Heb het al ff aangevraagd. Hopen dat het snel werkt in deze layout..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef rubbereend het volgende:
oi
ben terug naar de oude odue lay out, vind k iets mooier en de foktools werken er gewoon
Mogguh bos, broodjes staan klaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:47 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
k denk dat k bij de oude oude blijf, die er erg prettig voor mn ogen en ziet er fijn uitquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Heb het al ff aangevraagd. Hopen dat het snel werkt in deze layout..
Spannend Lionheaad!
preciesquote:
Dank je, lekkerquote:
Ik hou niet zo van dat hele donkere, dan ga ik nog liever voor de standaard silver.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat k bij de oude oude blijf, die er erg prettig voor mn ogen en ziet er fijn uit
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
k liep net buiten toen de sirene ging, k ben snel naar binnen gegaan en onder mn bureau gaan schuilen
gefeliciteerd, maar tis geloof k wel gebruikelijk dat ik dan als meerposter zeg dat je nog newbie bentquote:
Jij kan tenminste gemakkelijk onderduikenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
k liep net buiten toen de sirene ging, k ben snel naar binnen gegaan en onder mn bureau gaan schuilen
Uiteraard, zo voel ik me ook hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd, maar tis geloof k wel gebruikelijk dat ik dan als meerposter zeg dat je nog newbie bent
Ja, of vermelden dat ie geen leven meer heeft natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd, maar tis geloof k wel gebruikelijk dat ik dan als meerposter zeg dat je nog newbie bent
Inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Das niet best, tentamens komen er bijna aan
Mag ook, doelstelling is natuurlijk om de komende 5000 wél allemaal in VBL te houden. (er zaten nu enkele uitzonderingen tussen, dat kan nietquote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, of vermelden dat ie geen leven meer heeft natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |