Inderdaad, ik vond die groene treinen van vroeger mooier!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef pfaf het volgende:
Blijft nog wel even wennen, dat geel-blauwe.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:26 schreef SCH het volgende:
Leuk Bjoro, kaboutertje prikprak.
Wij hebben onze kat naar Dr. Kriebel genoemd.
Waar is ie Ellen? En hoe laat Ellen?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met die darmpoliepen....he hoo he hoo......
![]()
maar jij bent toch ook wel bij die DVD-presentatie (voor je werk)
Nou Peet dat zal ik je vertellen .......quote:Op maandag 6 juni 2005 10:39 schreef SCH het volgende:
Waar is ie Ellen? En hoe laat Ellen?
Dat wordt lastig Ellen, ik hoopte dat je gewoon in het VPRO-gebouw zou komen.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nou Peet dat zal ik je vertellen .......
http://www.stedelijk.nl/oc2/page.asp?PageID=1132
maar wel van je af klikken he
jij denkt dat ik iets anders in de kast heb ?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat wordt lastig Ellen, ik hoopte dat je gewoon in het VPRO-gebouw zou komen.
Doe je die blauwe jurk aan?
*proest*quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef SCH het volgende:
Hey bjoor, ik stuurde Nick dat linkje van Kreatief met Kurk - hij mailde terug
"koop vanmiddag maar meteen een dvd-speler"
heb je die nog nietquote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef SCH het volgende:
Hey bjoor, ik stuurde Nick dat linkje van Kreatief met Kurk - hij mailde terug
"koop vanmiddag maar meteen een dvd-speler"
Ja viel mij ook al op van VDV. Hopelijk voor hem houdt hij zich een beetje in met de hapjes en de drankjesquote:Op maandag 6 juni 2005 11:19 schreef Bjoro het volgende:
lees net op vi.nl dat Lucius waarschijnlijk ook een blessure heeft........de volgende P$V-er
voor VdV komt die gele kaart wel opvallend goed uit dat hij 2 dagen voor zijn bruiloft niet naar Finland hoeft
hij heeft toch vakantie tot ergens begin juliquote:Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op van VDV. Hopelijk voor hem houdt hij zich een beetje in met de hapjes en de drankjes![]()
Ja das waar, maar voor die tijd moet hij het er wel af zien te krijgen danquote:Op maandag 6 juni 2005 11:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij heeft toch vakantie tot ergens begin juli
de foute manierquote:Op maandag 6 juni 2005 11:20 schreef Dos37 het volgende:
zo ik norton eraf gekregen
gewoon folder shift del
spannend joh....succes ermeequote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad heeft spannende week, bod gedaan op huis heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |