Ow dat kan best , ik zie het anders nooitquote:Het is wel elke week hetzelfde, volgens mij zijn het steeds dezelfde fanclubs die stemmen.
VerSCHoon je je stomazakje nog even?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:29 schreef Suijk het volgende:
Mja, het was te verwachten natuurlijk.
Ik ga maar gauw naar bed.
Hij raakt niet zo snel vol, ik heb de XL uitvoering.quote:
Als je een abonnement hebt bij Casema heb je gratis toegang tot hun televisieportal en daar kan je gewoon live TV kijken .. in totaal zo'n 9 zendersquote:Op zondag 5 juni 2005 23:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Vanuit de VS
Kun je iets specifieker zijn aub?
Daar zappen we ff voor. Ik kan er geen genoeg van krijgenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik dacht al,kut,rubber krijgt een gezicht
top 11 at 11en, allemaal coldplayquote:Op zondag 5 juni 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Daar zappen we ff voor. Ik kan er geen genoeg van krijgen
Pleasequote:Op zondag 5 juni 2005 23:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je een abonnement hebt bij Casema heb je gratis toegang tot hun televisieportal en daar kan je gewoon live TV kijken .. in totaal zo'n 9 zenders
Als je wilt, dan kan ik je wel wat info mailen....
vanmiddag van 3fm opgenomen, van de week nog ff in elkaar mixenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:Coldplay op MTV
en t damesvoetbal van vanavond was best spannend
helaas nix gwonnen met poekeren net
zet jij eens snel MTV aanquote:Op zondag 5 juni 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
Wat een geniale film zeg
Tuurlijk niet. Wat denk je wel? Dat doen ze in Bloemendaal niet.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah, naast mij heb je dus nog iets waar je niet genoeg van kan krijgen![]()
Da's waar ook. Bij jullie komt ie er in een doosje uitquote:Op zondag 5 juni 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wat denk je wel? Dat doen ze in Bloemendaal niet.
You've got mail!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Please, adres staat in m'n profiel.
Ook moet ik hier eens induiken, klinkt interesssant: www.bvn.nl
Sinds januari 2005 is BVN in Canada, de Verenigde Staten en Mexico 24 uur per dag free-to-air te ontvangen. U kunt BVN zonder abonnement ontvangen met een eigen schotelantenne en ontvanger.
Alleen een schotel aanschaffen dus.
ja een stuk gezien, maar heb vanavond eerst Engeland - Finland dames voetbal zitten kijkenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Daarvoor lieten ze dat live concert nog zien van Coldplay
Met strikquote:Op zondag 5 juni 2005 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's waar ook. Bij jullie komt ie er in een doosje uit![]()
zeg dat nou niet, dan post hij hem hier weerquote:Op zondag 5 juni 2005 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Snel naar de 2e pagina, ik hoef die vieze drol niet meer te zien
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, dan post hij hem hier weer
Dank, ik zal er naar kijken.quote:
Dank u.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
Vanaf nu wordt er hier niet meer gepoept
[afbeelding]
quote:
Wees blij.quote:
quote:ge moogt naar huis gaan
vaarwel goodbye
ga maar naar huis
ein veif voor tswei
ge moogt naar huis gaan
vaarwel goodbye
ga maar naar huis
en tot in den draai
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja moest toen wijken voor een turksezender ofzo
Tja, Tong, soms moet je net doen alsof je naar ze luistert.quote:
nog steedsquote:
Ik ben weer helemaalquote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]balen
de hele avond al Coldplay
nu Clocks
Morgen maar de DVD halen en de nieuwe cdquote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]balen
de hele avond al Coldplay
nu Clocks
Laat maar doorkomen!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef DarkShine het volgende:
Ik drink me nog 1 jupiler, . Nog iemand?
Zelf tappenquote:
tijdens t concert is minstens net zo ergquote:Op zondag 5 juni 2005 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Hij zit trouwens altijd achter die piano van um alsof ie klaar komt
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijdens t concert is minstens net zo erg
quote:
het voelt ook als een orgasme voor hemquote:Op zondag 5 juni 2005 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Hij zit trouwens altijd achter die piano van um alsof ie klaar komt
k zie hier ook een jonge Koeman in, er is een supertalent aan je verloren gegaanquote:Op maandag 6 juni 2005 00:07 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Ik was vroeger al een natuurtalent![]()
Een beertender met fatsoenlijk bier.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:07 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk al goed naar de bal he!quote:Op maandag 6 juni 2005 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zie hier ook een jonge Koeman in, er is een supertalent aan je verloren gegaan
ik ookquote:Op maandag 6 juni 2005 00:07 schreef Noca het volgende:
[afbeelding]
Zijn die jupiler vaatjes ook aan te sluiten op die tenders van Krups?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een beertender met fatsoenlijk bier.
Geen id. Vergelijk die vaatjes eens.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn die jupiler vaatjes ook aan te sluiten op die tenders van Krups?
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:22 schreef Noca het volgende:
Die bal had ik er ook ingephotoshopt...
Dit was het origineel:
[afbeelding]
lijkt echt een beetje op de vrije trap van koeman in de EC1 finale op Wembley voor barcelonaquote:Op maandag 6 juni 2005 00:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kijk al goed naar de bal he!
Hoi Bluezz
Dezelfde baby-face?? (no offense noca) of wat bedoel je?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt echt een beetje op de vrije trap van koeman in de EC1 finale op Wembley voor barcelona
Das de groningse stijlquote:Op maandag 6 juni 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt echt een beetje op de vrije trap van koeman in de EC1 finale op Wembley voor barcelona
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dezelfde baby-face?? (no offense noca) of wat bedoel je?![]()
en Groningenstijl krijgen ze nu ook bij Feyenoord?quote:
Erwin heeft het inderdaad, maar zoiets is niet over te brengen op een groep. Genetisch bepaald hequote:Op maandag 6 juni 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
en Groningenstijl krijgen ze nu ook bij Feyenoord?
Op deze wereldsterren drink ik ook dan nog maar een drankje mee.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
en we drinken nog even wat rondjes op kosten van Anthony Yeboah, Rolando Fonseca en Michael Krohn-Dehli. Allemaal jarig vandaag
let er wel ff op dat ze hun rekening betalenquote:Op maandag 6 juni 2005 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Op deze wereldsterren drink ik ook dan nog maar een drankje mee.
Nee...quote:Op maandag 6 juni 2005 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn die jupiler vaatjes ook aan te sluiten op die tenders van Krups?
Je kan nog prima typen andersquote:Op maandag 6 juni 2005 00:56 schreef pfaf het volgende:
* Stomdronken meldt.
Je kunt nog typen, dus zal het wel meevallen?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:56 schreef pfaf het volgende:
* Stomdronken meldt.
Golfer wel dronken dusquote:Op maandag 6 juni 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt nog typen, dus za lhet wel meevallen?
quote:
Ik ook, wat gaaf. Was dat scherm altjda zo cver naar links?quote:Op maandag 6 juni 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
Nieuw: de nieuwe oude... nieuwe!zoals ik Fok heb leren kenne
Van vrijdag 20:00 tot condag 1:00 bier gedronken.quote:
geweldige serie was datquote:Op maandag 6 juni 2005 01:38 schreef Spideyman het volgende:
cheers!
uit cheersquote:Op maandag 6 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
uhhh,NORM?
tuurlijk jahquote:
weltrusten dan maarquote:Op maandag 6 juni 2005 02:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tuurlijk jah![]()
Maar goed,ik denk dat ik zo ga pitten,over 3 uurtjes is het weer zover
Same.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
Ja die is best lelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
Nieuw: de nieuwe oude... nieuwe!
zoals ik Fok heb leren kenne
quote:Op maandag 6 juni 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
preciesquote:Op maandag 6 juni 2005 08:27 schreef Suijk het volgende:
Jemig, nu heb ik ook die nieuwe oude nieuwe. Was dat altijd zo lelijk naar links? Ik zet hem wel weer terug naar silver. Al die sentimentele onzin.
You lucky bastardquote:Op maandag 6 juni 2005 08:35 schreef Dos37 het volgende:
Ben vandaag begonnen aan mijn laatste week stage lopen
Jazeker. Maarja zal ik dan ook nog zoveel fokkenquote:
Je hebt vakantiequote:Op maandag 6 juni 2005 08:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jazeker. Maarja zal ik dan ook nog zoveel fokken
quote:'Schiet hooligans neer'
Gepost door Vincent (sizzler) - Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: maandag 6 juni 2005 @ 08:16
Als het aan de Politie Vakorganisatie Rijnmond ligt mogen voetbalsupporters die geweld gebruiken worden neergeschoten. De organisatie zegt dit in reactie op de lage straffen die zes hooligans kregen opgelegd die betrokken waren bij de rellen rond de wedstrijd Feyenoord - Ajax in april.
Rond de risicowedstrijd raakten ongeveer 50 agenten gewond. Zeven van hen liepen botbreuken op en zijn voorlopig niet in staat om te werken. De zes voetbalsupporters die betrokken waren bij de rellen kregen straffen van vier tot acht maanden cel opgelegd. Omdat een deel van die straf voorwaardelijk is, komen de meesten binnenkort al weer vrij.
De vakorganisatie stelt voor tijdens het schieten zogeheten beanbags te gebruiken. Dat zijn zakjes met balletjes die met een geweer worden afgeschoten. Iemand die wordt geraakt, verliest tijdelijk het bewustzijn.
In navolging van de uitzending van 23 mei besteedt het programma Opsporing Verzocht maandag opnieuw aandacht aan de ongeregeldheden. Er zullen 24 nieuwe foto's worden getoond van verdachten die bij de rellen betrokken waren. 26 verdachten zijn inmiddels geïdentificeerd.
Nee geen problemen, ik moest alleen opnieuw inloggen en toen deed die het weerquote:Op maandag 6 juni 2005 09:10 schreef JaWi het volgende:
Godenmorgen. 8 uur naar tandarts is niet grappig
.
Nog meer mensen met problemen om in te loggen op fok.
Ik moet ieder bericht opnieuw naam een password doen en kan ook niet bij MyAT komen.
eind van de maand lieverdquote:
Ik ben tegen dit planquote:Op maandag 6 juni 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
Niks mis mee lijkt me.
quote:Van Bommel is zwaar teleurgesteld en overweegt te stoppen als international.
Jij weet wat er is gebeurd? Enlighten me.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:22 schreef SCH het volgende:
Wat een blamage voor Van Basten dit. Nederlandse beste speler op deze manier laten vallen. Alleen maar triest.
Lul niet zo dom met je Ajax brilquote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef JaWi het volgende:
Eindelijk eens een coach die stappen durft te nemen. Het is gewoon duidelijk waarom van Bommel weg is gestuurd, en dat zegt meer over die duitser zelf dan over Marco.
Hij is weggestuurd. Dat is toch dom of niet dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij weet wat er is gebeurd? Enlighten me.
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:23 schreef JaWi het volgende:
Eindelijk eens een coach die stappen durft te nemen. Het is gewoon duidelijk waarom van Bommel weg is gestuurd, en dat zegt meer over die duitser zelf dan over Marco.
Ik had hem niet weggestuurd nee. Maar de reden zullen we vanmiddag wel horen. Ik weet alleen dat 'ie slecht speelde (niet de eerste keer dat dat gebeurt in oranje).quote:Op maandag 6 juni 2005 09:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is weggestuurd. Dat is toch dom of niet dan?
Vakantie. Dat welquote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt vakantie
Of ga je ook werken??
Lekkerquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vakantie. Dat wel
werken ga ik volgend jaar het hele jaar doen
Denk je echt dat Marco gaat zeggen: "Johan wil hem er niet langer bij"?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:26 schreef Suijk het volgende:
Maar de reden zullen we vanmiddag wel horen.
Jemig, jij hebt wel een vooroordeel over die kerel he. Hij ging normaal het veld af, je mag toch teleurgesteld zijn? En invallen bij een 2-0 voorsprong is minder moeilijkquote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef JaWi het volgende:
Vervolgens ga je er uitmermate onprofessioneel af en kan je het ook nog niet verkroppen dat je vervanger zijn werk wel goed doet.
Inderdaad raar dat Marco de echte goede voetballers niet aan de praat krijgt en dat een topper nu overweegt zijn oranje schoenen aan de wilgen te hangen. Daar lachen ze in het buitenland om.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:29 schreef JaWi het volgende:
Je voert 50 minuten lang je taak niet uit, je pikt signalen (warmlopen andere spelers) niet op. En je gaat in de 2e helft op zelfde voet verder. Vervolgens ga je er uitmermate onprofessioneel af en kan je het ook nog niet verkroppen dat je vervanger zijn werk wel goed doet.
Ik mag hem niet nee, maar Nigel deed het gewoon een stuk beter. Maar voorlopig maar even afwachten wat van Basten vanmiddag te melden heeftquote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Jemig, jij hebt wel een vooroordeel over die kerel he. Hij ging normaal het veld af, je mag toch teleurgesteld zijn? En invallen bij een 2-0 voorsprong is minder moeilijk
Van Bommel kan gemist worden. En lachen doen wij wel in 2006quote:Op maandag 6 juni 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad raar dat Marco de echte goede voetballers niet aan de praat krijgt en dat een topper nu overweegt zijn oranje schoenen aan de wilgen te hangen. Daar lachen ze in het buitenland om.
Jij kan hier ook gemist worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Van Bommel kan gemist worden. En lachen doen wij wel in 2006.
Zodra het in Hools over voetbal gaat, is het meteen niet gezellig meer.quote:
Het posten van drollen is inderdaad wel een gewenste en constructieve brijdagequote:
Wie krijgt ie nog meer niet aan de "praat" dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad raar dat Marco de echte goede voetballers niet aan de praat krijgt en dat een topper nu overweegt zijn oranje schoenen aan de wilgen te hangen. Daar lachen ze in het buitenland om.
Hoe is het met je breiwerkje?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zodra het in Hools over voetbal gaat, is het meteen niet gezellig meer.
Ik loop wat achter op schema. Ik zal dan ook maar eens beginnen met wat nuttigs te doen.quote:
Kuyt speelt veel slechter dan bij Feyenoord, Van Nistelrooij is matig en eigenlijk vind ik niemand in Oranje indrukwekkend tot nu toe.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wie krijgt ie nog meer niet aan de "praat" dan?
Ach, als je het hele seizoen de sterren van de hemel speelt behalve onder die ene coach, aan wie ligt het dan?quote:Volgens mij ligt het echt aan van Bommel zelf, wil of kan hij niet "lekker" voetballen in Oranje.
Als je je zoveelste kans ook niet aangrijpt dan is er toch wat met jezelf aan de hand.
V. Nistelrooij zit gewoon in een hele grote vormcrisis.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Kuyt speelt veel slechter dan bij Feyenoord, Van Nistelrooij is matig en eigenlijk vind ik niemand in Oranje indrukwekkend tot nu toe.
[..]
Ach, als je het hele seizoen de sterren van de hemel speelt behalve onder die ene coach, aan wie ligt het dan?
Bij PSV speel je het hele seizoen met dezelfde jongens, blijkbaar "klikt" het niet met de rest van de selectie bij Oranje. Op het veld bedoel ik, want onderling zit het wel goed tussen de spelersquote:Ach, als je het hele seizoen de sterren van de hemel speelt behalve onder die ene coach, aan wie ligt het dan?
Een Ajacied was door een groot deel van het Nederlandse volk bij zo'n actie waarschijnlijk 'arrogant' genoemd.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Jemig, jij hebt wel een vooroordeel over die kerel he. Hij ging normaal het veld af, je mag toch teleurgesteld zijn? En invallen bij een 2-0 voorsprong is minder moeilijk
Joh, ik let niet eens op hoe een speler van het veld gaat....wat boeit dat eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een Ajacied was door een groot deel van het Nederlandse volk bij zo'n actie waarschijnlijk 'arrogant' genoemd.
Van Bommel is ook arrogant maar als je om zoiets al wordt weggestuurdquote:Op maandag 6 juni 2005 09:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een Ajacied was door een groot deel van het Nederlandse volk bij zo'n actie waarschijnlijk 'arrogant' genoemd.
Wij ajacieden letten daar na Sneijder en VdV wat meer opquote:Op maandag 6 juni 2005 09:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Joh, ik let niet eens op hoe een speler van het veld gaat....wat boeit dat eigenlijk.
SCH zekers
EenSCH.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:45 schreef Lionheaad het volgende:
Met het zicht op het WK was deze actie van van Basten zeer dom.
Zo'n speler met een schat aan eervaring kun je dan altijd goed gebruiken.
alles is klote behalve het resultaat....wordt toch tijd dat we dat ook weer eens de boventoon laten voeren !quote:Op maandag 6 juni 2005 09:38 schreef SCH het volgende:
Kuyt speelt veel slechter dan bij Feyenoord, Van Nistelrooij is matig en eigenlijk vind ik niemand in Oranje indrukwekkend tot nu toe.
waarschijnlijk alleen jongens die bereid zijn om voor volk en vaderland te knokken !quote:Op maandag 6 juni 2005 09:45 schreef Lionheaad het volgende:
Met het zicht op het WK was deze actie van van Basten zeer dom.
Zo'n speler met een schat aan eervaring kun je dan altijd goed gebruiken. Of wil van Basten alleen nog maar "broekies" in het nederlands elftal??
Dat zal bij van Bommel niet verkeerd zitten hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarschijnlijk alleen jongens die bereid zijn om voor volk en vaderland te knokken !
Dat moet ook zeker kunnen. Maar ja, kennelijk vond Marco dat dit iets teveel in de openbaarheid gebeurdequote:Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat zal bij van Bommel niet verkeerd zitten hoor.
En er is idd niks mis met het resultaat, maar kanttekeningen zetten bij beslissingen van de bondscoach moet nog steeds kunnen lijkt mij.
Nee, heb al een red-bull opengetrokken.quote:
moet zeker kunnen, omdat algemeen bekend is dat wij het natuurlijk veel beter wetenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef Noca het volgende:
En er is idd niks mis met het resultaat, maar kanttekeningen zetten bij beslissingen van de bondscoach moet nog steeds kunnen lijkt mij.
daar heb je wel een punt natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 10:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet zeker kunnen, omdat algemeen bekend is dat wij het natuurlijk veel beter weten
Als je daar niet tegenkan moet je geen voetbalcoach worden. Het is geen dictatorschap waarbij er geen kritiek gegeven mag worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat moet ook zeker kunnen. Maar ja, kennelijk vond Marco dat dit iets teveel in de openbaarheid gebeurde
Idd.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkan moet je geen voetbalcoach worden. Het is geen dictatorschap waarbij er geen kritiek gegeven mag worden.
heb ik toch altijdquote:Op maandag 6 juni 2005 10:05 schreef SCH het volgende:
daar heb je wel een punt natuurlijk
Wow, jij kan je geluk niet op!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef Bjoro het volgende:
Afgelopen vrijdagavond bij Radio Veronica het DVD-pakket van Kreatief met Kurk gewonnen
dus krijg vd week deze 3 DVD-box thuis gestuurd, weer goed voor een paar uur legendarische TV
en donderdag naar de DVD-presentatie (incl. kurk-work-shop met Peter vd Pood)
Melding?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:22 schreef Dos37 het volgende:
Zit hier met een pc en daar krijg ik norton niet vanaf
nou....inderdaad !quote:Op maandag 6 juni 2005 10:22 schreef clauwheee het volgende:
Wow, jij kan je geluk niet op!
Nee hij staat niet tussen software.quote:
Inderdaad, ik vond die groene treinen van vroeger mooier!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef pfaf het volgende:
Blijft nog wel even wennen, dat geel-blauwe.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Leuk Bjoro, kaboutertje prikprak.
Wij hebben onze kat naar Dr. Kriebel genoemd.
Waar is ie Ellen? En hoe laat Ellen?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met die darmpoliepen....he hoo he hoo......
![]()
maar jij bent toch ook wel bij die DVD-presentatie (voor je werk)
Nou Peet dat zal ik je vertellen .......quote:Op maandag 6 juni 2005 10:39 schreef SCH het volgende:
Waar is ie Ellen? En hoe laat Ellen?
Dat wordt lastig Ellen, ik hoopte dat je gewoon in het VPRO-gebouw zou komen.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nou Peet dat zal ik je vertellen .......
http://www.stedelijk.nl/oc2/page.asp?PageID=1132
maar wel van je af klikken he
jij denkt dat ik iets anders in de kast heb ?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wordt lastig Ellen, ik hoopte dat je gewoon in het VPRO-gebouw zou komen.
Doe je die blauwe jurk aan?
*proest*quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef SCH het volgende:
Hey bjoor, ik stuurde Nick dat linkje van Kreatief met Kurk - hij mailde terug
"koop vanmiddag maar meteen een dvd-speler"
heb je die nog nietquote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef SCH het volgende:
Hey bjoor, ik stuurde Nick dat linkje van Kreatief met Kurk - hij mailde terug
"koop vanmiddag maar meteen een dvd-speler"
Ja viel mij ook al op van VDV. Hopelijk voor hem houdt hij zich een beetje in met de hapjes en de drankjesquote:Op maandag 6 juni 2005 11:19 schreef Bjoro het volgende:
lees net op vi.nl dat Lucius waarschijnlijk ook een blessure heeft........de volgende P$V-er
voor VdV komt die gele kaart wel opvallend goed uit dat hij 2 dagen voor zijn bruiloft niet naar Finland hoeft
hij heeft toch vakantie tot ergens begin juliquote:Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op van VDV. Hopelijk voor hem houdt hij zich een beetje in met de hapjes en de drankjes![]()
Ja das waar, maar voor die tijd moet hij het er wel af zien te krijgen danquote:Op maandag 6 juni 2005 11:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij heeft toch vakantie tot ergens begin juli
de foute manierquote:Op maandag 6 juni 2005 11:20 schreef Dos37 het volgende:
zo ik norton eraf gekregen
gewoon folder shift del
spannend joh....succes ermeequote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad heeft spannende week, bod gedaan op huis heeft
Heb het al ff aangevraagd. Hopen dat het snel werkt in deze layout..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef rubbereend het volgende:
oi
ben terug naar de oude odue lay out, vind k iets mooier en de foktools werken er gewoon
Mogguh bos, broodjes staan klaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:47 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
k denk dat k bij de oude oude blijf, die er erg prettig voor mn ogen en ziet er fijn uitquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Heb het al ff aangevraagd. Hopen dat het snel werkt in deze layout..
Spannend Lionheaad!
preciesquote:
Dank je, lekkerquote:
Ik hou niet zo van dat hele donkere, dan ga ik nog liever voor de standaard silver.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat k bij de oude oude blijf, die er erg prettig voor mn ogen en ziet er fijn uit
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
k liep net buiten toen de sirene ging, k ben snel naar binnen gegaan en onder mn bureau gaan schuilen
gefeliciteerd, maar tis geloof k wel gebruikelijk dat ik dan als meerposter zeg dat je nog newbie bentquote:
Jij kan tenminste gemakkelijk onderduikenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
k liep net buiten toen de sirene ging, k ben snel naar binnen gegaan en onder mn bureau gaan schuilen
Uiteraard, zo voel ik me ook hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd, maar tis geloof k wel gebruikelijk dat ik dan als meerposter zeg dat je nog newbie bent
Ja, of vermelden dat ie geen leven meer heeft natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd, maar tis geloof k wel gebruikelijk dat ik dan als meerposter zeg dat je nog newbie bent
Inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Das niet best, tentamens komen er bijna aan
Mag ook, doelstelling is natuurlijk om de komende 5000 wél allemaal in VBL te houden. (er zaten nu enkele uitzonderingen tussen, dat kan nietquote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, of vermelden dat ie geen leven meer heeft natuurlijk
Woendag heb ik de eerste, maar ik denk dat ik die maar even over slaquote:
Ik mag maandag, vrijdag, maandag en donderdagquote:Op maandag 6 juni 2005 12:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Woendag heb ik de eerste, maar ik denk dat ik die maar even over sla
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Jij kan tenminste gemakkelijk onderduiken
Uhh ik heb er 6 geloof ik verdeeld over 4 wekenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik mag maandag, vrijdag, maandag en donderdag
Moet er 3 halen voor mijn 40punten
alle 15 ?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik moet ze alle 15 halen dit blok, om verder te gaan
Ik heb zaterdag de eerstequote:Op maandag 6 juni 2005 12:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Woendag heb ik de eerste, maar ik denk dat ik die maar even over sla
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:21 schreef DarkShine het volgende:
Niet goed dat ik in de 1ste les een half uur te laat was en na 5 minuten alweer eruit moest.
Te laat vertrekken thuis, de bus die om 10.31 gaat om 10.25 voorbij zien komen...quote:
Nou gevaarlijk object hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Te laat vertrekken thuis, de bus die om 10.31 gaat om 10.25 voorbij zien komen...
Er vliegt van alles door de klas dus ik gooi een muismat en ik mocht gaan. Niet dat dat uitmaakte want ik had toch al geen zin in die les.
Ik blijf het raar vinden tentamens op zaterdag,quote:
Dat had ik vorig jaar ook steeds, zwaar drama op zaterdagochtend, zeker met uitwedstrijden in de nacompetitie op vrijdagavond.quote:
of je bent op tijd, wacht 10 minuten...... nouja dan zal hij al wel weg zijn dus je loopt weer weg, k loop thuis de inrit in komt de bus alsnog langs (oja de bushalte is hier voor huis)quote:Op maandag 6 juni 2005 12:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nou gevaarlijk object hoor![]()
En leuk is dat met die bussen hoor. Als jíj te vroeg bent is de bus te laat, en kom je een keer stipt op tijd, blijkt dat ie al 5 minuten weg is.
Jij snapt het.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nou gevaarlijk object hoor![]()
En leuk is dat met die bussen hoor. Als jíj te vroeg bent is de bus te laat, en kom je een keer stipt op tijd, blijkt dat ie al 5 minuten weg is.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:29 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik leef weer
nu even mijn slaapdronken logé wakker maken met![]()
wat een feest, wat een genot, wat super, wat ontzettend gaaf, ik ben zo trots op mijn mannen en zij ook op mij
Succes. Goed dat mijn school dicht is op zaterdag.quote:
Ik mag een kilometer fietsen naar de halte. En het leuke is dat de bus me regelmatig passeert op weg naar de haltequote:Op maandag 6 juni 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of je bent op tijd, wacht 10 minuten...... nouja dan zal hij al wel weg zijn dus je loopt weer weg, k loop thuis de inrit in komt de bus alsnog langs (oja de bushalte is hier voor huis)
ik moest nogal lang in de bestuurskamer ouwehoeren (echt niet leuk dus) en toen waren de mannen al klaar met douchenquote:
Mooi JM! Feli!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:29 schreef just me het volgende:
wat een feest, wat een genot, wat super, wat ontzettend gaaf, ik ben zo trots op mijn mannen en zij ook op mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |