quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:05 schreef zhe-devilll het volgende:[..]
start je eigen realitycheck maar alvast
'zeldzaam dom' is een mooi woord voor iemand die zelfingenomen is
zegt meer over jou dan over mij!
Think about that!
![]()
Eh en humor is je vreemd? Enthousiast unrealistic ouwehoeren ook schijnbaar, maar goed dit moet je snappen en zo niet dan mis je de inhoud inderdaad
Ik neem het je echt niet kwalijk
Oh maar ik heb een redelijk beeld van de realiteit hoor. Ik zie bijvoorbeeld in dat ik zal moeten leven met het idee dat de euro er nu is, dat daar misbruik van gemaakt is, maar dat dat niet teruggedraaid kan worden.
Daarnaast is zeldzaam dom idd een mooie benaming voor een zelfingenomen persoon. Het kleine beetje aan zelfkennis wat ik bezit doet mij echter besluiten dat ik nou niet bepaald zelfingenomen ben, en dit ook niet uit mijn post blijkt. En als ik dat in jouw ogen wel ben, ach, ik huil mezelf wel in slaap. Humor is me absoluut niet vreemd, iets wat ik niet over jou kan zeggen. IMO dan.
Zo unrealistic was het toch niet, dat de gulden terug kon komen? Je lult nou jezelf gewoon enorm tegen, of wat? Ik dacht dat het hele idee van het topic was dat het mogelijk was, en zelfs zou moeten dat de gulden heringevoerd zou worden?
![]()
. We kunnen dus vanaf nu je ik-wil-de-euro-teruuuuuuuug-
![]()
-posts als onrealistisch geouwehoer opvatten? Kay, doen we
![]()
.
Ik ben blij dat je me niets kwalijk neemt hoor, kan ik straks met een gerust hart slapen. Stel je voor zeg, dat je dat wel had gedaan
![]()
.
Enniehoe, heb je nog verder gelezen na 'zeldzaam dom'? Ik zie je vrij weinig inhoudelijk posten namelijk, en dat was de voornaamste reden voor mijn conclusie
![]()
.