet vergis. Die moet je sowieso niet serieus nemen.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:02:55 #233
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27674290
JC:

Wat de wedstrijd betreft, vond ik vooral de manier van spelen van zowel Arjen Robben als Dirk Kuyt interessant. Alle twee blonken ze uit en van alle twee heb ik genoten. Toch was er een verschil, dat te maken heeft met dat de één in Engeland en de ander in Nederland voetbalt.

Een essentieel onderdeel van ons voetbal is namelijk de omschakeling bij balverlies. In Engeland zie je iedereen dan meteen teruglopen, terwijl in Nederland er juist op de bal wordt gejaagd. Anders gezegd, in Engeland gaan ze achteruitlopen, in Nederland schuift iedereen juist door.

Dirk Kuyt is in dat opzicht de verpersoonlijking van de Nederlandse speelstijl. Bij balverlies worden de aanvallers de eerste verdedigers, door meteen druk op de bal bij de tegenstander te zetten. Omdat de achterhoede dan naar voren komt, wordt het speelveld verkleind en de tegenpartij gedwongen sneller te handelen. Als aanvaller beheerst Dirk Kuyt dit onderdeel perfect. Ik kan echt van die jongen genieten.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:03:28 #234
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_27674315
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:01 schreef DIJK het volgende:
Dat is een stuk van Henri van der Steen als ik me niet vergis. Die moet je sowieso niet serieus nemen.
Feitelijk klopt het verhaal helemaal. Wat valt er niet serieus te nemen aan feiten?
  maandag 6 juni 2005 @ 14:05:47 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_27674397
Ja heerlijk was dat, stond ie diep in het veld van de tegenstander, tegenstander had de bal, ging hij er nog op z'n stevigst die bal proberen af te pakken, tot en met ervoor liggen aan toe. Net alsof hij in z'n eigen strafschopgebied tien seconden voor tijd en met 1-0 voor stond.. Ik mag dat wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27674398
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:03 schreef Nyrem het volgende:
Feitelijk klopt het verhaal helemaal. Wat valt er niet serieus te nemen aan feiten?
Dit keer heeft Henri misschien een keer een aantal goede punten, normaliter doet hij niet veel meer dan in de ruimte leuteren. Het liefst nog anti-PSV als het even kan.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:06:35 #237
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27674427
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:25 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Of niet, dan waren nu veel minder mensen geweest die achter van Basten stonden omdat hij 'toevallig' Nederland Europees kampioen maakte in '88, wat ook al weer 17 jaar geleden is.
Of ook die wedstrijden waren gewonnen én had je niet van die gefrustreerde fans gehad die v Basten níets gunnen en 'm het liefst op z'n bek zien gaan en hopen dat NL zich niet kwalificeerd enkel en alleen omdat hun favoriete speler niet meer mag doen.
Vorig jaar riep iedereen dat de bezem door dat volgevreten vedette-elftal moest, v Basten doet dat, maar nu is het weer niet goed. Triest Nederlands gemiep, waar zelfs bij goede resultaten gezeurd wordt.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:07:43 #238
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27674463
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:00 schreef Nyrem het volgende:

[..]

als wat? Waarom is hij dan geen talent van het jaar? ....of komt dat volgend jaar?
Kalou zou ook opgeroepen worden....
Bovendien is Ryan pas na de winterstop definitief doorgebroken.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:08:01 #239
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27674474
nederlands zijn van huis uit gewoon zeikerds
Bernie en ik zijn tof.
pi_27674488
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:06 schreef pfaf het volgende:
<knip> niks nuttigs </knip>
Of je kan vanwege je marco-adoratie je roze bril ook niet maar heel eventjes afzetten....
pi_27674513
Van Basten laat zich niet voor paal zetten door onzin te verkopen. Als hij vindt dat de Jong zijn taken beter heeft uitgevoerd dan Bommel, dan heeft ie daar redenen voor. Je gaat geen broodje aap vertellen aan de pers, dan wordt je t.o.v. je spelers totaal ongeloofwaardig.
pi_27674517
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:03 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook een redelijk stuk, met een goede achterliggende gedachte: van Basten zoekt een stok om mee te slaan omdat hij niet gecharmeerd is van het type voetballer van Bommel. Dat PSV mede dankzij hem goed draaide zal van basten misschien niet leuk hebben gevonden, maar als van Basten op deze wijze beleid voert en daar uitleg aan geeft wordt hij gefileerd bij de eerste beste nederlaag, zeker als een Vlaar of Maduro de beslissende fout maakt.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 juni 2005 @ 14:09:28 #243
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27674530
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef DIJK het volgende:

[..]

Of je kan vanwege je marco-adoratie je roze bril ook niet maar heel eventjes afzetten....
Pardon?
pi_27674712
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Pardon?
Aangezien mensen die enige kritiek hebben op een coach, die als coach nog niks bewezen heeft, alleen nog maar een paar redelijke resultaten heeft geboekt tegen middelmatige teams en dat met middelmatig voetbal door jou meteen gezien worden als "van die gefrustreerde fans gehad die v Basten níets gunnen en 'm het liefst op z'n bek zien gaan en hopen dat NL zich niet kwalificeerd enkel en alleen omdat hun favoriete speler niet meer mag doen". En dat terwijl die mensen ook alleen maar kritisch zijn omdat ze hopen dat Oranje wereldkampioen wordt. Dat je dat niet ziet is nogal kortzichtig van je.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:28:53 #245
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27675237
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:14 schreef DIJK het volgende:

[..]

Aangezien mensen die enige kritiek hebben op een coach, die als coach nog niks bewezen heeft, alleen nog maar een paar redelijke resultaten heeft geboekt tegen middelmatige teams en dat met middelmatig voetbal door jou meteen gezien worden als "van die gefrustreerde fans gehad die v Basten níets gunnen en 'm het liefst op z'n bek zien gaan en hopen dat NL zich niet kwalificeerd enkel en alleen omdat hun favoriete speler niet meer mag doen". En dat terwijl die mensen ook alleen maar kritisch zijn omdat ze hopen dat Oranje wereldkampioen wordt. Dat je dat niet ziet is nogal kortzichtig van je.
Maar waarom zo kritisch? 6 overwinningen 1 gelijkspel, en die drogreden van die middelmatige elftallen ben ik ook zat. Een tijdje terug was het niveau Europees aan het niveleren, dwergstaatjes winnen, Duitsland komt niet voorbij IJsland, Engeland glijdt regelmatig onderuit, Griekenland wordt Europees kampioen, Porto wint CL, team belangrijker dan individu, een hechte groep, dát is modern voetbal hoor je overal.
Maar bij Nederland gaat dat in eens niet op. v Basten houdt er een vreemd selectiebeleid op na, máár hij doet het op zijn manier en die werkt. En dan lopen hier op internet users die nog nooit wat op voetbalgebied bereikt hebben en nota bene nog niet geboren waren op 25 juni 1988 een beetje v Basten's winnende formule af te kraken. Dát gaat er bij mij niet in: Nederland: klaagland.
pi_27675238
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:14 schreef DIJK het volgende:

[..]

Aangezien mensen die enige kritiek hebben op een coach, die als coach nog niks bewezen heeft, alleen nog maar een paar redelijke resultaten heeft geboekt tegen middelmatige teams en dat met middelmatig voetbal door jou meteen gezien worden als "van die gefrustreerde fans gehad die v Basten níets gunnen en 'm het liefst op z'n bek zien gaan en hopen dat NL zich niet kwalificeerd enkel en alleen omdat hun favoriete speler niet meer mag doen".
Voelde je je aangesproken?
quote:
En dat terwijl die mensen ook alleen maar kritisch zijn omdat ze hopen dat Oranje wereldkampioen wordt.
Have faith!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27675298
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:09 schreef Nyrem het volgende:
Goed, maar dat valt te begrijpen mits VanBasten consequent is tov andere falende spelers.
Welke falende spelers moeten volgens jou dan hun biezen pakken?

De enige die ik nog meer slecht vond zaterdag was RvN en die werd ook keurig gewisseld door Marco.
pi_27675310
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:06 schreef pfaf het volgende:

[..]

Of ook die wedstrijden waren gewonnen én had je niet van die gefrustreerde fans gehad die v Basten níets gunnen en 'm het liefst op z'n bek zien gaan en hopen dat NL zich niet kwalificeerd enkel en alleen omdat hun favoriete speler niet meer mag doen.
Vorig jaar riep iedereen dat de bezem door dat volgevreten vedette-elftal moest, v Basten doet dat, maar nu is het weer niet goed. Triest Nederlands gemiep, waar zelfs bij goede resultaten gezeurd wordt.
Er wordt niet gezeurd om de resultaten, maar om de manier van beleid voeren van de bondscoach.
Als men nimmer kritisch mag zijn op een bondscoach die het qua resultaten goed doet, dan zijn we verkeerd bezig.
Dat JC het niet op van Bommel heeft en van basten bondscoach is vanwege JC en dus nu ook een hekel heeft aan Van Bommel vind ik op zijn mist erg merkwaardig en riekt meer naar willekeur en de oren laten hangen naar, dan echt beleid voeren.
Van Basten doet het heel aardig met Oranje, tenminste hij behaalt de puntjes en ik zie wat beleving in het spel terug, maar weergaloos is het momenteel niet en hij moddert maar wat aan met wie hij oproept en thuislaat.
Yeah baby Yeah!
pi_27675346
Marco doet het gewoon goed, spelers die er niks van bakken worden gewisselt. Nu zit iedereen daar over te zeiken

We kunnen natuurlijk ook gewoon Robben eruit halen en Bosvelt erin als je dat liever hebt
pi_27675398
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:31 schreef Elgigante het volgende:
Er wordt niet gezeurd om de resultaten, maar om de manier van beleid voeren van de bondscoach.
Als men nimmer kritisch mag zijn op een bondscoach die het qua resultaten goed doet, dan zijn we verkeerd bezig.
Je krijgt gewoon kritiek op je kritiek, kun je verwachten.
quote:
Dat JC het niet op van Bommel heeft en van basten bondscoach is vanwege JC en dus nu ook een hekel heeft aan Van Bommel vind ik op zijn mist erg merkwaardig en riekt meer naar willekeur en de oren laten hangen naar, dan echt beleid voeren.
Uit de lucht gegrepen nonsens dat in het Truth-forum thuishoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')