Ach er zijn zoveel zinloze onderzoeken. Kan deze er ook wel bijquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat dat handenvol geld kost en voor de rest totaal geen nut heeft.![]()
Nee ze hebben het beter dan de rest van de Europeanen voor zover ik dit gehoord heb van kennissen met familie in Engelandquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:39 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Naja Zwitserland en engeland hebben hem ook niet, lopen ook niet echt achter ofzo
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel zinloze onderzoeken. Kan deze er ook wel bij
Echt niet hoor. Ik weet zeker dat je het in Nederland beter hebt. Als je het over Zwitserland hebt zou je wel eens gelijk kunnen hebben, maar ik geloof dat 25% van de bevolking daar miljonair isquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee ze hebben het beter dan de rest van de Europeanen voor zover ik dit gehoord heb van kennissen met familie in Engeland
Hij had het over de herinvoering van de euroquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel zinloze onderzoeken. Kan deze er ook wel bij
Zou dat een reden hebben?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:31 schreef Xante het volgende:
[..]
Echt niet hoor. Ik weet zeker dat je het in Nederland beter hebt. Als je het over Zwitserland hebt zou je wel eens gelijk kunnen hebben, maar ik geloof dat 25% van de bevolking daar miljonair is.
[..]
Hij had het over de herinvoering van de euro.
Welcome in tha clubz!quote:
Is dat een grap?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Omdat ik de gulden zo erg mis noem ik mijn nieuwe kat gulden
Bankgeheim.quote:
Onderzoekje doen maar danquote:
Whiskas..Gulden..quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn andere kat heet whiskasdus het is geen grap
Oh maar ik heb een redelijk beeld van de realiteit hoor. Ik zie bijvoorbeeld in dat ik zal moeten leven met het idee dat de euro er nu is, dat daar misbruik van gemaakt is, maar dat dat niet teruggedraaid kan worden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
start je eigen realitycheck maar alvast
'zeldzaam dom' is een mooi woord voor iemand die zelfingenomen is
zegt meer over jou dan over mij!
Think about that!
Eh en humor is je vreemd? Enthousiast unrealistic ouwehoeren ook schijnbaar, maar goed dit moet je snappen en zo niet dan mis je de inhoud inderdaad
Ik neem het je echt niet kwalijk
je mag het er ook uitkotsen?quote:
Mens, ik ben retegelukkigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je mag het er ook uitkotsen?
Als dit je oplucht tenminste?
IK HOOP TOCH ZO
dat je gelukkig bent.......met jezelf en je leven weet je?
naief juist woord voor mensen die de euro geweldig tof vinden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mens, ik ben retegelukkig. Bedankt voor de ongerustheid though, waardeer ik ten zeerste
.
Valt het jou ook op dat je álle vragen ontwijkt?
Maar hé, de fout ligt bij mij. Je snapt vast niet wat ik bedoel omdat mijn niveau te laag ligt.
Magoed, heb een fijn, naief leven verder.
Er komt vast een deel twee hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:44 schreef Fokkedop het volgende:
nou nog niet vol...sjees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |