Zijn die jupiler vaatjes ook aan te sluiten op die tenders van Krups?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een beertender met fatsoenlijk bier.
Geen id. Vergelijk die vaatjes eens.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn die jupiler vaatjes ook aan te sluiten op die tenders van Krups?
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:22 schreef Noca het volgende:
Die bal had ik er ook ingephotoshopt...
Dit was het origineel:
[afbeelding]
lijkt echt een beetje op de vrije trap van koeman in de EC1 finale op Wembley voor barcelonaquote:Op maandag 6 juni 2005 00:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kijk al goed naar de bal he!
Hoi Bluezz
Dezelfde baby-face?? (no offense noca) of wat bedoel je?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt echt een beetje op de vrije trap van koeman in de EC1 finale op Wembley voor barcelona
Das de groningse stijlquote:Op maandag 6 juni 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt echt een beetje op de vrije trap van koeman in de EC1 finale op Wembley voor barcelona
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dezelfde baby-face?? (no offense noca) of wat bedoel je?![]()
en Groningenstijl krijgen ze nu ook bij Feyenoord?quote:
Erwin heeft het inderdaad, maar zoiets is niet over te brengen op een groep. Genetisch bepaald hequote:Op maandag 6 juni 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
en Groningenstijl krijgen ze nu ook bij Feyenoord?
Op deze wereldsterren drink ik ook dan nog maar een drankje mee.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
en we drinken nog even wat rondjes op kosten van Anthony Yeboah, Rolando Fonseca en Michael Krohn-Dehli. Allemaal jarig vandaag
let er wel ff op dat ze hun rekening betalenquote:Op maandag 6 juni 2005 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Op deze wereldsterren drink ik ook dan nog maar een drankje mee.
Nee...quote:Op maandag 6 juni 2005 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn die jupiler vaatjes ook aan te sluiten op die tenders van Krups?
Je kan nog prima typen andersquote:Op maandag 6 juni 2005 00:56 schreef pfaf het volgende:
* Stomdronken meldt.
Je kunt nog typen, dus zal het wel meevallen?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:56 schreef pfaf het volgende:
* Stomdronken meldt.
Golfer wel dronken dusquote:Op maandag 6 juni 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt nog typen, dus za lhet wel meevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |