quote:Op maandag 6 juni 2005 11:23 schreef Z het volgende:
Dit (prachtige) schilderij van Ilya Repin waarschijnlijk.
[afbeelding]
Alhoewel ik de humor er wel van in had gezien als Z deze vraag het snelst goed had beantwoord (zeker gezien ranjas eerdere opmerking, want duh, Mussorgsky was natuurlijk hartstikke indie, zat ook nooit bij een major label toen hij nog leefdequote:Op maandag 6 juni 2005 11:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Modest Mussorgsky toch? heb nog een keer een schilderij van hem gevraagd
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef cafca het volgende:
Metalbands zijn net Japanners....zien er allemaal hetzelfde uit voor een leek
Ik heb dat dus met indiebandjesquote:Op maandag 6 juni 2005 11:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat zullen anderen wel weer hebben met indiebandjes, jazzmuzikanten en klassieke componisten.
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:34 schreef Grobbel het volgende:
Dat zullen anderen wel weer hebben met indiebandjes, jazzmuzikanten en klassieke componisten.
Die zien er veel belachelijker uitquote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef Z het volgende:
Ik durf wel een (berekend) gokje te wagen: Dimmu Borgir?
Ik zou niet te hard lachen. Moord + doodslag in die Noorse blackmetalscene.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die zien er veel belachelijker uit![]()
Ooit op lowlands gezien. Ze komen het podium op: Good evening sons of satan. * bartrid zeek in z'n broek van het lachen.
Oh. zo'n band die helemaal niet aan tattoos doetquote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Finnish prog metal quartetspecializes in a soaring, orchestral variation on European heavy metal, fusing the sweeping, romantic bombast of bands like Europe with the over-the-top instrumental chops of Dream Theater.
Laatste album: Reckoning Night (2005)
De rebus stond al klaar, maar die laat ik nu wel zitten.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat niet Sonata Arctica?
stelletje wannabe metalheadsquote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh. zo'n band die helemaal niet aan tattoos doet
Het plaatje er dan ook nog maar even bij:quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou, mijn vraag staat nog open, dus ga daar maar mee verder.
Hint: het is een héééééle bekende zanger, die vroeger bij een hééééééééééle bekende band zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |