quote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef Grobbel het volgende:
Zullen wel weer belgen zijn...
Iets met smakeloze pakken en allerlei andere kleine details die ze als overduidelijk "Belgisch" bestempelen. Geen idee, trouwens.quote:
Meestal komt daar een einde aan als ik ineens een jazzvraag stel, maar ik heb de indruk gekregen dat dit ook niet echt op prijs gesteld wordt.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:59 schreef ranja het volgende:
ik wacht wel even tot het indie-uurtje afgelopen is
Clips van de band kwamen ook best vaak langs op 3voor12-tv een paar jaar terug, vandaar dat er toch nog iets van herkenning in zat. Elvis or Betty Boop is wel het enige album van de heren dat ik enigszins ken, trouwens.quote:
Ik doe tegenwoordig best veel punk vragen. Maar i zal proberen wat diverser te zijn iig.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef ranja het volgende:
Hm meestal komt daar een eind aan als per ongeluk niet Grobbel, Z of Daisy een vraag van elkaar beantwoorden maar iemand anders tussendoor sneakt
Heren + 1 dame.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Clips van de band kwamen ook best vaak langs op 3voor12-tv een paar jaar terug, vandaar dat er toch nog iets van herkenning in zat. Elvis or Betty Boop is wel het enige album van de heren dat ik enigszins ken, trouwens.
Over het algemeen probeer ik redelijk breed te zijn in mijn vraagstelling, hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef ranja het volgende:
Hm meestal komt daar een eind aan als per ongeluk niet Grobbel, Z of Daisy een vraag van elkaar beantwoorden maar iemand anders tussendoor sneakt
Ha, en dan ken ik AP nota bene nog als geluidstechnicus, producer en serieuze progrocker - kwaliteiten die bij een groot deel van degenen bij wie hij bekend is, ws. niet bekend zijn (volgt u mij nog?).quote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef cafca het volgende:
Ik denk dat zelfs de liedjes over een jaar of 20 vergeten zullen zijn.
Het is makkelijk toegankelijke muziek, waar over het algemeen het grote publiek naar luistert.
Alleen in dat segment blijft er maar muziek bijkomen, waardoor oude nummers ook snel vervagen.
Originele muziek hoeft zeker niet minder makkelijk te zijn en ook helemaal niet minder populair. Waar het mij bij GK om ging (overigens, zoals Grobbel terecht opmerkte, in zijn tijd waanzinnig populair) was het feit dat zijn plaats in die geschiedenisboekjes er blijkbaar minder toe deed dan de brede bekendheid van AP.quote:Originele muziek, die door de "serieuzere" muziekliefhebbers over het algemeen meer gewaardeerd wordt, is vaak minder "makkelijk" en dus minder populair, maar dat is wel de muziek die trends zet, eeuwigheidswaarde heeft en in de muziekgeschiedenisboekjes terechtkomt.
Wie is deze Russische componist?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef Grobbel het volgende:
En ik schrik er ook niet van terug om een klassieke vraag te stellen.
O ja. Een picture at an exhibitionquote:Op maandag 6 juni 2005 11:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Modest Mussorgsky toch? heb nog een keer een schilderij van hem gevraagd
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:23 schreef Z het volgende:
Dit (prachtige) schilderij van Ilya Repin waarschijnlijk.
[afbeelding]
Alhoewel ik de humor er wel van in had gezien als Z deze vraag het snelst goed had beantwoord (zeker gezien ranjas eerdere opmerking, want duh, Mussorgsky was natuurlijk hartstikke indie, zat ook nooit bij een major label toen hij nog leefdequote:Op maandag 6 juni 2005 11:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Modest Mussorgsky toch? heb nog een keer een schilderij van hem gevraagd
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef cafca het volgende:
Metalbands zijn net Japanners....zien er allemaal hetzelfde uit voor een leek
Ik heb dat dus met indiebandjesquote:Op maandag 6 juni 2005 11:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat zullen anderen wel weer hebben met indiebandjes, jazzmuzikanten en klassieke componisten.
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:34 schreef Grobbel het volgende:
Dat zullen anderen wel weer hebben met indiebandjes, jazzmuzikanten en klassieke componisten.
Die zien er veel belachelijker uitquote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef Z het volgende:
Ik durf wel een (berekend) gokje te wagen: Dimmu Borgir?
Ik zou niet te hard lachen. Moord + doodslag in die Noorse blackmetalscene.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die zien er veel belachelijker uit![]()
Ooit op lowlands gezien. Ze komen het podium op: Good evening sons of satan. * bartrid zeek in z'n broek van het lachen.
Oh. zo'n band die helemaal niet aan tattoos doetquote:Op maandag 6 juni 2005 11:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Finnish prog metal quartetspecializes in a soaring, orchestral variation on European heavy metal, fusing the sweeping, romantic bombast of bands like Europe with the over-the-top instrumental chops of Dream Theater.
Laatste album: Reckoning Night (2005)
De rebus stond al klaar, maar die laat ik nu wel zitten.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat niet Sonata Arctica?
stelletje wannabe metalheadsquote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh. zo'n band die helemaal niet aan tattoos doet
Het plaatje er dan ook nog maar even bij:quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou, mijn vraag staat nog open, dus ga daar maar mee verder.
Hint: het is een héééééle bekende zanger, die vroeger bij een hééééééééééle bekende band zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |