quote:
En heeft ook meer soloplaten gemaakt, bedenk ik me nu...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef GLO het volgende:
Hiphopduo? EPMD? En dat het dan Erick Sermon is? maar die ziet er toch anders uit?
Ik zat al aan Rakim (van Eric B & Rakim) te denken, maar die is kaal...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:00 schreef GLO het volgende:
Hiphopduo? EPMD? En dat het dan Erick Sermon is? maar die ziet er toch anders uit?
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:43 schreef thaleia het volgende:
Gokje op Paris
Ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:45 schreef GLO het volgende:
Afu-Ra?
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
volgens mij is het duo Organized Konfusion
Pharoahe Monch.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
pharaohe monch
oopsquote:
quote:Op 13 maart 1942 zaghet levenslicht in El Monte, Californië.
Vanaf het moment dat hij kon praten, stotterde hij. Alhoewel dit stotteren hem later wereldroem zou opleveren, zonderde het hem in zijn kinder- en pubertijd helemaal af van de buitenwereld. Hij leed enorm onder zijn handicap.
Tot op zijn veertiende hij Ella Fitzgerald’s "How high the Moon" hoorde op de radio. Dit sprak hem meteen aan. Zij zong op een jazzy, maar toch eigenaardige manier: "" genaamd. Dit zou voor hem een openbaring betekenen. Het
gaf hem eindelijk de kans om openlijk en zonder schroom te stotteren.
Hoe stil en schuchter hij nog steeds was, achter een piano was hij niet te houden en bleef van die erg teruggetrokken persoon niets over.
Op zijn achttiende begon hij te spelen in jazzclubs in Los Angeles.
Toch zou zijn stotterfobie hem terug in haar macht krijgen en hem in drugs en alcohol doen belanden. Maar, in 1986, samen met professionele hulp en met de onvoorwaardelijke steun van zijn vrouw, zou hij toch overwinnen en afkicken. Hij besliste toen dat zijn carrière dringend een nieuwe impuls nodig had. In Los Angeles was op jazz-gebied niets meer te verdienen en ze zaten voortdurend op droog zaad.
Zij beslisten toen om naar Berlijn te trekken. Deze stad was toen het mekka voor alle jazzliefhebbers enkwam er dan ook goed aan zijn trekken. Hij begon te toeren door allerhande hotels in Europa. En toch miste zijn carrière iets.
Het mengselgecombineerd met rap&dance zou het wondermiddel blijken.
"" was geboren...
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Stotteren... Scatman John?
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zou niet op 'Scat' gaan Googlen, uzumaki
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zag laatst geloof ik een foto van een 3e Minogue zusje... maar die was nog wat jong om te gaan zingen dacht ik.quote:
ik gebruik geen google om vragen op te beantwoordenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |