Ruben, hij begon erover...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
Who cares?
Principe kwestiequote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
Who cares?
Nouja, we zijn een beetje afgedwaald maar het ging me er om dat de SC topics niet helemaal zouden dichtslibben met computer onzin, dan kunnen we net zogoed naar GOT gaan.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef DearPrudence het volgende:
Who cares?
Goed plan, alleen dan moeten we wel eventjes allemaal richting huiskamerquote:Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, we zijn een beetje afgedwaald maar het ging me er om dat de SC topics niet helemaal zouden dichtslibben met computer onzin, dan kunnen we net zogoed naar GOT gaan..
Slecht plan, want dan wordt je afgezeken als je niet technisch genoeg bent enzo. Dit is gewoon een all-round topic tussen vrienden, soms gaat het over computers, soms over politiek, en soms over auto's. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Goed plan, alleen dan moeten we wel eventjes allemaal richting huiskamer![]()
Nee, maar het gaat eigenlijk altijd over computers, daar is wel wat mis meequote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Slecht plan, want dan wordt je afgezeken als je niet technisch genoeg bent enzo. Dit is gewoon een all-round topic tussen vrienden, soms gaat het over computers, soms over politiek, en soms over auto's. Niks mis mee toch?
Tijd geleden geen discussie over de grondwet? Niet bij ieder nieuw topic + 2x per topic foto's van auto's?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat eigenlijk altijd over computers, daar is wel wat mis mee.
Ohja, Frans zuigt.
Hmm, ik ben er nooit afgezeken. Niet dat ik er vaak kom, maar als ik iets wil weten wat niet al te makkelijk is zoek of post ik wel eens wat ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Slecht plan, want dan wordt je afgezeken als je niet technisch genoeg bent enzo. Dit is gewoon een all-round topic tussen vrienden, soms gaat het over computers, soms over politiek, en soms over auto's. Niks mis mee toch?
Het gaat helemaal niet altijd over computers.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat eigenlijk altijd over computers, daar is wel wat mis mee.
Ohja, Frans zuigt.
Precies, ook vaakgenoeg auto's. En is die Tim nou zo goed in Frans? Of is het waar dat ie bij een luistertoets o.i.d. alle opgaven + antwoorden van alle luistertoetsen van de afgelopen 10 jaar onder z'n blaadje heeft liggen zodat ie altijd het juiste antwoord wel kan vinden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tijd geleden geen discussie over de grondwet? Niet bij ieder nieuw topic + 2x per topic foto's van auto's?
En daar ben ik het dan wel weer mee eens, Tim, we owe you
Understatement.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daarbij zijn auto's enorm mooi, en computers niet, dus.
Congrats dude!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home..
Welkom terugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home..
Welcome backquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Back home..
Há, net goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
wil je even niet één minuut voor mij posten ja?
Wat wou je doen dan, he? he? he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oeh.. je speelt met vuur jongen..![]()
Mooi zo.. Dus niet meer doen kay?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als het zwepen include liever niet eigenlijk![]()
Ja Mr. Ali.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:25 schreef MrAli het volgende:
Zeg Esmé, hou je even in wil je, zo'n weerloos jongetje...
Ik vind Balkenende eigenlijk geeneens zo slecht hoor. Wat maakt het nou uit of hij wel of niet charisma heeft.. het gaat erom dat hij ook eerlijk is en echt (hard) werkt. En dat is/doet Balkenende volgens mij ook wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef NerdoNielso het volgende:
Welkom terug kees
Kuikentjes zijn lief ja
Ali, ik moet toegeven dat die Belg gelijk heeft. Balkenende heeft totaal geen charisma en komt behoorlijk stijf over. Zelf zou ik ook liever iemand anders - wellicht met charisma zoals Bos dat heeft - op die plek zien. Zalm zou het zelfs nog beter doen
* zegt toch maar niets meer over de auto / computer discussie *
We hadden gelijk onze legers België moeten in laten nemen en die belhamel op moeten laten jagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef NerdoNielso het volgende:
Welkom terug kees
Kuikentjes zijn lief ja
Ali, ik moet toegeven dat die Belg gelijk heeft. Balkenende heeft totaal geen charisma en komt behoorlijk stijf over. Zelf zou ik ook liever iemand anders - wellicht met charisma zoals Bos dat heeft - op die plek zien. Zalm zou het zelfs nog beter doen
*billenkoek geeft*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mooi zo.. Dus niet meer doen kay?
[..]
Ja Mr. Ali.![]()
Volgens mij snap je het niet helemaal...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef NerdoNielso het volgende:
Welkom terug kees
Kuikentjes zijn lief ja
Hij zal gerust hard werken, en het is niet alleen Balkenende, maar omdat hij minister president is wordt hij er hoofdzakelijk op aangekeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik vind Balkenende eigenlijk geeneens zo slecht hoor. Wat maakt het nou uit of hij wel of niet charisma heeft.. het gaat erom dat hij ook eerlijk is en echt (hard) werkt. En dat is/doet Balkenende volgens mij ook wel.
Ik zeg niet dat Peter slecht werk doet, alleen dat een beetje charisma echt geen kwaad kan. Neem als voorbeeld bijvoorbeeld de aanslag in Madrid: Ik heb de toespraak van de Duitse Premier (?) Schroder en die van Balkenende gezien. Bij zo'n teroristische daad vind ik dat je echt wel wat emotie in je verhaal mag leggen, dat kwam er bij hem gewoon niet medelevend uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik vind Balkenende eigenlijk geeneens zo slecht hoor. Wat maakt het nou uit of hij wel of niet charisma heeft.. het gaat erom dat hij ook eerlijk is en echt (hard) werkt. En dat is/doet Balkenende volgens mij ook wel.
Haha, of we sturen supperDeppie heenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef -Mzraki- het volgende:
We hadden gelijk onze legers België moeten in laten nemen en die belhamel op moeten laten jagen.
Maar néé, Balkenende doet weer niets.
Níets moeten doen? Hallo, ben je helemaal belazerd. Hij noemde hem "een mix van Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid" en vond hem ''een man in wie ik geen spoortje charisma kan ontwaren''. Dat lijkt mij meer dan voldoende om die man eens uit te nodigen voor een gesprek en hem dan eventjes uit te leggen wat zijn functie is, en wat de consequenties zijn als je dan zoiets zegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:38 schreef MrAli het volgende:
Nederland (Balkenende) had in zake de Gucht helemaal niets moeten doen, nu slaat Ned. weer een playfiguur door er zoveel commotie om te maken. Wat we hadden moeten doen, is gewoon helemaal niets, maar bij onszelf denken, 'eigenlijk heeft ie helemaal gelijk, laat er maar snel nieuwe verkiezingen komen' en het laten overwaaien.
Old skool: Spiegel en kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. ik moest dus twee weken geleden een zelfportret inleveren voor ckv. Iemand een idee hoe ik dat zal maken?
Saai.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Old skool: Spiegel en kijken.
New skool: foto laten maken en die vanaf tv/computer/uitprintenenovertekenen gaan tekenen.
Ja, dat wist ik niet! Ik denk weer eens veel te oncreatief, je hoeft dus niet per se te tekenen. Hmm.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Saai.
Hoeft toch niet per se te tekenen of whatsoever?
Jonge, hij schoof het gelijk af op alle Nederlanders, terwijl het toch echt richting hem was. En nu blijkt dat tweederde van alle Nederlanders het ermee eens was.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Níets moeten doen? Hallo, ben je helemaal belazerd. Hij noemde hem "een mix van Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid" en vond hem ''een man in wie ik geen spoortje charisma kan ontwaren''. Dat lijkt mij meer dan voldoende om die man eens uit te nodigen voor een gesprek en hem dan eventjes uit te leggen wat zijn functie is, en wat de consequenties zijn als je dan zoiets zegt.
En hem dan zonder ledematen op een paard terug naar België sturen, zó doe je dat!
Ik leef nog..quote:
Hee.. niet zo snel beledigd zijn ja! Heb je nu al een betere idee of is het maar goed dat jij geen ckv hebt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik niet! Ik denk weer eens veel te oncreatief, je hoeft dus niet per se te tekenen. Hmm.
Gast, dit gááááát helemaal niet om of het wel of niet van toepassing is op onze premier, het gaat erom dat die geezer het uberhaupt in z'n botte harsens haalt onze premier te beledigen. Dit laat wel zien dat België ons als het kleine zwakke jongetje van de klas ziet, en dat kunnen we niet toestaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jonge, hij schoof het gelijk af op alle Nederlanders, terwijl het toch echt richting hem was. En nu blijkt dat tweederde van alle Nederlanders het ermee eens was.
En zeg nou zelf, die Belg heeft toch gewoon helemaal gelijk?
Tja, wat aan elkaar plakken is altijd wel leuk, maar een gezicht is niet echt heel geschikt voor touw, plastic en andere dingen denk ik, dat gaat meteen nergens op lijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hee.. niet zo snel beledigd zijn ja! Heb je nu al een betere idee of is het maar goed dat jij geen ckv hebt?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, wat aan elkaar plakken is altijd wel leuk, maar een gezicht is niet echt heel geschikt voor touw, plastic en andere dingen denk ik, dat gaat meteen nergens op lijken.
Dus het is maar goed dat ik geen CKV heb ja.
Maar een 3D-zelfportret van klei ofzo, of van papiermaché (goed geschrevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm.. ik moest dus twee weken geleden een zelfportret inleveren voor ckv. Iemand een idee hoe ik dat zal maken?
Heb je nog ergens pijn? En moet je nu de hele dag op bed liggen of gewoon normaal rustig aan doen?quote:
Het gaat er juist om dat het geen belediging is, maar gewoon de realiteit. En die durft die slapjanus van een Balkie niet onder ogen te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, dit gááááát helemaal niet om of het wel of niet van toepassing is op onze premier, het gaat erom dat die geezer het uberhaupt in z'n botte harsens haalt onze premier te beledigen. Dit laat wel zien dat België ons als het kleine zwakke jongetje van de klas ziet, en dat kunnen we niet toestaan.
M'n halve buik zit volgeniet, niet zo tof dus. Voor de rest veel liggen inderdaad en rustig aan doen, maar dat wordt ook met de dag beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb je nog ergens pijn? En moet je nu de hele dag op bed liggen of gewoon normaal rustig aan doen?
Alsof dat zo orgineel is.. mèn!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Maar een 3D-zelfportret van klei ofzo, of van papiermaché (goed geschreven).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |