Nee volgens de CAO waar ik mee te maken heb niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:50 schreef Varr het volgende:
[..]
Dat meen je niet, zondag is sowieso toch 200%?
Snap niet dat sommigen hier zo weinig verdienen p/uur.![]()
Ik ben leidinggevende in een rozenkwekerij...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:51 schreef DraYtje het volgende:
[..]
wow weinig voor 24, wat voor werk doe je dan?![]()
Hoe heet die kwekerij?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee volgens de CAO waar ik mee te maken heb niet.
[..]
Ik ben leidinggevende in een rozenkwekerij...
Maar ik hoop binnenkort op loonsverhoging...
Zo dus jij werkt in Aarle-Rixtel he, laat me raden, bij Hein van de Laar toevallig of ben je dat;)quote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef crossover het volgende:
4.80.
17 jaar, werk in een koekjesfabriek (lange vingers), als schoonmaker met een groep op zaterdag. best leuk werk
En hiervoor registreer jij je?!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:04 schreef inv_rund het volgende:
bruto 56.25 p/u + lease auto, niet verkeerd dacht ik zo![]()
Accountant?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:04 schreef inv_rund het volgende:
bruto 56.25 p/u + lease auto, niet verkeerd dacht ik zo![]()
is netto die winstuitkering,belasting heb ik al netjes betaald. dit was trouwens afgelopen jaar! dit jaar hopen we nog meer!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan reken je die winstuitkering zeker mee in je 2300 p/m???? Of betaal je geen belasting?
Of dit is een enorm lulverhaalquote:
neuh, die zit gewoon achter het centraal station van Amsterdamquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Of dit is een enorm lulverhaal![]()
Of je bent van school gegaan en werkt diplomaloos in de bouw?![]()
Of je hebt de TT niet begrepen en is dit wat je per dag verdient?![]()
daar verdient 'ie eigenlijk 27 euro per uur...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef DraYtje het volgende:
[..]
neuh, die zit gewoon achter het centraal station van Amsterdam![]()
Verdient dat zo slecht?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
daar verdient 'ie eigenlijk 27 euro per uur...
Hij krijgt maar 3 euro![]()
nou... als hij freelance-IT'er is....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |