Omdat een beetje zelfreflectie nooit weg is en je best een punt kunt hebben, heb Ik trouwens even teruggekeken naar de acts over wie ik vragen die ik in de laatste 4 topics gesteld heb:quote:Op maandag 6 juni 2005 11:10 schreef ranja het volgende:
Hm meestal komt daar een eind aan als per ongeluk niet Grobbel, Z of Daisy een vraag van elkaar beantwoorden maar iemand anders tussendoor sneakt
Vind die foto zo raar..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En misschien nog wel de meest bruikbare hint: het is geen metal.
Die zit er aan te komen. Eerste single daarvan, Dance me in, is ondertussen al uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:58 schreef Z het volgende:
Sons & Daughters zien er vooral leuk uit. Of is er al een nieuwe plaat?
Nope, is een cd van deze meneer:quote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef Grobbel het volgende:
Is dat trouwens de nieuwe CD van Billy Corgan, TSE?
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef Grobbel het volgende:
Peter Gabriel - Up?
Nadat je de foto had geplaatst nietquote:Op maandag 6 juni 2005 12:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Grobbel + 1
Was niet zo'n hele onbekende, toch?
Niet Underworld.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Underworld?
dat wilde ik net gokkenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Faithless
Natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Faithless
Breakdown? Geen idee of daar een specifieke term voor is, beetje gebruik van een hi-pass filter al dan niet in combinatie met een filter sweep, maar de term die daarbij hoort?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik zoek een Engelse term: hoe noem je het weghalen van de bassline en daardoor het inbouwen van breaks door een dj, waardoor het publiek gespannen dient te wachten op wat er gaat volgen ??
Nagging?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Geen breakdown of cliffhanger.![]()
Vertaald naar het Nederlands betekent het 'klieren'![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:30 schreef Grobbel het volgende:
teasing?
gefelciteerd, ik ga vandaag voor de 5000quote:Op maandag 6 juni 2005 12:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Met mijn 1000ste postgeef ik Grobbel 1 punt
Dit is een Duitser.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:33 schreef Neleos het volgende:
Prokofjev maar weer eens erin gooien.
Ik zie dat ik gisteren zo ongemerkt mijn 2500'ste post heb laten passeren.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:33 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
gefelciteerd, ik ga vandaag voor de 5000
Tegenwoordig verbannen naar de ringtone- en tv-reclamehel, de arme man.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is Carl Orff.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ben Harper ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |