Het gaat er juist om dat het geen belediging is, maar gewoon de realiteit. En die durft die slapjanus van een Balkie niet onder ogen te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, dit gááááát helemaal niet om of het wel of niet van toepassing is op onze premier, het gaat erom dat die geezer het uberhaupt in z'n botte harsens haalt onze premier te beledigen. Dit laat wel zien dat België ons als het kleine zwakke jongetje van de klas ziet, en dat kunnen we niet toestaan.
M'n halve buik zit volgeniet, niet zo tof dus. Voor de rest veel liggen inderdaad en rustig aan doen, maar dat wordt ook met de dag beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb je nog ergens pijn? En moet je nu de hele dag op bed liggen of gewoon normaal rustig aan doen?
Alsof dat zo orgineel is.. mèn!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Maar een 3D-zelfportret van klei ofzo, of van papiermaché (goed geschreven).
Dat snap ik, iig sterkte ermee. Maar hopen dat je zo snel mogelijk weer alles kan doen wat je graag wil doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
M'n halve buik zit volgeniet en is dus vrij gevoelig. Voor de rest veel liggen inderdaad en rustig aan doen, maar dat wordt ook met de dag beter.
Something of truth, in your words is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Alsof dat zo orgineel is.. mèn!
hihi.. sorry, best annoying vandaag ik ben.![]()
Mag ik dan misschien vragen wat jou überoriginele idee van daarnet dan wel niet was?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Alsof dat zo orgineel is.. mèn!
Aii. dat is niet zo fijn nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
M'n halve buik zit volgeniet, niet zo tof dus. Voor de rest veel liggen inderdaad en rustig aan doen, maar dat wordt ook met de dag beter.
uhuh!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hey, fotoboekicoontjes!
You, your mouth shut keep must.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Something of truth, in your words is.
Nee.. daar hou ik geen rekening mee ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mag ik dan misschien vragen wat jou überoriginele idee van daarnet dan wel niet was?Begin toch wel héél benieuwd te worden.
Besides, ik heb ook niet voor niets geen ckv, misschien iets om rekening mee te houden.
nogmaals "uhuh"quote:
Wat jij wil, vind ik niet verstandig. Maar dat moet jij voor jezelf maar uitmaken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
You, your mouth shut keep must.
[..]
Nee.. daar hou ik geen rekening mee ja!![]()
nou het klinkt heel redeijk in mijn oren. hmpf.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat jij wil, vind ik niet verstandig. Maar dat moet jij voor jezelf maar uitmaken.
Maar wat is nou je wel-originele idee?
Dat vind ik nou weer wel heel slap, eerst ons afzeiken terwijl we (Ruben en ik) proberen te helpen met een idee, dat ze niet fantastisch origineel zijn snap ik zelf ook wel. Maar daarom doen wij ook geen ckv-profiel. En vervolgens wil je niet zeggen wat jou idee was...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nou het klinkt heel redeijk in mijn oren. hmpf.![]()
ach, dat zie je mss nog wel.
![]()
Stel je niet zo aan Aliquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer wel heel slap, eerst ons afzeiken terwijl we (Ruben en ik) proberen te helpen met een idee, dat ze niet fantastisch origineel zijn snap ik zelf ook wel. Maar daarom doen wij ook geen ckv-profiel. En vervolgens wil je niet zeggen wat jou idee was...![]()
Ach, je bent nog wat ziek hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach, je bent nog wat ziek he
*nep kuch*
Ik stel me niet aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Ali![]()
Je moet niet altijd alles zo serieus nemen.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
Ennihowiesoooopie,
ik ga aan mijn seekaavee, aangezien niemand mijn hyper-annoyiteit kan waarderen.
Tschuss..![]()
Mjah, je boze look was beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ervoor
[ Bericht 10% gewijzigd door NerdoNielso op 07-06-2005 16:55:49 ]
Dies echt lief.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mjah, je boze look was beter
en dan bedoel ik niet deze:
[afbeelding]
maar die ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |