Waarom is iedereen zo vrolijk op de maandag morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee ik ben kei fit..... hoor maar
GOEIE MORGE NEE-DERLAND!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dank je wel Tear voor je vertrouwenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We zeiden toch dat je het gehaald hadgefeliciteerd
hartstikke kickequote:Op maandag 6 juni 2005 09:42 schreef Geitje82 het volgende:
hoe is het trouwens met je fiets, goddess?
troost je, ik nietquote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo vrolijk op de maandag morgen
ahhhquote:Op maandag 6 juni 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg, hebben jullie ook van die fantastische hoofdpijn? Die eigenlijk voor een paard bedoeld is?
Ik ook niet, het lijkt alsof mn hoofd gaat ontploffen straksquote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, ik snap niet dat ze 't paard hebben overgeslagen
Je wilde zeker bij mij op de koffie komen he ?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hartstikke kicke
heb vrijdag ruim 2 uur gefietst (ik kwam via omwegen ineens uit in zeist)
Dan ben ik gelukkig niet alleenquote:
Maandag is een mooie dag..quote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh ja, dat was er te beleven in big-city-zeistquote:Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je wilde zeker bij mij op de koffie komen he ?
Ik woon in zeist
Nog 3 dagen voor mijquote:Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Maandag is een mooie dag..want..... Dan kenne we weer aftellen voor het weekend
![]()
Jah, opzich geen slecht idee als 't gebeurt.. ben je meteen van die hoofdpijn afquote:Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, het lijkt alsof mn hoofd gaat ontploffen straks
Doe eens nietquote:Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Maandag is een mooie dag..want..... Dan kenne we weer aftellen voor het weekend
![]()
misschien was dat hetquote:Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je wilde zeker bij mij op de koffie komen he ?
Ik woon in zeist
Dat is echt een superleuk idee goddess! decoratief geniequote:Op maandag 6 juni 2005 09:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hartstikke kicke
heb vrijdag ruim 2 uur gefietst (ik kwam via omwegen ineens uit in zeist) en gisteren weer 2 uur gefietst (met vriendje, die nooit fietst en dus helemaal gebroken was) Fiets is echten mooi
Hoe staat het trouwens met je huisje?
Ik heb zaterdag gordijnen gekocht. Door het hele huis komen er dikke gordijnen van wit katoen. en voor in de woonkamer hebben we dan knalgroene vitrage, in mn zus dr slaapkamer knalblauwe vitrage en in mijn slaapkamer knalroze vitrage. Die komt voor de witte gordijnen te hangen. Zo leuk!
Nou jaquote:Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
Jah, opzich geen slecht idee als 't gebeurt.. ben je meteen van die hoofdpijn af
Inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, dat was er te beleven in big-city-zeist![]()
Dan zat je bij het hertenkampquote:Op maandag 6 juni 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
misschien was dat hetik herkende niet waar ik was, totdat ik ineens bij het oude gebouw van radio m uitkwam
Jij luistert zeker nooit naar reinout?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
In zeist zit wel het KNVB hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |