ik heb een cursus binnenhuisarchitectuur gedaan en daar heb ik veel ideeen opgedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 09:49 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat is echt een superleuk idee goddess! decoratief genie![]()
Wat sportief allemaal!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hartstikke kicke
heb vrijdag ruim 2 uur gefietst (ik kwam via omwegen ineens uit in zeist) en gisteren weer 2 uur gefietst (met vriendje, die nooit fietst en dus helemaal gebroken was) Fiets is echten mooi
Hoe staat het trouwens met je huisje?
Ik heb zaterdag gordijnen gekocht. Door het hele huis komen er dikke gordijnen van wit katoen. en voor in de woonkamer hebben we dan knalgroene vitrage, in mn zus dr slaapkamer knalblauwe vitrage en in mijn slaapkamer knalroze vitrage. Die komt voor de witte gordijnen te hangen. Zo leuk!
Doe es wa vrolijker... de wolken staan op het punt veel regen te geven...quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb een cursus binnenhuisarchitectuur gedaan en daar heb ik veel ideeen opgedaan
En wat als we dat niet willenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doe es wa vrolijker... de wolken staan op het punt veel regen te geven...
geen straaltje zon kan er doorheen.... kei gaaf toch
The time of the Dark Ages have begon!!!![]()
Ik denk dat jij beter hier een kijkje kan nemen met dat soort teksten:quote:Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Doe es wa vrolijker... de wolken staan op het punt veel regen te geven...
geen straaltje zon kan er doorheen.... kei gaaf toch
The time of the Dark Ages have begon!!!![]()
mss voelt hij zich daar wel thuisquote:Op maandag 6 juni 2005 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter hier een kijkje kan nemen met dat soort teksten:
The Truth is in Here...
oeh spannendquote:Op maandag 6 juni 2005 09:50 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat sportief allemaal!
Met huisje staat het goed hoor, ben er zaterdag nog ff geweest om wat dingen op te meten.
Woensdag krijg ik officleel de sleutel, dus donderdag ga ik beginnen met schilderen!
ik heb donderdagmiddag en vrijdag lekker vrijgenomen
Zaterdag heb ik een eettafel en salontafel gekocht![]()
hehe, jah dat klopt.. geweldige mensen zitten daarquote:Op maandag 6 juni 2005 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb eens rondgekeken daar, maar je komt niet meer bij van die topics
geweldige opbouwende motivatie voor de maandagochtendquote:
Nou ja, geweldig..quote:Op maandag 6 juni 2005 09:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, jah dat klopt.. geweldige mensen zitten daar
En nog zulke slechte ideeen hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb een cursus binnenhuisarchitectuur gedaan en daar heb ik veel ideeen opgedaan
Goed hé?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
geweldige opbouwende motivatie voor de maandagochtend
Oooh daar..quote:Op maandag 6 juni 2005 09:54 schreef IJlien het volgende:
wtf.. vorige week heeft een vrachtwagen van hier gelost in.. tuitjenhorn?!?!?!
men..
Mja, als je zo denkt dan kunnen ze mij ook wel opsluitenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, geweldig..
Die mensen moeten ze opsluiten met een dwangbuis. Verborgen boodschappen in tv-reclames![]()
Allebei btje koloniaalachtig van donker eikenhoutquote:Op maandag 6 juni 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oeh spannend
watvoor eettafel en salontafel? en waar?
En dan ook nog raar staan kijken als alle vrouwen in een rechte lijn weer naar buiten rennen?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En nog zulke slechte ideeen hebben![]()
Mijn ideale slaapkamer...
Rond bed.... wat kan draaien.... Beaurdaux (typo i know) roode fluwele lakens erop.. tefens ook het zelfde stofje in dezelfde kleur als kussen sloop.. alleen bij kussen sloop nog een goud randje eromheen...
op de grond een tapijt van tijgervel.... (nep ) en op het plafond... spiegels.. met 1 discobal... dan lichte verlichting.... beetje sfeerverlichting.... Verder gaat het licht aan en uit doormiddel van klappen...
En natuurlijk Barry op de achtergrond
Love shag deluxe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |