abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27695460
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:08 schreef Rolfxx het volgende:
Nee gewoon een aparte normale gulden. Geen half gedoe
Un goudkleurige
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_27695494
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Un goudkleurige
Alleen de 5 guldenmunt
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:14:19 #153
97079 Jeff89
Conquer All
pi_27695532
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:10 schreef HoSeong het volgende:

[..]

Die euro is toch aardig sterk hoor.
En dat is dus een nadeel.. Het is erg slecht voor de economie dat de euro zoveel waard is.. Vooral op internationaal handelsniveau...
pi_27699681
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:47 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

eerder duurder..
Ze flikken gewoon t zelfde kunstje weer.. afronden naar boven
Het gaat echt wel opvallen hoor, als je voor een fles melk ineens 5 gulden gaat betalen
Touch my tralalaaa
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:56:57 #155
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_27700331
gul-den

Hoeveel euro is dat?
I follow you......but not on Twitter
pi_27703641
gedeeld door 2,1073 ofzo was het toch?
pi_27704848
2.20371
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:33:42 #158
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_27704859
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:48 schreef Rolfxx het volgende:
gedeeld door 2,1073 ofzo was het toch?
Jaja, zoiets
I follow you......but not on Twitter
pi_27704986
Tis een tijd gelee hoor
pi_27705153
btw.
Het verhogen van de gemeentelijke lasten en de huur en het uitblijven van de loonsverhoging cq. inflatie correctie is niet te verwijten aan de euro imo.

Tevens werd er in het gulden tijdperk niet zo veel reclame gemaakt voor doorlopend crediet op Internet of TV/Radio.

Dat mensen in de schulden zitten komt mede door de verhoogde maandelijkse lasten en het uitblijven van in verhoudings gewijs stijgende lonen en uitkeringen. Tevens denken mensen nog in gulden prijzen
b.v. 2.99 voor een kilo appels. 2.99 een getal wat gevoels matig laag is. maar omgerekend in Euro's is het wel gulden 6,58. (werd vroeger niet aan een kilo appels gegeven)

Hier bij wil ik zeggen dat mensen zich vaak laten verleiden door deze prijzen. Dus eerder hun geld uit geven en zo doende eerder in de financiele problemen kunnen komen.
pi_27705299
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dus iedereen die het niet redt heeft een uitkering?
Neen, sommigen zwerven en bedelen.
quote:
Dus je ouwe arme oma en opa ook natuurlijk
Die hebben hard gewerkt en hebben een goed leven.
quote:
En oh je ome Karel..in de ziektewet belandt door een auto ongeluk, ook al was het zijn eigen schuld.
Wel een andere oom, en tja... om nou te zeggen dat 't mijn favoriete persoon is... niet echt.
quote:
Oh en niet te vergeten een ziek nichtje die niet meer kan werken..
Ziektes doe je weinig tegen, soms.
quote:
En vergeet niet je buurmeisje die werkt in de fabriek...
Had ze haar opleiding af moeten maken.
quote:
Of de alleenstaande moeders die partime werken..
Wat een ellende toch. Is het mijn keuze geweest dat zij kinderen wilde? Waar slaat je uitspraak dan op?
quote:
en niet te vergeten studenten...
Hopelijk de toekomst, en daar kijk ik naar. Ik hoop dat deze hoger opgeleide mensen wel de juiste beslissingen kunnen nemen in de toekomst, en dus een Europese grondwet er wel komt.
quote:
Gezien je gezwets hier over woonwagens, studenten?Uitkering trekkers etc
denk ik dat die mensen nog meer fatsoen en medegevoel in hun grote teen hebben dan jij in je hele body, want jij hebt nog niet veel meegemaakt danwel geleerd.
Teveel zelfs. Ik vind het apart dat mensen met 0% verstand van zaken kunnen of zelfs mogen beslissen over zaken waar ze geen interesse in hebben, en al helemaal niet ruimdenkend zijn voor hun medemens en/of toekomst. De Euro wegdoen zal een grote fout zijn. Een fout die al gemaakt is door een stel idioten in dit land die geen enkel verstand hebben van politiek of geld. Of wil jij zeggen dat Sjonnie in Rotterdam die met een biertje in z'n hand staat te bleren voor een camera, terwijl zijn buik onder zijn door zweetplekken besmette shirt rolt, verstand heeft van geld en politiek? Kan best hoor, maar is niet waarschijnlijk.
quote:
Als je dit soort dingen neerpleurt.

Met je geouwehoer over een groot machtig land?
Hallo die tijd hebben we gehad..
er is NEE gestemd remember?
Ja, helaas is dit referendum net zo logisch als dat we naar de Apenheul gaan en de apen laten drukken op knopjes. Je kan ze trainen om "ja" te drukken, maar geef ze eventjes wat minder bananen en ze worden eigenwijs, en klikken "nee".

Het referendum heeft de bevolking de "macht" gegeven om hun mening te uiten over de politiek, niet over de grondwet.

"Ik stem nee want het is zielig voor stieren in spanje"

Zullen we de VOC maar weer oprichten en met houten zeilschepen een kolonie stichten?

Eng he, vooruitgang.
pi_27705973
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:50 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Bliebliebliep
Hou maar op!
Ik zie het al, je ben uitzonderlijk intelligent!
Ga zo door!
Hoogbegaafd ben je,...geweldig!
Wat zullen je ouders trots op je zijn!
Vooral je medegevoel gestoeld op Johnny uit de Jordaan
echt amazing!
Sorry ik moet ff weg...
ff huillie doen...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_27706035
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:25 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:

[..]

Het gaat echt wel opvallen hoor, als je voor een fles melk ineens 5 gulden gaat betalen
Dat zou een van de redenen zijn dat deez regering niet eens meer terug zou durven naar de euro........
Het valt zo op nml
pi_27706156
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat zou een van de redenen zijn dat deez regering niet eens meer terug zou durven naar de euro........
Het valt zo op nml
Naar de gulden bedoel je
pi_27706199
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef Rolfxx het volgende:

[..]

Naar de gulden bedoel je
Uiteraarddddddddd
pi_27706215
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Uiteraarddddddddd
k denk ik verbeter je tóch even!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:23:06 #167
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27706363
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hou maar op!
Ik zie het al, je ben uitzonderlijk intelligent!
Ga zo door!
Hoogbegaafd ben je,...geweldig!
Wat zullen je ouders trots op je zijn!
Vooral je medegevoel gestoeld op Johnny uit de Jordaan
echt amazing!
Sorry ik moet ff weg...
ff huillie doen...
doe es nie zo dramatisch zeg, want hij heeft voor het grootste gedeelte wel gelijk...

een referendum zegt alleen iets over de mening: de bevolkign hoeft alleen ja of nee te zeggen. als ze nee zeggen hoeven ze niet eens een argument te zeggen of een ander alternatief voor te stellen, want daar is dat referendum niet voor. Je kon het al zien: mensen die in een cafe juichend feest vierden omdat de uitslag nee was. wat erna evrder gebeurt kan ze geen reet schelen, als het maar nee is. en dat, mijn eerwaarde, is gewoon achteruitgang...

zelfde met de euro: mensen stemmen nee, geven geen alternatief, zeggen ook niet waarom, geven geen v oordelen van de euro, want dat zou eventueel hun krachtige mening kunnen onderdrukken. nee is nee, en wat er daarna komt kan ze niet eens meer schelen. Hop het cafe in met de gastoeter en confetti en weer een biertje drinken om de "overwinning" te vieren.

als DAT het referendum moet inhouden, mogen ze het fenomeen wat mij betreft meteen aan de grootste boom opknopen, samen met de mislukte ja-campagne van de regering...
put
your
clothes
on!
pi_27706414
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef Jerruh het volgende:

[..]

doe es nie zo dramatisch zeg, want hij heeft voor het grootste gedeelte wel gelijk...

een referendum zegt alleen iets over de mening: de bevolkign hoeft alleen ja of nee te zeggen. als ze nee zeggen hoeven ze niet eens een argument te zeggen of een ander alternatief voor te stellen, want daar is dat referendum niet voor. Je kon het al zien: mensen die in een cafe juichend feest vierden omdat de uitslag nee was. wat erna evrder gebeurt kan ze geen reet schelen, als het maar nee is. en dat, mijn eerwaarde, is gewoon achteruitgang...

zelfde met de euro: mensen stemmen nee, geven geen alternatief, zeggen ook niet waarom, geven geen v oordelen van de euro, want dat zou eventueel hun krachtige mening kunnen onderdrukken. nee is nee, en wat er daarna komt kan ze niet eens meer schelen. Hop het cafe in met de gastoeter en confetti en weer een biertje drinken om de "overwinning" te vieren.

als DAT het referendum moet inhouden, mogen ze het fenomeen wat mij betreft meteen aan de grootste boom opknopen, samen met de mislukte ja-campagne van de regering...
pi_27706448
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef Jerruh het volgende:
alternatief = laten zoals het nu is

(met de gulden erbij dan he)
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:28:39 #170
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27706548
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:25 schreef Rolfxx het volgende:

[..]

voordelen?
nadelen?
onderzoeken ernaar?
uitkomsten van onderzoeken?

.
put
your
clothes
on!
pi_27706552
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:25 schreef Rolfxx het volgende:

[..]

Denk dat de bevolking dit ook zo gewild en bedoeld heeft.
En om nu te zeggen dat alle Nee grondwet stemmers luidruchtige cafe schreeuwerds zijn
kan ik me toch niet voorstellen!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:29:37 #172
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27706583
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Denk dat de bevolking dit ook zo gewild en bedoeld heeft.
En om nu te zeggen dat alle Nee grondwet stemmers luidruchtige cafe schreeuwerds zijn
kan ik me toch niet voorstellen!
zeg ik ook niet, maar heb je de fotos in de kranten gezien? nieuwsberichten?
lees trouwens nog eens mijn post, blijkbaar snapte je me niet...
put
your
clothes
on!
pi_27706606
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:29 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zeg ik ook niet, maar heb je de fotos in de kranten gezien? nieuwsberichten?
lees trouwens nog eens mijn post, blijkbaar snapte je me niet...
Nou moet je je daar niet helemaal op fixeren. Ik heb bijvoorbeeld ook nee gezegt, en echt vaak in een café zit ik niet.
pi_27706608
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef Jerruh het volgende:

[..]

voordelen?
nadelen?
onderzoeken ernaar?
uitkomsten van onderzoeken?

.

http://www.sdnl.nl/index800.html
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:35:58 #175
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_27706766
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:30 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

http://www.sdnl.nl/index800.html
komt dit van een referendumstemmer?
lees nog eens goed.
bij een referendum wordt een mening gevraagd, niet meer niet minder. als er iets van tafel wirdt geveegd, hoeft de stemmer er niks aan te doen, wan t zijn rol is al gespeeld....
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')