Op Texel.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef JDude het volgende:
Nou word ik toch nieuwsgierig...
Waar staat OSG de Hogeberg? Vanwaar zo'n goedlopende reeks?
Omdat wij hier altijd posten.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef JDude het volgende:
Nou word ik toch nieuwsgierig...
Waar staat OSG de Hogeberg? Vanwaar zo'n goedlopende reeks?
Texel heeft heel erg veel hoor, bijv. ook een eigen vliegveld (dan wel niet voor Boeings etc, maar pleziervaart etc.). Als je een speciaalzaak nodig heb ofzo, dan moet je soms naar de overkant, maar verder redden we ons hier prima. Heel erg veel te vinden, en kijk, dan natuurlijk ook geen indoorskihal, en je kan hier ook niet bungyjumpen, maar verder komen we een heel eind!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:28 schreef JDude het volgende:
Kijk, weer wat geleerd.
Ik wist niet dat Texel een middelbare school had
Psst Esmé, check:quote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb trouwens dat Watskeburt dus nog nooit gehoord eh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je um nog niet had.
[ Bericht 8% gewijzigd door MrAli op 06-06-2005 12:31:25 ]# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:25 schreef JDude het volgende:
Niks mis met Texel hoor! Ben er ooit nog 's op vakantie geweest
Altijd vlak bij het strand wonen, dat is ook nog wel een voordeel natuurlijk
Hoe bedoel je? Dat Watskeburt is gewoon een keigaaf nummerske, dus vind ik die wel dopequote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef DearPrudence het volgende:Hola.
Ja, het zoontje van Marcel heet Julian. (hoorde ik bij anw)
@ Ruben - Was je melig ofzo?
2 uur, Engels tegenwoordig dus het 5e uurquote:Op maandag 6 juni 2005 12:33 schreef MrAli het volgende:
Ow Hans, het is lekker weer, dus tennissen!!!!
Bel mij ff als je uit school bent, of ik bel jou wel ff ofzo.
(4 uur toch?)
Ah, je heb natuurlijk geen geschiedenis, maar dat is mooi! Hebben we veel meer tijd.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef errrrr het volgende:
[..]
2 uur, Engels tegenwoordig dus het 5e uur
Ik kom zo richting jou, nu scheikunde, Rene loopt weer te lullen over een site met molecuulmodellen terwijl hij er niks van snapt
En Niels, je moeder nu wel gemailt?
De rest is geschiedenissss...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ah, je heb natuurlijk geen geschiedenis, maar dat is mooi! Hebben we veel meer tijd.Zie je wel verschijnen.
Nouhou! Ben nu wel benieuwd naar watskeburt.. ga 'm nu dl-en.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De rest is geschiedenissss...
Mag van Renée hier geen watskeburt meer luisteren. Maar evengoed bedankt voor het mirroren.
Waar? En wat ga je doen?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, ik ga op zaterdag bij rondje texel werken.
Aan de telefoon zei ze zo iets van.. "jaaa.. eerst koffie inschenken, daarna biertjes rondbrengen, in vip room enzoooo..." Dusja.. best grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juni zijn er de gehele dag optredens en live uitzendingenmet o.a. Lange Frans & Ninthe, Di-rect, Bastiaan Ragas, Relax, Brainpower, Brace, DeLaVega, Racoon, Zober, The Sheer, Gio, Raffish en Rosemary's Sons. De populaire groep Chipz geeft een speciaal miniconcert voor de bezoekers op Texel.
06.00 - 09.00 uur Corne Klijn met Corne Klijn
09.00 - 12.00 uur Week op weekend met Edwin Diergaarde
12.00 - 14.00 uur Swijnenstal op Texel met Coen Swijnenberg
14.00 - 17.00 uur Mega Top 50 met Daniel Dekker
17.00 - 19.00 uur Kort en Klijn met Corne Klijn
Vanaf 20.00 uur begint de afsluitende feestavond met om 21.00 uur de prijsuitreiking en optredends van o.a. de Helder Band en DJ's.
Bij paal 17.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waar? En wat ga je doen?
Ik werk bij de Zeester in de keuken of bij het loket, weet nog niet, wordt iig wel behoorlijk druk.
Ja precies, jij werkt dus in die tent. Nouja, iig succes dan maarquote:Op maandag 6 juni 2005 15:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Bij paal 17.
Er komt een catering groep van de overkant dacht ik: Ulteam. En die neemt zelf ook mensen mee, maar die hadden ngo 3 mensen van hier nodig.
Eh.. danku.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja precies, jij werkt dus in die tent. Nouja, iig succes dan maar. Koffie verstrekken aan VIP's is belangrijk
.
Sorry, het was niet mockend bedoeltquote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef DearPrudence het volgende:
Eh.. danku.
Dat kan, ik vind het leuk, maar ik heb vandaag drie willekeurige mensen het al horen hummen, mss is het dus wel een hele erge eendagsvlieg.quote:Ik heb nu nog eens naar Watskeburt geluisterd. Vind het echt een stom nummer.
No thanks, maar inmiddels dus niet meer. Hou er niet van te lang illegale shit online te hebben staan terwijl de link op een groot forum staat.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De rest is geschiedenissss...
Mag van Renée hier geen watskeburt meer luisteren. Maar evengoed bedankt voor het mirroren.
Wel aardig he?quote:Processor:
AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo (S939 – 2.2GHz - 2x1MB)
Dual core AMD 64 bit processor. 2000MHz Bus
Moederbord:
Asus A8N-E
Moederbord met PCIe x16 slot
Kast:
Antec Performence One
Zilver kleurige kast, genoeg interne ruimte en stille 12cm case fans
Power supply:
Tagan TG480-U01 480 Watt
Geheugen:
Geil Value Series 2x512
PC3200 Dual Channel & met heatsink (= gaaf)
DVD speler:
Aopen DVD 16x48 Chameleon Zilver
Floppy drive:
3,5” diskette station zilver
Harde schijf 1:
Seagate Barracuda 7200.8 NCQ 250GB, 7200 Rpm, 8MB, sata
Harde schijf 2:
Seagate Barracuda 7200.7 NCQ 80GB 7200Rpm, 8MB, sata
Harde schijf 3:
Seagate Barracuda 7200.7 NCQ 80GB 7200Rpm, 8MB, sata
Grafische kaart:
Club3D Geforce 6600GT 128MB
Ultra geheime plek, hmm, onder welke mat ligt ie?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:42 schreef DearPrudence het volgende:
Oh btw. had ik jullie al verteld hoe ik vanmiddag mijn huis binnen was gekomen?
Nee? Oh.. vreemd.
Nou, de sleutel lag dus niet op het ultra-geheime-plekje waar het hoorde te liggen, dus ik was buitengesloten. Mama was er niet. Papa was er niet. Geen zin om naar school te fietsen om van mijn papa de sleutel te halen. Dusja.. wachten? ja.. wachten.
Nee! Niet wachten
goed zoeken.. raampje was open.. ladder was in handbereik. Toen maar daar gebruik van gemaakt en mijn huis ingebroken zeg maar. Het was de raam van mijn ouders' slaapkamer. Daar mezelf in gehesen...
Nou goed gelukt dus.(hoopte alleen dat de buren niet de politie zou gaan bellen)
Het geld stroomt weer eens binnen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, ik ga op zaterdag bij rondje texel werken.
Dan heb ik het makkelijker, het gebeurt zelfs zelden dat ik thuis kom en er niemand bij ons binnen isquote:Op maandag 6 juni 2005 16:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ultra geheime plek, hmm, onder welke mat ligt ie?
Zo ben ik ook wel eens binnen gekomen, eerst aan de voorkant via een ladder omhoog, toen aan de achterkant over een dak(je) waar je op 99% van de plekker er doorheen zakt, je moet even weten waar je wel kan staan, richting mij slaapkamerraam, en me daar naarbinnen gewerkt. Maar een sleutel van de voordeur vind ik dus makkelijker.
Ik vind er idd ook niets aan, maarja, de massa vind het schijnbaar dus wel leuk.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Eh.. danku.
Ik heb nu nog eens naar Watskeburt geluisterd. Vind het echt een stom nummer.
Idd opzich geen aardig systeem, maar je kan het toch lang niet betalen.quote:
Dat dacht ik ja, maar weet jij nog een goed merk want met zo'n prachtsysteem wil ik geen gekloot hebben met onstabiele voltages... Trouwens, nog een idee voor een medium-budget grafische kaart die sick is in kantoorapplicaties en redelijk in games?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
Idd opzich geen aardig systeem, maar je kan het toch lang niet betalen.
En trouwens, ik zou een andere voeding nemen, die je nu heb zit in allemaal een fabrieksfout, dezelfde als waar ik mee te maken had. Dat de overspanningbeveiliging iets te goed werkt, dat je hem daarna dus niet meer aan de praat krijgt. Tagan weet ervan maar weigert iets te ondernemen.
Ik zei toch alleen maar dat ik het *grappig* vond?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mockend bedoelt, ik snap dat het mss zo overkwam. misschien dat laatste alleen een beetje, maarja, ik doe zelf net zulk *belangrijk* werk, dus
Goh.. dacht je dat het een gouwe ouwe zou worden?quote:[..]
Dat kan, ik vind het leuk, maar ik heb vandaag drie willekeurige mensen het al horen hummen, mss is het dus wel een hele erge eendagsvlieg.
tsssk... zooooo voorspelbaar zijn we nou ook weer niet he...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ultra geheime plek, hmm, onder welke mat ligt ie?
Hehe.. mijn manier was toch iets gemakkelijker.quote:Zo ben ik ook wel eens binnen gekomen, eerst aan de voorkant via een ladder omhoog, toen aan de achterkant over een dak(je) waar je op 99% van de plekker er doorheen zakt, je moet even weten waar je wel kan staan, richting mij slaapkamerraam, en me daar naarbinnen gewerkt. Maar een sleutel van de voordeur vind ik dus makkelijker.
Qua voeding, neem de Zalman 400 (altijd goed, zijn alleen twee versies van, APS en APF, moet je even uitzoeken welke je moet hebben) of kijk even op got.tweakers.net, lopen hele topics over voedingen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:23 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, maar weet jij nog een goed merk want met zo'n prachtsysteem wil ik geen gekloot hebben met onstabiele voltages... Trouwens, nog een idee voor een medium-budget grafische kaart die sick is in kantoorapplicaties en redelijk in games?
En gelukkig hoef ik het voor de verandering niet te betalen, ik krijg zelfs betaald![]()
't is geen game-pc, dan zou je een 6800 Ultra nemen ofzoquote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Qua voeding, neem de Zalman 400 (altijd goed, zijn alleen twee versies van, APS en APF, moet je even uitzoeken welke je moet hebben) of kijk even op got.tweakers.net, lopen hele topics over voedingen.
En wat betreft videokaart, neem een GeForce 6200 of GeForce 6600 ofzo.
Maar:
- Dit is complete bullshit voor een pc voor jullie in het kantoor, helemaal niet nodig. Geldverspilling.
- Waarom een pc in het kantoor ook als 'game-pc'? Dat zou ik altijd apart houden.
Dan hangt ie aan de haakje ergens achter, ligt in een bepaald potje of ligt ergens anders onder.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
tsssk... zooooo voorspelbaar zijn we nou ook weer niet he...(al kom je wel in de buurt)
Tsja, maar mijn moeder heeft een raam wat veel dicht is, en anders zit er een hor achter, en die kan ik van buiten niet weghalen. (Mijn moeder slaapt dus voor, en ik achter.)quote:[..]
Hehe.. mijn manier was toch iets gemakkelijker.
Windows 64 bit is prima, alleen de progs daarvoor zijn nog niet optimaal.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef NerdoNielso het volgende:
Hoe staat het trouwens met windows XP 64 bit?
Stabiel? Veilig? Werken de meeste programma's nog?
Het probleem met filmbewerking is dat je het graag wil, maar het er bij bijna niemand ooit van komt.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
't is geen game-pc, dan zou je een 6800 Ultra nemen ofzo
Daarnaast dual core 64 bit is gewoon gaaf voor mijn film bewerking![]()
250GB krijgen broeders en ik wel vol
80GB schijfjes komen in veilige raid => alleen voor bedrijf
1GB ram is zelfs weinig voor goede filmbewerking, het is lekker snel en ik geil gewoon op dat geweldige merk![]()
En qua budget, ik blijf ruim onder de 2000 euro hoor! Moet alleen nog ff checken of dat moederbord X2 processors aan het ondersteunen is, anders is het nogal lullig![]()
Doe hem de groeten van me, en dat is wel behoorlijk snel als ie morgen alweer thuis is. Des te beter maar.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:40 schreef errrrr het volgende:
Tennis was idd lekker. Maar toen ik dus langs Kees kwam, wist zijn moeder me te vertellen dat hij morgen waarschijnlijk al thuis kwam. Ze hadden de vla-stage maar overgeslagen en zijn direct op aardappelen over gegaan (was niet de bedoeling). Daarna wel buikpijn, maar verder wel goed geloof ik. Ik zal 'm even bellen
En dan maar 's Frans gaan leren, bah
Maar zaterdag dus gratis bier bij Esmé? Of wat was het plan om naartoe te gaan na de bbq bij Hans Frank?
Mijn hartje is goedkoper, heb niet de beste X2 genomen, alleen wel gezellig met 2x 1M cachequote:Op maandag 6 juni 2005 16:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het probleem met filmbewerking is dat je het graag wil, maar het er bij bijna niemand ooit van komt.
En dat mobo ondersteund idd wel X2 CPU's, alleen een bios-update waarscbijnlijk.
Btw, het hart van mijn pc hier kostte 600 euro.
Ik zorg voor de bivakmutsquote:Op maandag 6 juni 2005 16:42 schreef MrAli het volgende:
Maar hoezo gratis bier bij Esmé? Je wou toch niet gaan inbreken mag ik hopen?
Dude, dual core is een mustquote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef errrrr het volgende:
Niels, wat dacht je ooit te gaan doen met DualCore voor zo'n kantoor-ding? Veel te slechte prijs/kwali verhouding, onzin.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef errrrr het volgende:
Niels, wat dacht je ooit te gaan doen met DualCore voor zo'n kantoor-ding? Veel te slechte prijs/kwali verhouding, onzin.
k, beterquote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef MrAli het volgende:
Ja Niels: Hij ondersteund wel X2.
Check dit bericht van laatst op Tweakers.:
http://www.tweakers.net/nieuws/37567
Btw, die van mij, de ASUS A8N SLI-Deluxe ondersteund het uiteraard ook.
Snelheid is zelden goedquote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef MrAli het volgende:
En Nielsje, dat heeft niets te maken met dual-boot hoor.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mijn hartje is goedkoper, heb niet de beste X2 genomen, alleen wel gezellig met 2x 1M cache
Filmbewerken kan nu gewoon niet, 1 proc, geen vrije ruime op de hdd en een rare pc met vage foutmeldingen etc. etc.
Pinacle DVD studio heb ik al binnen btw
Misschien toch dual boot?
Dat moederbord kan het dus juist nietquote:http://www.tweakers.net/nieuws/37567
Ow, op die manier. Ik dacht bij haar thuis.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat moederbord kan het dus juist niet--- oops, dus N / E door elkaar gehaald, kan wel
En dualcore is nou niet echt nodig voor videobewerking. Kan makkelijk op een 'gewone' 3500+, voor die ene kee dat jij dat nou misschien doet
[quote]
Precies, en bij een kantoor pc is een 3500+ ook zelfs al overdreven. Wil ie een X2.
[quote]
En als Esmé daar bier staat te tappen kunnen wij toch wel even met een big-smile langslopen![]()
Kunnen we ook doen hoor, Jacques zij vanmiddag nog dat hij dag en nacht voor ons klaarstond enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ow, op die manier. Ik dacht bij haar thuis.
Maar dat is te proberen natuurlijk.
Lees m'n editquote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ow, op die manier. Ik dacht bij haar thuis.
Maar dat is te proberen natuurlijk.
Ach, tijdens de bbq hebben we toch al gratis bier in De Koog, en daarna gaan we toch niet naar Den Burg fietsen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen hoor, Jacques zij vanmiddag nog dat hij dag en nacht voor ons klaarstond enzo![]()
Die grafische kaart valt best mee, harde schijven en een dvdspeler ook. En die dvd-brander gebruik je toch lang niet altijd. Lukt prima daarmee lijkt mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja, Hans, hij kan het wel.
Ik vraag me trouwens nog wel af hoeveel Watt die 400W Zalman continue kan leveren. Met 150Watt voor de processor, een stookkachel als grafische kaart, 3 harde schijven, 1 dvd speler, 1 dvd brander, etc. wordt het toch wel is wat he
En nogmaals, het is geen ultiem game ding, geen SLI opsteling bv.
PC's zonder dual core vind ik persoonlijk gewoon onzin. Ik heb totaal geen trek om te moeten wachten op lichte programma's als photoshop weer eens aan het renderen is. Besides, goed voor Find'a'drug stats
Evan wachten is wel handig, teveel drukte gelijk is vast niet goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef errrrr het volgende:
Zo, Kees klonk nu goed, het is nog 'niet helemaal zeker' dat hij morgen weg mag, maar wel waarschijnlijk. Hij mag dan vanaf 10 uur weg, dus ergens in de middag hier. Ik moet werken, maar zullen we 's avonds dan (als hij thuis is) even met z'n allen (nouja, van Ruben hoorde ik dat hij wel langs wilde...) langsgaan, of zullen we daarmee tot woensdag wachten?
Doe je nou vwo of niet?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen hoor, Jacques zij zei vanmiddag nog dat hij dag en nacht voor ons klaarstond enzo![]()
Ja, maar als hij er dinsdag is ga ik sowieso wel even langs, ik ga na m'n werk wel even, en zeg dan dat de rest morgen wel komtquote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Evan wachten is wel handig, teveel drukte gelijk is vast niet goed.
Bij 'de rest' hoor ik iig dan ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, maar als hij er dinsdag is ga ik sowieso wel even langs, ik ga na m'n werk wel even, en zeg dan dat de rest morgen wel komt
Moet ik alleen nog iets van een fruitmandje regelen... nouja, komt woensdag dan wel
Ik kan me heel wat zwaardere programma's voorstellen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:23 schreef NerdoNielso het volgende:
Photoshop wordt op het moment 3 keer per week gebruikt door m'n moeder en zelf draai ik het een paar keer per maand. Daarnaast gebruik ik nog flink wat The Gimp
Juist, en dan noem je 'een pc zonder dual core' nu al onzin.quote:Oh, en de X2, is uhm een kleine maand uit geloof ik
(dat zij/zei is idd een domme fout)
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef MrAli het volgende:
Juist, en dan noem je 'een pc zonder dual core' nu al onzin.
*kuch* X2 leverbaar vanaf 7 juni 2005 *kuch*quote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik kan me heel wat zwaardere programma's voorstellen.
[..]
Juist, en dan noem je 'een pc zonder dual core' nu al onzin.
Sure.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En je moet toch weten dat ik al een jaar aan het zoeken ben naar dual processor / dual core. Alleen nu kan het EINDELIJK met Athlons.
Eindelijk een verstandig woord!quote:De opteron server familie is ietsjes overdreven + dure moederborden + ECC registered ram etc.
En hoeveel multi-threaded progs zijn er al...?quote:Prijs valt best te overzien en de prestatiewinst is in single-treads gelijk en in multi treaded programma's een stuk beter
Als jij een Intel koopt zet ik bij jou nooit meer een voet in huis!quote:Ik moet helaas wel toegeven dat de extreme modellen van de pentium D ook wel lekker snel zijn![]()
Het is niet jou PC, het is voor het kantoor. Dan is het onzin, zeker met de huidige prijzijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En je moet toch weten dat ik al een jaar aan het zoeken ben naar dual processor / dual core. Alleen nu kan het EINDELIJK met Athlons. De opteron server familie is ietsjes overdreven + dure moederborden + ECC registered ram etc. Prijs valt best te overzien en de prestatiewinst is in single-treads gelijk en in multi treaded programma's een stuk beterIk moet helaas wel toegeven dat de extreme modellen van de pentium D ook wel lekker snel zijn
![]()
Ja, dat is meer omdat je er maar eentje in heb zitten volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:53 schreef NerdoNielso het volgende:
Precies, de nieuwe generatie is pro-AMD, de oude pro-Intel. Heb persoonlijk nooit negatieve ervaringen gehad met Intel, maar ik bewonder de 64-bit inhaalrace van AMD gigantisch. Daarom blijf ik ook bij een 64bitje.
Uhm, er zijn nog niet zo gek veel multi threaded programma's, maar ik heb wel een programma wat hetvolgende aangeeft: "Warning, only one processor detected"
Eindelijk komt de aap uit de mouw, kon je ook meteen zeggen hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:56 schreef NerdoNielso het volgende:
Ohja, en natuurlijk een X2 zodat je gigantisch kan pimpen en die pc zo af en toe even lenen voor een LAN party
*ccfl in gaat bouwen*
Ik kan hem in 2 weken hebben hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 17:57 schreef MrAli het volgende:
Btw, voorlopig own ik nog alles en iedereen hier.
Ja, dit was wel weer genoeg computer- en zelfverheerlijkingspraat voor nu, als jullie het daar zo graag over willen hebben dan spreken jullie maar een keer af, hier gaan we het er niet over hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:57 schreef MrAli het volgende:
Btw, voorlopig own ik nog alles en iedereen hier.
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dit was wel weer genoeg computer- en zelfverheerlijkingspraat voor nu, als jullie het daar zo graag over willen hebben dan spreken jullie maar een keer af, hier gaan we het er niet over hebben.
Ja, dat is appels met peren vergelijken, auto's zijn namelijk wél interessant.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:04 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
Discriminatie, ik zeur toch ook niet over je auto's![]()
Weet je wat, we gaan het wel over een gemeenschappelijke interesse hebben.... Vrouwenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat is appels met peren vergelijken, auto's zijn namelijk wél interessant..
Correctie, het bedrijf kan hem misschien in 2 weken hebben, maar dan is het nog steeds niet jou pc. En deze hier is wel 100% van mij.quote:
Ik denk dat het aantal 'computermensen' hier groter is dan het aantal 'automensen'.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat is appels met peren vergelijken, auto's zijn namelijk wél interessant..
Het verschil is dat jij 2 werkende computers hebt, ik:quote:Op maandag 6 juni 2005 18:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Correctie, het bedrijf kan hem misschien in 2 weken hebben, maar dan is het nog steeds niet jou pc. En deze hier is wel 100% van mij.
Wel een significant verschil.
Ik heb een werkende destop, ja, maar hoelang heb ik zonder gezeten?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:14 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij 2 werkende computers hebt, ik:
1 eigen pc (1GHz)
1 laptop (500MHz)
1 kick ass server, maar helaas met klein software probleem
Zozo, bij de familie Boom zijn ze al toe aan de Pentium 5.quote:en onder mijn hoede:
1 duron 700
1 2.4GHz Pentium 5 met GeForce 4
1 pentium 75
en binnenkort een zelf samengesteld engeltje
en daarnaast natuurlijk nog een mooie dubbele versterker audio installatie met 5 cd wisselaar(Hangen alleen goedkope pruts boxen aan)
In ieder mens schuilt een automens, dus zijn hier per definitie meer automensen dan computermensen!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal 'computermensen' hier groter is dan het aantal 'automensen'.
In dat geval schuilt ook in ieder mens een computermens, dus gaan we rustig verder.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In ieder mens schuilt een automens, dus zijn hier per definitie meer automensen dan computermensen!.
auto's zijn er al langer dan computers, dus zijn auto's interessanter en hebben ze meer recht op een plek op de bovenste plankquote:Op maandag 6 juni 2005 18:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
In dat geval schuilt ook in ieder mens een computermens, dus gaan we rustig verder.
Auto's zijn er idd langer, dus is er wat betreft computers nog meer te ontdekken, dus zijn ze intressanter en hebben ze meer recht op een plek op de bovenste plank.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
auto's zijn er al langer dan computers, dus zijn auto's interessanter en hebben ze meer recht op een plek op de bovenste plank.
Nee, computers zijn nog altijd hetzelfde, alleen meer, sneller en kleiner. Niet boeiend, dat kan iedereen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Auto's zijn er idd langer, dus is er wat betreft computers nog meer te ontdekken, dus zijn ze intressanter en hebben ze meer recht op een plek op de bovenste plank.
Jij wil zeggen dat de babes die bij auto's staan onder doen voor die bij computerhardware staan?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef NerdoNielso het volgende:
Maar computer fabrikanten hebben 10 aziatische dames om 100 gram stuff staan, auto's hebben honderden kilo's nodig
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat de babes die bij auto's staan onder doen voor die bij computerhardware staan?
Kom op![]()
.
Ja sure, computers nog altijd hetzelfde? 10 jaar geleden was er nog geen RAID, SATA en SLI. De vooruitgang in de computers gaat (gelukkig) veel sneller als bij auto's. SLI is nog niet eens standaard en men is al bezig met SLI-2. SATA idem. Bij computers heb elke dag iets nieuws, en het bied véél meer mogelijkheden dan auto's. En buiten dat zijn auto's, héél véél érger, milieuvervuilend.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, computers zijn nog altijd hetzelfde, alleen meer, sneller en kleiner. Niet boeiend, dat kan iedereen.
Auto's zijn enorm veranderd, van kachelaars hebben we nu biturbo diesels met common-rail, we hebben hybride auto's, keramische schijfremmen, ABS, TC, STM, we hebben GPS, de supercharger ondergaat een revolutie en dankzij de olie die bijna op is krijgen we nu ook steeds meer zuinigere auto's en auto's die op allerlei shit (letterlijk) kunnen rijden.
Daarbij zijn auto's enorm mooi, en computers niet, dus.
Ach zoals ruben al zei: Iedere maloot is fan van auto's, een selecte groep is fan van computers => De instapdrempel voor computers ligt hogerquote:Op maandag 6 juni 2005 20:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja sure, computers nog altijd hetzelfde? 10 jaar geleden was er nog geen RAID, SATA en SLI. De vooruitgang in de computers gaat (gelukkig) veel sneller als bij auto's. SLI is nog niet eens standaard en men is al bezig met SLI-2. SATA idem. Bij computers heb elke dag iets nieuws, en het bied véél meer mogelijkheden dan auto's. En buiten dat zijn auto's, héél véél érger, milieuvervuilend.
En voor computers heb je verstand nodig om er iets mee te kunnen, en bij auto's niet, elke idioot kan zo z'n rijbewijs halen.
Dáárom zijn computers veel intressanter dan die domme auto's, dus hebben wij recht van spreken en jullie niet.
Ruben, hij begon erover...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
Who cares?
Principe kwestiequote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
Who cares?
Nouja, we zijn een beetje afgedwaald maar het ging me er om dat de SC topics niet helemaal zouden dichtslibben met computer onzin, dan kunnen we net zogoed naar GOT gaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
Who cares?
Goed plan, alleen dan moeten we wel eventjes allemaal richting huiskamerquote:Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, we zijn een beetje afgedwaald maar het ging me er om dat de SC topics niet helemaal zouden dichtslibben met computer onzin, dan kunnen we net zogoed naar GOT gaan..
Slecht plan, want dan wordt je afgezeken als je niet technisch genoeg bent enzo. Dit is gewoon een all-round topic tussen vrienden, soms gaat het over computers, soms over politiek, en soms over auto's. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Goed plan, alleen dan moeten we wel eventjes allemaal richting huiskamer![]()
Nee, maar het gaat eigenlijk altijd over computers, daar is wel wat mis meequote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Slecht plan, want dan wordt je afgezeken als je niet technisch genoeg bent enzo. Dit is gewoon een all-round topic tussen vrienden, soms gaat het over computers, soms over politiek, en soms over auto's. Niks mis mee toch?
Tijd geleden geen discussie over de grondwet? Niet bij ieder nieuw topic + 2x per topic foto's van auto's?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat eigenlijk altijd over computers, daar is wel wat mis mee.
Ohja, Frans zuigt.
Hmm, ik ben er nooit afgezeken. Niet dat ik er vaak kom, maar als ik iets wil weten wat niet al te makkelijk is zoek of post ik wel eens wat ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Slecht plan, want dan wordt je afgezeken als je niet technisch genoeg bent enzo. Dit is gewoon een all-round topic tussen vrienden, soms gaat het over computers, soms over politiek, en soms over auto's. Niks mis mee toch?
Het gaat helemaal niet altijd over computers.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat eigenlijk altijd over computers, daar is wel wat mis mee.
Ohja, Frans zuigt.
Precies, ook vaakgenoeg auto's. En is die Tim nou zo goed in Frans? Of is het waar dat ie bij een luistertoets o.i.d. alle opgaven + antwoorden van alle luistertoetsen van de afgelopen 10 jaar onder z'n blaadje heeft liggen zodat ie altijd het juiste antwoord wel kan vinden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tijd geleden geen discussie over de grondwet? Niet bij ieder nieuw topic + 2x per topic foto's van auto's?
En daar ben ik het dan wel weer mee eens, Tim, we owe you
Understatement.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daarbij zijn auto's enorm mooi, en computers niet, dus.
Congrats dude!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home..
Welkom terugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home..
Welcome backquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home..
Há, net goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wil je even niet één minuut voor mij posten ja?
Wat wou je doen dan, he? he? he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oeh.. je speelt met vuur jongen..![]()
Mooi zo.. Dus niet meer doen kay?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als het zwepen include liever niet eigenlijk![]()
Ja Mr. Ali.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef MrAli het volgende:
Zeg Esmé, hou je even in wil je, zo'n weerloos jongetje...
Ik vind Balkenende eigenlijk geeneens zo slecht hoor. Wat maakt het nou uit of hij wel of niet charisma heeft.. het gaat erom dat hij ook eerlijk is en echt (hard) werkt. En dat is/doet Balkenende volgens mij ook wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef NerdoNielso het volgende:
Welkom terug kees
Kuikentjes zijn lief ja
Ali, ik moet toegeven dat die Belg gelijk heeft. Balkenende heeft totaal geen charisma en komt behoorlijk stijf over. Zelf zou ik ook liever iemand anders - wellicht met charisma zoals Bos dat heeft - op die plek zien. Zalm zou het zelfs nog beter doen
* zegt toch maar niets meer over de auto / computer discussie *
We hadden gelijk onze legers België moeten in laten nemen en die belhamel op moeten laten jagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef NerdoNielso het volgende:
Welkom terug kees
Kuikentjes zijn lief ja
Ali, ik moet toegeven dat die Belg gelijk heeft. Balkenende heeft totaal geen charisma en komt behoorlijk stijf over. Zelf zou ik ook liever iemand anders - wellicht met charisma zoals Bos dat heeft - op die plek zien. Zalm zou het zelfs nog beter doen
*billenkoek geeft*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mooi zo.. Dus niet meer doen kay?
[..]
Ja Mr. Ali.![]()
Volgens mij snap je het niet helemaal...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef NerdoNielso het volgende:
Welkom terug kees
Kuikentjes zijn lief ja
Hij zal gerust hard werken, en het is niet alleen Balkenende, maar omdat hij minister president is wordt hij er hoofdzakelijk op aangekeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik vind Balkenende eigenlijk geeneens zo slecht hoor. Wat maakt het nou uit of hij wel of niet charisma heeft.. het gaat erom dat hij ook eerlijk is en echt (hard) werkt. En dat is/doet Balkenende volgens mij ook wel.
Ik zeg niet dat Peter slecht werk doet, alleen dat een beetje charisma echt geen kwaad kan. Neem als voorbeeld bijvoorbeeld de aanslag in Madrid: Ik heb de toespraak van de Duitse Premier (?) Schroder en die van Balkenende gezien. Bij zo'n teroristische daad vind ik dat je echt wel wat emotie in je verhaal mag leggen, dat kwam er bij hem gewoon niet medelevend uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik vind Balkenende eigenlijk geeneens zo slecht hoor. Wat maakt het nou uit of hij wel of niet charisma heeft.. het gaat erom dat hij ook eerlijk is en echt (hard) werkt. En dat is/doet Balkenende volgens mij ook wel.
Haha, of we sturen supperDeppie heenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef -Mzraki- het volgende:
We hadden gelijk onze legers België moeten in laten nemen en die belhamel op moeten laten jagen.
Maar néé, Balkenende doet weer niets.
Níets moeten doen? Hallo, ben je helemaal belazerd. Hij noemde hem "een mix van Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid" en vond hem ''een man in wie ik geen spoortje charisma kan ontwaren''. Dat lijkt mij meer dan voldoende om die man eens uit te nodigen voor een gesprek en hem dan eventjes uit te leggen wat zijn functie is, en wat de consequenties zijn als je dan zoiets zegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:38 schreef MrAli het volgende:
Nederland (Balkenende) had in zake de Gucht helemaal niets moeten doen, nu slaat Ned. weer een playfiguur door er zoveel commotie om te maken. Wat we hadden moeten doen, is gewoon helemaal niets, maar bij onszelf denken, 'eigenlijk heeft ie helemaal gelijk, laat er maar snel nieuwe verkiezingen komen' en het laten overwaaien.
Old skool: Spiegel en kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. ik moest dus twee weken geleden een zelfportret inleveren voor ckv. Iemand een idee hoe ik dat zal maken?
Saai.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Old skool: Spiegel en kijken.
New skool: foto laten maken en die vanaf tv/computer/uitprintenenovertekenen gaan tekenen.
Ja, dat wist ik niet! Ik denk weer eens veel te oncreatief, je hoeft dus niet per se te tekenen. Hmm.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Saai.
Hoeft toch niet per se te tekenen of whatsoever?
Jonge, hij schoof het gelijk af op alle Nederlanders, terwijl het toch echt richting hem was. En nu blijkt dat tweederde van alle Nederlanders het ermee eens was.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Níets moeten doen? Hallo, ben je helemaal belazerd. Hij noemde hem "een mix van Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid" en vond hem ''een man in wie ik geen spoortje charisma kan ontwaren''. Dat lijkt mij meer dan voldoende om die man eens uit te nodigen voor een gesprek en hem dan eventjes uit te leggen wat zijn functie is, en wat de consequenties zijn als je dan zoiets zegt.
En hem dan zonder ledematen op een paard terug naar België sturen, zó doe je dat!
Ik leef nog..quote:
Hee.. niet zo snel beledigd zijn ja! Heb je nu al een betere idee of is het maar goed dat jij geen ckv hebt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik niet! Ik denk weer eens veel te oncreatief, je hoeft dus niet per se te tekenen. Hmm.
Gast, dit gááááát helemaal niet om of het wel of niet van toepassing is op onze premier, het gaat erom dat die geezer het uberhaupt in z'n botte harsens haalt onze premier te beledigen. Dit laat wel zien dat België ons als het kleine zwakke jongetje van de klas ziet, en dat kunnen we niet toestaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jonge, hij schoof het gelijk af op alle Nederlanders, terwijl het toch echt richting hem was. En nu blijkt dat tweederde van alle Nederlanders het ermee eens was.
En zeg nou zelf, die Belg heeft toch gewoon helemaal gelijk?
Tja, wat aan elkaar plakken is altijd wel leuk, maar een gezicht is niet echt heel geschikt voor touw, plastic en andere dingen denk ik, dat gaat meteen nergens op lijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hee.. niet zo snel beledigd zijn ja! Heb je nu al een betere idee of is het maar goed dat jij geen ckv hebt?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, wat aan elkaar plakken is altijd wel leuk, maar een gezicht is niet echt heel geschikt voor touw, plastic en andere dingen denk ik, dat gaat meteen nergens op lijken.
Dus het is maar goed dat ik geen CKV heb ja.
Maar een 3D-zelfportret van klei ofzo, of van papiermaché (goed geschrevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. ik moest dus twee weken geleden een zelfportret inleveren voor ckv. Iemand een idee hoe ik dat zal maken?
Heb je nog ergens pijn? En moet je nu de hele dag op bed liggen of gewoon normaal rustig aan doen?quote:
Het gaat er juist om dat het geen belediging is, maar gewoon de realiteit. En die durft die slapjanus van een Balkie niet onder ogen te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, dit gááááát helemaal niet om of het wel of niet van toepassing is op onze premier, het gaat erom dat die geezer het uberhaupt in z'n botte harsens haalt onze premier te beledigen. Dit laat wel zien dat België ons als het kleine zwakke jongetje van de klas ziet, en dat kunnen we niet toestaan.
M'n halve buik zit volgeniet, niet zo tof dus. Voor de rest veel liggen inderdaad en rustig aan doen, maar dat wordt ook met de dag beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb je nog ergens pijn? En moet je nu de hele dag op bed liggen of gewoon normaal rustig aan doen?
Alsof dat zo orgineel is.. mèn!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Maar een 3D-zelfportret van klei ofzo, of van papiermaché (goed geschreven).
Dat snap ik, iig sterkte ermee. Maar hopen dat je zo snel mogelijk weer alles kan doen wat je graag wil doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
M'n halve buik zit volgeniet en is dus vrij gevoelig. Voor de rest veel liggen inderdaad en rustig aan doen, maar dat wordt ook met de dag beter.
Something of truth, in your words is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Alsof dat zo orgineel is.. mèn!
hihi.. sorry, best annoying vandaag ik ben.![]()
Mag ik dan misschien vragen wat jou überoriginele idee van daarnet dan wel niet was?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Alsof dat zo orgineel is.. mèn!
Aii. dat is niet zo fijn nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
M'n halve buik zit volgeniet, niet zo tof dus. Voor de rest veel liggen inderdaad en rustig aan doen, maar dat wordt ook met de dag beter.
uhuh!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hey, fotoboekicoontjes!
You, your mouth shut keep must.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Something of truth, in your words is.
Nee.. daar hou ik geen rekening mee ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mag ik dan misschien vragen wat jou überoriginele idee van daarnet dan wel niet was?Begin toch wel héél benieuwd te worden.
Besides, ik heb ook niet voor niets geen ckv, misschien iets om rekening mee te houden.
nogmaals "uhuh"quote:
Wat jij wil, vind ik niet verstandig. Maar dat moet jij voor jezelf maar uitmaken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
You, your mouth shut keep must.
[..]
Nee.. daar hou ik geen rekening mee ja!![]()
nou het klinkt heel redeijk in mijn oren. hmpf.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat jij wil, vind ik niet verstandig. Maar dat moet jij voor jezelf maar uitmaken.
Maar wat is nou je wel-originele idee?
Dat vind ik nou weer wel heel slap, eerst ons afzeiken terwijl we (Ruben en ik) proberen te helpen met een idee, dat ze niet fantastisch origineel zijn snap ik zelf ook wel. Maar daarom doen wij ook geen ckv-profiel. En vervolgens wil je niet zeggen wat jou idee was...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nou het klinkt heel redeijk in mijn oren. hmpf.![]()
ach, dat zie je mss nog wel.
![]()
Stel je niet zo aan Aliquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer wel heel slap, eerst ons afzeiken terwijl we (Ruben en ik) proberen te helpen met een idee, dat ze niet fantastisch origineel zijn snap ik zelf ook wel. Maar daarom doen wij ook geen ckv-profiel. En vervolgens wil je niet zeggen wat jou idee was...![]()
Ach, je bent nog wat ziek hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach, je bent nog wat ziek he
*nep kuch*
Ik stel me niet aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Ali![]()
Je moet niet altijd alles zo serieus nemen.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
Ennihowiesoooopie,
ik ga aan mijn seekaavee, aangezien niemand mijn hyper-annoyiteit kan waarderen.
Tschuss..![]()
Mjah, je boze look was beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ervoor
[ Bericht 10% gewijzigd door NerdoNielso op 07-06-2005 16:55:49 ]
Dies echt lief.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mjah, je boze look was beter
en dan bedoel ik niet deze:
[afbeelding]
maar die ervoor
Ach, ik hoopte dat Esme vergeten was dat ze had gezegt dat die niet online mochtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef MrAli het volgende:
Niels, sinds wanneer heb ik je toestemming gegeven mij als host te gebruiken voor foto's waarvan de eigenares van die foto (degene die erop staat iig) er niet blij mee zal zijn.![]()
gnorcky klinkt heel gnorcky, ik heb geen idee wat het is, maar ik ben het met je eens.quote:
Gewoon op "aanmelden" rossenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:57 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. msn doet vaag: Msn heeft zich even afgemeld. Maar zal zich weer aanmelden in: 5.00 (en dan begint het met aftellen.)
Probleempjes bij de Microsoft-MSN-server, kan je niets aan doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:57 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. msn doet vaag: Msn heeft zich even afgemeld. Maar zal zich weer aanmelden in: 5.00 (en dan begint het met aftellen.)
Mag ik voorstellen om die mensen naar Nederland te halen?quote:Hooggerechtshof verbiedt medisch marihuanagebruik
WASHINGTON, 7 JUNI. Amerikanen die marihuana gebruiken uit medische overweging, lopen het risico vervolgd te worden ook al wonen ze in een staat waar medisch marihuanagebruik is toegestaan. Dat volgt uit een uitspraak van het Amerikaanse Hooggerechtshof gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef NerdoNielso het volgende:GTA San Andreas
Ja, moet ie het van de engie slimme Niels, Niels Witte, hebben hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
't is dat ie VWO gaat doen, anders zou ik me bijna beledigd voelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja, moet ie het van de engie slimme Niels, Niels Witte, hebben hoor.
Iemand ervaring met dit virus? (Hans, klik voor de verandering toch niet johquote:(18:52:30) Evie - Ommen: hey, is this you?
(18:52:30) Evie - Ommen: http://www.vbulettin.com/(...)lso@texelcatering.nl
Bureau in de hoek van het raam, met de hoek mee zeg maar. Bed rechtsonderin, alle kasten linksbovenin de hoek. Prima, lijkt me zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Bege = bureau
groen = kast, maar die linksachterin is open (geen deurtjes)
rood = bed
links ook nog een wasbak + deur + klein hoekje wat ik niet kan gebruiken
en dan rechtsboven een hoekraam.
toevoeging: de kast die half voor m'n raam staat blijft onder m'n kozijn en kan dus ook midden in m'n kamer staan.
Het moge duidelijk zijn dat mijn mooie kick ass grote bedje niet zo goed staat daarzo
[afbeelding]
Andere mogelijkheid maar met een brakke linkerbovenhoek....
Ik zal zo ff kijken of het pastquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bureau in de hoek van het raam, met de hoek mee zeg maar. Bed rechtsonderin, alle kasten linksbovenin de hoek. Prima, lijkt me zo.
Of je haalt gewoon wat kasten weg?quote:
Oh ja, zal er eens over nadenken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef errrrr het volgende:
Ow, en Kees dus, als je wilt dat een van ons donderdag even voor jou je profielwerkstukbegleider invult, moet je even een mailtje sturen met username/password/welke leraar/vak je wilt. Dan regelen wij dat wel even
Goed, vanavond vroeg naar bed, dus...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef NerdoNielso het volgende:GTA San Andreas
Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
Leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn nog niet afgemaakte zelfportret:
[afbeelding]
Zo kan hij idd niet achter z'n comptuter zitten, een van die kasten moet gewoon wegquote:En Niels... je bureau is gewoon te groot:
[afbeelding]
Waar nog niet is meer de vraag.quote:
Anders ik wel.. want ben bang dat de versie die ik nu download.. nie helemaal een goede isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Was je geïntresseerd in een kopie of niet?
Schrik niet als ik je zometeen even aanspreek over msn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Anders ik wel.. want ben bang dat de versie die ik nu download.. nie helemaal een goede is... maar zal wel zien
Al m'n kasten zitten vol!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:42 schreef errrrr het volgende:
Of je haalt gewoon wat kasten weg?
Geinig, typisch CKV-mens-ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn nog niet afgemaakte zelfportret:
[afbeelding]
Klopt, ik zit er over na te denken om die hoek uit m'n bureau te slopen...quote:En Niels... je bureau is gewoon te groot:
[afbeelding]
Kasten kunnen niet wegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:13 schreef errrrr het volgende:
Zo kan hij idd niet achter z'n comptuter zitten, een van die kasten moet gewoon weg
Als je denkt hem te kunnen draaien...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:00 schreef NerdoNielso het volgende:
Oh Ali, kopie aanvraagt (H)
Het leuke is alleen dat er op Bittorrent nog geen goede versie te vinden is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef errrrr het volgende:
Niels, be creative
En ik ben 'm ook al lang binnen aan het trekken, heb Kees er even op gewezen
gaat nu alleen met 18 B/s... superfast Azureus aye?
Limewire, eMule, KaZaA, Napster, tja wat hebbie nog meer, Usenetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat er op Bittorrent nog geen goede versie te vinden is.
Oh. Hoezo niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat er op Bittorrent nog geen goede versie te vinden is.
Corvette Z06 is okay, maar ik neem aan dat jij er niet in meegereden hebt.. Vanwaar deze frustraties?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Overpowered schijtCorvetteC6's met banden die liever glijden dan grippen, remmen van kauwgom en een typische amerikaanse stuurinrichting zijn niet goed voor je bloeddruk.
Ik ga wel een boek lezen ofzo,![]()
.
Ali weet het nog niet zo goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
Ik moet Road Atlanta Short in die schíjtauto drie keer rondrijden, en daarmee twee Sledgehammers en een één of andere nuclearnitroglycerinetunedCorvette voorblijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Corvette Z06 is okay, maar ik neem aan dat jij er niet in meegereden hebt.. Vanwaar deze frustraties?
Inmiddels wel dus, maar niet die shit die Ruben aangeeft.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ali weet het nog niet zo goed.
Wat staat daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'no crack included'
Die maak je even zelf wou je zeggen.
Btw staat er nu wel een goede, maar niet die.
En dat is úren nadat ik begon met downloaden.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
11.019 mensen can't be wrong Aliquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Inmiddels wel dus, maar niet die shit die Ruben aangeeft.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ali weet het nog niet zo goed.
Had er ook al één gevonden, maar die is volgens Ali niet goed, ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
Gast, als hij nog niet gecracked is is hij dat wel wanneer je hem binnen hebt, kun je die even onafhankelijk van de torrent binnen halen. Dat is appeltje eitje, weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat staat daar?
'no crack included'
Die maak je even zelf wou je zeggen.
Btw staat er nu wel een goede, maar niet die.
En dat is úren nadat ik begon met downloaden.
Volgens 11.019 mensen is Ali niet goed, dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Had er ook al één gevonden, maar die is volgens Ali niet goed, ofzo.
Jahwel, dat zijn 11019 sukkels. Die waren er vanmiddag ook wel.quote:
Gast! Dat zijn 4 cd-files. Terwijl er helemaal geen cd-release is!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens 11.019 mensen is Ali niet goed, dus..
Die Alcohol release is sowieso niet compleet. Maar ik trek nu 4 versies tegelijk binnen waarvan er ongetwijfeld wel een goede tussen zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Had er ook al één gevonden, maar die is volgens Ali niet goed, ofzo.
Ja, en misschien zijn sommige beveiligen inmiddels zover dat niet elke crack op elke release past?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, als hij nog niet gecracked is is hij dat wel wanneer je hem binnen hebt, kun je die even onafhankelijk van de torrent binnen halen. Dat is appeltje eitje, weet jij ook wel.
De laatste die mij hier iets leert wat betreft warez ben jij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens 11.019 mensen is Ali niet goed, dus..
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Klopt, ik zit er over na te denken om die hoek uit m'n bureau te slopen...
Trouwens, Esme, de korte kant van m'n kamer is 3,4 meter lang, m'n bureau = 1+1,4+1,4 (ongeveer) = 3,8 past dus niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef DearPrudence het volgende:
En Niels... je bureau is gewoon te groot:
Tsssk..quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oh, bedoelde je dat zo, mijn fout![]()
Ik was / ben helemaal vrij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tsssk..
Ik heb vandaag trouwens maar 1 (vakstudie) uurtje les gehad.
én ik zat helemaal in mijn eentje bij CKV... Und waar was du?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tsssk..
Ik heb vandaag trouwens maar 1 (vakstudie) uurtje les gehad.
Docenten gaan uren verdelen ofzo, ik vind het allemaal primaquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef MrAli het volgende:
Sinds wanneer hebben jullie allemaal zoveel vrij?
De leraren klagen alemaal over jullie examensquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef MrAli het volgende:
Sinds wanneer hebben jullie allemaal zoveel vrij?
thuis.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
én ik zat helemaal in mijn eentje bij CKV... Und waar was du?
Uren verdelen? Hmm, nouja, zal wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Docenten gaan uren verdelen ofzo, ik vind het allemaal prima.
Dan kun je toch helemaal niet bij die kast rechtsonder?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:37 schreef NerdoNielso het volgende:
Ruben, jouw indeling paste ook niet
[afbeelding]
M'n bureau kan zo zelfs nog een paar centimeter langer worden(donkergele deel)
Die opening m'n kamer in is ongeveer 60 cm... Eens even vragen aan moeders of dat genoeg is, zoals alles nu staat zijn er smallere plekjes trouwens
Kijk, Niels heeft hetzelfde probleem als ik, ruimte te kort. Maar Niels heeft nog twee andere problemen:quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dan kun je toch helemaal niet bij die kast rechtsonder?![]()
Goed, tot nog toe, heb em niet op z'n allerhoogst, maar het valt mij heel erg mee eigenlijk.quote:
Goh, je meent het.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kijk, Niels heeft hetzelfde probleem als ik, ruimte te kort. Maar Niels heeft nog twee andere problemen:
- Hij zoekt een verkeerde oplossing.
- Hij heeft nog meer troep als ik (ja dat is mogelijk).
(Terwijl Niels z'n kamer ook nog eens groter is.)
Des te beter, als je maar soepel kan spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goed, tot nog toe, heb em niet op z'n allerhoogst, maar het valt mij heel erg mee eigenlijk.
Ik weet, jou kamer kan je ook niet echt groot noemen. (Maar geen schuine wanden toch?)quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Goh, je meent het.
Mijn kamer is 2.30 bij 3.30 ofzo, ja, daar is Niels z'n kamer natuurlijk ook veels te klein bij..
Ik wil ook een tweepersoonsbed, maar dan moet of m'n bureau, of m'n computertafel eraan geloven, en dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik: "Goh, mam, er past een twee persoons bed in m'n kamer"
Zij: "Oh, ja idd, zoals je het hebt getekend kan het ja"
Pap: "Waar wil je een twee-persoons-bed vandaan halen?"
Ik: "Die staat boven op zolder"
Technisch gezien past het zoals aangegevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik weet, jou kamer kan je ook niet echt groot noemen. (Maar geen schuine wanden toch?)
Maar die maten zullen ook wel aardig in de richting komen van mijn kamer(tje). Iets meer als twee meter bij iets meer als drie meter. Met ook nog eens de kanttekening dat ik twee schuine wanden heb, en de andere zijn de wand van de deur en de wand van het raam, kan ik dus wenig mee.
Als Niels nou eens een kleiner bureau zou nemen (Dat van nu is veel groter dan noodzakelijk.) en eens wat rotzooi zou weggooien zou ie ruimte zat hebben.
Technisch gezien is wat anders als prakisch gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Technisch gezien past het zoals aangegeven
Mijn kamertje is een relaxte 14 m2 meen ik (4,1*3,4 meter). Opzich heb ik wel ruimte genoeg, moet alleen betere plekken hebben voor m'n troep. Maar nu staat m'n bureau m'n kamer in gedraaid, met mijn bed er tegen aan. Nogal vaag iig. Besides, ik heb er nog een 2 persoons bed in gekregen ook![]()
Na de proefwerkweek maar eens 1 muur vrij maken, die schilderen (wordt oranje + rood & geel) oid)Met "biertje?" op m'n muur!
Even een mini koelkastje ergens vandaan scharrelen en m'n vernieuwde kamer is klaar![]()
Iedereen al klaar voor de housewarming?
Tja, je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Technisch gezien is wat anders als prakisch gezien.
Waren al ziieeeeek veel boten op het water vandaag, echt massive. Maarja, Ali B mag van mij wegblijven, die moet ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. Morgen ALI B op RONDJE TEXEL. Gaaaaaaaf!.
Als je van Watskeburt houd, houd je van Ali B!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waren al ziieeeeek veel boten op het water vandaag, echt massive. Maarja, Ali B mag van mij wegblijven, die moet ik niet.
Morgen al?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. Morgen ALI B op RONDJE TEXEL. Gaaaaaaaf!.
*check*quote:
Hmm, tsja. Na negen kan je hem iig afbreken, want dan kan ik sowieso resumen. Voor 10 zal ik dan maar even een resume-scriptje schrijvenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef MrAli het volgende:
Zeg Hans, main.exe is nog steeds 'queen number 9 aan het checken', duurt wel héél erg lang vind je niet? Hij is nou straks bijna een week bezig, en als number 10 nog 10 keer langer duurt gaat dat dus nog 2 maanden duren...
Hoezo kan je dan wel resumen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, tsja. Na negen kan je hem iig afbreken, want dan kan ik sowieso resumen. Voor 10 zal ik dan maar even een resume-scriptje schrijven
Dan is het dus: Finland - Nederland slim.quote:En Kees: komt goed
Voetbal: Nederland - Finland (uit), met 4-0 gewonnen. Eerste helft was Finland beter, maar speelden allebei niet slecht. Gelukkig heeft Finland geen goede spitsen. Tweede helft ongeveer even goed, maar op het laatst gaf Finland de moed een beetje op -> 4-0 geworden.
Omdat hij dan output hoeveel hij er heeft (als hij 9 af heeft), en dan kan ik bij tien weer opnieuw beginnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hoezo kan je dan wel resumen?Maar 10 kan idd wel een tijdje duren.
Niet iedereen hier is voetbal-expert, en zo is dus duidelijk voor iedereen.quote:[..]
Dan is het dus: Finland - Nederland slim.
Ok, dan kan je dus na 1, na 2 ... na 7 en na 8 ook resumen, alleen heeft dat weinig zin, dat was in een mum van tijd gebeurd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Omdat hij dan output hoeveel hij er heeft (als hij 9 af heeft), en dan kan ik bij tien weer opnieuw beginnen
Dat heeft niets met het wel of niet een voetbal-expert zijn te maken, dat is bij elke sport zo. Het thuisspelende team staat voorop.quote:[..]
Niet iedereen hier is voetbal-expert, en zo is dus duidelijk voor iedereen.
Kloptquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ok, dan kan je dus na 1, na 2 ... na 7 en na 8 ook resumen, alleen heeft dat weinig zin, dat was in een mum van tijd gebeurd.
Wiskunde+Informatica.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:55 schreef DearPrudence het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen voor jullie profielwerkstuk?
Kijk bijvoorbeeld eens op deze site voor ideeën voor je profielwerkstuk. Dan zie ik zeker ook interessante dingen staan voor natuurkunde & informatica. Maar ik vraag me eigenlijk af hoe definitief deze keuze nu is, volgens mij kun je best later nog wel over stappen..quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wiskunde+Informatica.
Doet Rick ook, misschien gaan we hem samen maken, maar weet niet of dat nou makkelijker is...
Kees, voor Natuurkunde Informatica wordt volgens mij wel verwacht dat je iets technischer gaat, zoals een robot bouwen en dan met momenten enzo dat ding bewegen... Wiskunde is meer het programmeer werk en daar kan je het meeste pure programmeren ook wel onder gooien.
Dat technische lijkt mij trouwens wel gaaf en ook zeker te doen, maar een robot oid is al zo vaak gemaakt
Encryptie lijkt me nog wel gaaf, compressie maybe, kunstmatige intelligentie.
Andere meetkunden, Chaos theorie, Constanten (zoals Pi en e => misschien waarom we ons "10 tallige" stelsel om zouden moeten bouwen naar 1pi, 2pi, 3pi etc.)
Natuurkunde topics:
Draadloze verbindingen, Supergeleiding, quantum computing, robotica
Ach, en er is vast nog wel meer interesants te vinden (voor mij zegmaar)
Nee klopt, maar wat voor iets wil je doen bij natuurkunde-informatica.... beweging / simulatie / ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 03:15 schreef MrAli het volgende:
Niels, niet iedereen hoeft net zo'n profielwerkstuk te maken als Tom hoor.
Weet ik niet. Hangt er vanaf wat je precies wil doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee klopt, maar wat voor iets wil je doen bij natuurkunde-informatica.... beweging / simulatie / ?
Je gaat het toch doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, ik ga morgen denk ik even langs de Balcken. Vragen of het mogelijk is om daar met 2 klassen aan te komen.
Ruben/Hans/Kees: Mag ik van één van jullie jullie rooster op maandag?
Nee, die is van blok A dacht ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je gaat het toch doen?
Maar hier is het rooster van 5VB: http://www.dehogeberg.nl/?siteID=1&menuID=445&alt_view=19,0,0&klas=5VB
Alleen hoop ik dat dat van dit blok is. Niels?
Beetje een rommeltje op die site met die roosters.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, die is van blok A dacht ik.
Al gedaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
Beetje een rommeltje op die site met die roosters.
Maar kijk anders even bij 5VA, als dat rooster klopt met het blok dat je nu heb zal dit ook wel kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |