Yeah dan wordt JP opgepakt en vervoerd naar slot zwijnstijn. Maar gelukkig tovert hij zich er wel weer uit met zijn toverstokjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat die gast ooit nog wat uitspookt, dan kan de Nederlandse staat zich wegens steun aan terrorisme in zo'n geheime gevangenis vinden.
Ja "hij zou geschaadt zijn", nou ten eerste staat ie er niet met volledige naam in, dus niet iedereen weet wie ie is.quote:
Belachelijk spreekwoord, zo kan je iedere roddel wel een gehalte aan waarheid meegeven.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heftig nieuws als dit waar blijft te zijn. Je kunt bedenken 'waar rook is is vuur'. Maar hoelang kun je zoiets eigenlijk stil houden. En die vermeende kampen zullen dan in goedkeuring met de betroffen autoriteiten van een aantal landen opgezet zijn.
Vreselijke gestapo achtige techniek, Heinrich Himmler had het niet kunnen verbeteren. (tenminste als het waar is). Maar het feit dat Amnesty International met dit nieuws op de proppen komt doet mij vermoeden dat het 'waar' is. Omdat AI ook toegang heeft tot een wereldwijd netwerk van landen.
Iets waar menig milieugroep misbruik van maakt, en Greenpeace voorgoed haar reputatie mee heeft verspeeld door vreselijke dingen te vertellen die niet waar waren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef KingCold het volgende:
[..]
Belachelijk spreekwoord, zo kan je iedere roddel wel een gehalte aan waarheid meegeven.
Greenpeace met Amnesty vergelijken is wel heel erg appels en peren verderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iets waar menig milieugroep misbruik van maakt, en Greenpeace voorgoed haar reputatie mee heeft verspeeld door vreselijke dingen te vertellen die niet waar waren.
Het jammere is dat dergelijke leugens geen korte benen hebben, veel mensen geloven nog steeds allerlei lulverhalen die om de rel in de media zijn geslingerd, en allang ontmaskerd zijn. Velen geloven liever het complot dan de feiten (truth zit er vol mee)
Of je bent een gehersenspoelde moslimterorrist of je hebt nooit geschiedenisles gehad. Het leven met de praktijken van Himmler in nazi-Duitsland was toch net ff wat anders als in de VS met haar "netwerk van geheime gevangenissen".quote:Op maandag 6 juni 2005 08:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heftig nieuws als dit waar blijft te zijn. Je kunt bedenken 'waar rook is is vuur'. Maar hoelang kun je zoiets eigenlijk stil houden. En die vermeende kampen zullen dan in goedkeuring met de betroffen autoriteiten van een aantal landen opgezet zijn.
Vreselijke gestapo achtige techniek, Heinrich Himmler had het niet kunnen verbeteren. (tenminste als het waar is). Maar het feit dat Amnesty International met dit nieuws op de proppen komt doet mij vermoeden dat het 'waar' is. Omdat AI ook toegang heeft tot een wereldwijd netwerk van landen.
Dat betekend alsnog nog steeds niet dat de USA geen onschuldige vliegen wat kwaad doet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef klez het volgende:
[..]
Of je bent een gehersenspoelde moslimterorrist of je hebt nooit geschiedenisles gehad. Het leven met de praktijken van Himmler in nazi-Duitsland was toch net ff wat anders als in de VS met haar "netwerk van geheime gevangenissen".
Zie jij die plank überhaupt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Greenpeace met Amnesty vergelijken is wel heel erg appels en peren verder
Waar worden onschuldigen geen kwaad gedaan dan? Overal komt het voor dat die lui in gevangenissen komen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat betekend alsnog nog steeds niet dat de USA geen onschuldige vliegen wat kwaad doet.
Brenger van democratie en bevrijder van Europa.quote:
Ik snap je beoogde punt niet. Amerka zekers hypocriet, bijvoorbeeld een nieuwe industriele revolutie tegenhouden door doelbewust, door belangeverstrengelingen, niet een start wil maken met een waterstofeconomie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Brenger van democratie en bevrijder van Europa.
Als de VS hypocriet is, wat ben jij dan?
WTF heeft dat met dit topic te maken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef Danus het volgende:
[..]
Ik snap je beoogde punt niet. Amerka zekers hypocriet, bijvoorbeeld een nieuwe industriele revolutie tegenhouden door doelbewust, door belangeverstrengelingen, niet een start wil maken met een waterstofeconomie.
Ik probeer ten alle tijden integriteit te bewaken
Ik stel niemand zomaar in een kwaad daglicht, maar om maar aan te halen dat martelen van gevangenen al eeuwen plaatsvind, klopt ook wel. Alleen is het niks waard omdat dat verdrag van Geneve, mensenrechten, en het anti-martel-verdrag (ben even de naam kwijt, maar komt op hetzelfde neer) ook niet eeuwen oud zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:12 schreef Danus het volgende:
Ik zou zelf de praktijken niet als vriendelijk en mild willen bestempelen. Het gegeven is echter wel dat gevangenen onmenselijk behandelen al eeuwenlang plaatsvind. Dit is overigens geen rechtvaardiging voor hetgeen daar gebeurt. Verdragen zijn er niets voor niets...
Als je kijkt naar krijgsgevangenen in het Verre Oosten tijdens een vietnam oorlog! Dagen in de hete zon zonder eten en drinken, stokslagen, electrocuteren en mishandeling. Mensen die wegrotten, mishandeld en tevens vernederd worden in elke willekeurige gevangenis in voornamelijk Noord Afrika......
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen het is verschrikkelijk dat mensen niet op een humane manier behandeld worden in gevangenschap. Het is alleen niets nieuws. Wat mij verbaast: Het moment dat aangereikt kan worden om de VS te beschuldigen, in dit geval overigens volkomen terecht, doet mij realiseren dat al hetgeen wat gebeurt qua mensenrechtschending ineens niet terzake doet.
Vind ik een beetje hypocriet...
Mvg
Danus
P.s IK snap wat je bedoelt Pietverdriet!
Da's toch achterlijk!quote:Ja wij zitten allemaal fout, iedereen doet het, dat kan je niet meer aanpakken dus is het eigenlijk haast wel goed te praten....
En dat zeggen we nooit tegen Rusland, bevrijder van Europa, maargoed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag eens aan Polen, Witrussen, letten, litouwen, esten, hongaren, tsjechen, slowaken, roemenen, bulgaren etc hoe zij hun "bevrijding" ervaren hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef Yildiz het volgende:
En dat zeggen we nooit tegen Rusland, bevrijder van Europa, maargoed.
Het minst slechte, omdat het zelflerend, bzw zelfcorrigerend isquote:En brenger van de democratie, is democratie nou echt het ideale systeem?
Irrelevant (sowieso voor dit topic), het is de bevrijding die telt, ook de VS heeft na WO2 tenslotte een zooi stromannen neergezet in diverse landen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag eens aan Polen, Witrussen, letten, litouwen, esten, hongaren, tsjechen, slowaken, roemenen, bulgaren etc hoe zij hun "bevrijding" ervaren hebben
Bevrijder van Europa ?????quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Europa greep geheel niet in, net als de VN.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Bevrijder van Europa ?????
Brenger van Democratie
Een land dat oorlog begint tegen elk land met een andere politieke/religieuze overtuiging
(Wat hadden ze een haast in te grijpen in Joegoeslavie.... maar daar zaten aleen moslims geen olieplassen)
Touristen wijzigen, dat klinkt heel erg eng..quote:Oh en een land dat in Callifornie demonstranten tegen een illegale oorlog in elkaar slaat en opsluit?
Een land dat passerende toeristen naar deze zogenaamde buitenlandse gevangenissen stuurt omdat daar gemarteld kan worden
Een land dat toeristen zonder aanwijsbare reden wijzigt
klinkt een beetje als "Fuer Joden Verboten" alleen zijn het geen Joden (die betalen genoeg geld aan dit regime)
over blinde domme haat gesproken...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:01 schreef desiredbard het volgende:
Wel als je ze naar bevriende landen stuurt voor zgn ondervraging
Ingrijpen op wat .... het stabielste land in de regio?
Een land dat lange tijd bescherming vande US genoot?
Alleen omdat de Olieprijs in de states te hoog werd
Wij betalen al tijden Meer dan een Euro per liter
Die Jank Vetzakken met het IQ van achterlijke Neanderthali betalen minder dan een euro per 4.5 liter
Wel wat is er mis met die argumenten danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
over blinde domme haat gesproken...
Aan de andere kant, hij mag wel stemmen, dus hij is eigenlijk zelf de reden voor zijn standpunt..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef CANARIS het volgende:
En brenger van de democratie, is democratie nou echt het ideale systeem?
einde quote
Je zou hem toch zo een klap voor zijn kanes geven
wat hij echter nooit zal begrijpen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij mag wel stemmen, dus hij is eigenlijk zelf de reden voor zijn standpunt..
Waarom zie je dat als hun taak?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wel wat is er mis met die argumenten dan
Waar waren ze in Joegoslavie?
Mochten niet van de VNquote:Waar waren ze toen de Iraqi's Sadam wilde afzetten...
Nee, mocht niet van het VN mandaat, weten waar je het over hebt is van voordeelquote:(Oh ja ze wilden sadam daar houden...stabiliteit in de regio)
Zie bovenquote:Waarom zolang gewacht in Africa totdat ionder internationale druk ze toegaven....
Mocht niet in het VN mandaatquote:Waarom Sadam niet afgezet in Golfoorlog I
Openbare orde?quote:(Nee heeft niks te maken met EU mandaat dat hadden ze nu ook niet... stabiliteit in de regio)
Waarom Jarenlang het beleid in Afghanistan gesteund??
Waarom Demonstraties neerslaan omdat ze commentaar hebben op de reging en zijn beleid?
Ben je nu gewoon dom, of slecht geinformeerdquote:Dat is blind haat geef ik toe
Zoals gezegt, je bent zo schizofreen als de neten, je bent pissig als de VS ingrijpt, en je bent boos als ze het niet doen.quote:Ik heb absoluut geen redenen om een hekel te hebben aan de egocentrische lesvoorschrijvende dictatoriale neigingen van de Politiestaat ...Grootste Democratie () ter wereld
Ken jij 1 groot demokratisch federaal land zonder een meerheidskiesrecht?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef desiredbard het volgende:
Canaris.... dat klinkt alleen maar hol die klap......
Die Amerikaanse democratie is ook zo fijn... je kan gekozen worden met een minderheid aan stemmen....zoals in het verleden gebleken
Dat is geen argument.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef desiredbard het volgende:
En het altijd de fout van anderen
Die rukblaren op pietverdriet zijn plassertje...komen ook alleen omdat de media Bushes kop teveel op de tv laat zien
VN heeft tijden om assitentie van US gevraagt in Joegoslavie.... maar nee er zaten moslims geen oliequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zie je dat als hun taak?
Waar was de WEU?
Waar was de VN?
[..]
Mochten niet van de VN
[..]
Nee, mocht niet van het VN mandaat, weten waar je het over hebt is van voordeel
Maar, je ziet het wel als hun taak schijnbaar.
Je loopt te schelden op de VS als ze ingrijpen, en verwijt het ze als ze het niet doen
[..]
Zie boven
[..]
Mocht niet in het VN mandaat
[..]
Openbare orde?
[..]
Ben je nu gewoon dom, of slecht geinformeerd
[..]
Zoals gezegt, je bent zo schizofreen als de neten, je bent pissig als de VS ingrijpt, en je bent boos als ze het niet doen.
Ja ...jij niet danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:22 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ken jij 1 groot demokratisch federaal land zonder een meerheidskiesrecht?
Heb je zelf door hoe volledig geflipt jij klinkt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
VN heeft tijden om assitentie van US gevraagt in Joegoslavie.... maar nee er zaten moslims geen olie
Bulshit VN heeft tijden op ingrijpen van de States aangedrongen voor africa
Open er een topic over in Truthquote:Oh dus twee keer doet America niets in Iraq omdat ze niet mochten (en de olieprijs laag genoeg was) maar dan als de olieprijs stijgt grijpen ze wel in vanwege de openbare orde
Oh en vrijheid van meningsuiting in een democratie .... ja dat is tegen de openbare orde
![]()
Dat is met het Amerikaanse kiesstelsel ook niet waar het om gaat, zie ook Bill C.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:27 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja ...jij niet dan
Ik geloof niet dat een meerderheid van de mensen de 1e keer voor die terrorist gestemd heeft
Moet je eens kijken hoe leuk deze quote uit komt, mocht niet van de VN, mocht niet van de VN, geen mandaat, enz.. En in Irak mocht het ook niet van de VN maar heeft amerika er opeens schijt aan en kwamen met de smoes van nog steeds niet ontdekte WMD's om een aanval te rechtvaardigen op irak. Ik haat hypocrisie , helaas is de gehele politiek een grote hypocriete zooi en zitten wij als wereldburgeres ermee opgescheept.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zie je dat als hun taak?
Waar was de WEU?
Waar was de VN?
[..]
Mochten niet van de VN
[..]
Nee, mocht niet van het VN mandaat, weten waar je het over hebt is van voordeel
Maar, je ziet het wel als hun taak schijnbaar.
Je loopt te schelden op de VS als ze ingrijpen, en verwijt het ze als ze het niet doen
[..]
Zie boven
[..]
Mocht niet in het VN mandaat
[..]
Openbare orde?
[..]
Dat is mijn punt, hij huilt als de VS zich aan VN regels houd, en hij huilt als ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe leuk deze quote uit komt, mocht niet van de VN, mocht niet van de VN, geen mandaat, enz.. En in Irak mocht het ook niet van de VN maar heeft amerika er opeens schijt aan en kwamen met de smoes van nog steeds niet ontdekte WMD's om een aanval te rechtvaardigen op irak. Ik haat hypocrisie , helaas is de gehele politiek een grote hypocriete zooi en zitten wij als wereldburgeres ermee opgescheept.
Maar evan uitgaand dat er niet helemaal legeaal mensen worden ontvooerd door de VS en vervoerd naar geheime gevangissen doen ze het niet volgens de door hun onderschreven regels, en in de joegoslavie was het de VN die faalde, en de VN faalt nog steeds.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, hij huilt als de VS zich aan VN regels houd, en hij huilt als ze dat niet doen.
MAW, de VS kan het nooit goed doen, omdat het de VS is, en het is geen beleidinhoudelijke kritiek.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe leuk deze quote uit komt, mocht niet van de VN, mocht niet van de VN, geen mandaat, enz.. En in Irak mocht het ook niet van de VN maar heeft amerika er opeens schijt aan en kwamen met de smoes van nog steeds niet ontdekte WMD's om een aanval te rechtvaardigen op irak. Ik haat hypocrisie , helaas is de gehele politiek een grote hypocriete zooi en zitten wij als wereldburgeres ermee opgescheept.
En waarom dieplotsellinge WMD smoes?????quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, hij huilt als de VS zich aan VN regels houd, en hij huilt als ze dat niet doen.
MAW, de VS kan het nooit goed doen, omdat het de VS is, en het is geen beleidinhoudelijke kritiek.
#quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:07 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
En waarom dieplotsellinge WMD smoes?????
Amerika de dictatuur van de 21 eeuw....
man man man ...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De praktijken in Abu Graibh en Guantanamo Bay zijn vriendelijk en mild als je het vergelijkt met normale gevangenissen in de states.
Ik snap dan ook niet dat men zich zo opwind over Abu Graibh en Guantanamo Bay.
Volgens mij moet je je ipv te schamen, eens verdiepen in hoe men in de gevangenissen in de states met gevangenen omgaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:27 schreef francorex het volgende:
[..]
man man man ...![]()
Ik voel plaatsvervangende schaamte voor de persoon Pietverdriet en quote enkel zijn bericht om aan iedereen te laten zien waarvoor ik mij schaam.
Ik dank u ondergetekende,
francorex
Juist dat, schaamteloos, belachelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je ipv te schamen, eens verdiepen in hoe men in de gevangenissen in de states met gevangenen omgaat.
sukkelquote:Op maandag 6 juni 2005 18:12 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Idd, dit is een voorbeeld wat ze zeggen over een "normale" gevangenis in Irak, geeneens Abu Ghraib dus:
[..]
Iig, die internationale gevangenissen zijn natuurlijk foute boel, die terroristen gewoon droppen op een slagveld en omver schieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |