Woendag heb ik de eerste, maar ik denk dat ik die maar even over slaquote:
Ik mag maandag, vrijdag, maandag en donderdagquote:Op maandag 6 juni 2005 12:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Woendag heb ik de eerste, maar ik denk dat ik die maar even over sla
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Jij kan tenminste gemakkelijk onderduiken
Uhh ik heb er 6 geloof ik verdeeld over 4 wekenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik mag maandag, vrijdag, maandag en donderdag
Moet er 3 halen voor mijn 40punten
alle 15 ?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik moet ze alle 15 halen dit blok, om verder te gaan
Ik heb zaterdag de eerstequote:Op maandag 6 juni 2005 12:10 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Woendag heb ik de eerste, maar ik denk dat ik die maar even over sla
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:21 schreef DarkShine het volgende:
Niet goed dat ik in de 1ste les een half uur te laat was en na 5 minuten alweer eruit moest.
Te laat vertrekken thuis, de bus die om 10.31 gaat om 10.25 voorbij zien komen...quote:
Nou gevaarlijk object hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Te laat vertrekken thuis, de bus die om 10.31 gaat om 10.25 voorbij zien komen...
Er vliegt van alles door de klas dus ik gooi een muismat en ik mocht gaan. Niet dat dat uitmaakte want ik had toch al geen zin in die les.
Ik blijf het raar vinden tentamens op zaterdag,quote:
Dat had ik vorig jaar ook steeds, zwaar drama op zaterdagochtend, zeker met uitwedstrijden in de nacompetitie op vrijdagavond.quote:
of je bent op tijd, wacht 10 minuten...... nouja dan zal hij al wel weg zijn dus je loopt weer weg, k loop thuis de inrit in komt de bus alsnog langs (oja de bushalte is hier voor huis)quote:Op maandag 6 juni 2005 12:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nou gevaarlijk object hoor![]()
En leuk is dat met die bussen hoor. Als jíj te vroeg bent is de bus te laat, en kom je een keer stipt op tijd, blijkt dat ie al 5 minuten weg is.
Jij snapt het.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nou gevaarlijk object hoor![]()
En leuk is dat met die bussen hoor. Als jíj te vroeg bent is de bus te laat, en kom je een keer stipt op tijd, blijkt dat ie al 5 minuten weg is.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:29 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik leef weer
nu even mijn slaapdronken logé wakker maken met![]()
wat een feest, wat een genot, wat super, wat ontzettend gaaf, ik ben zo trots op mijn mannen en zij ook op mij
Succes. Goed dat mijn school dicht is op zaterdag.quote:
Ik mag een kilometer fietsen naar de halte. En het leuke is dat de bus me regelmatig passeert op weg naar de haltequote:Op maandag 6 juni 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of je bent op tijd, wacht 10 minuten...... nouja dan zal hij al wel weg zijn dus je loopt weer weg, k loop thuis de inrit in komt de bus alsnog langs (oja de bushalte is hier voor huis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |