quote:
Valt mee hoor iets meer dan 2300 euro netto in de maand. Zo slecht is het niet. en het is maar tijdelijk. Wordt volgend jaar 50% eigenaar van de winkel dan gaat en mijn loon omhoog en de winstuuitkering zeker ook een heel stuk omhoog gaan. Dit loon is een investering in de toekomst.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
wtf verdient een bedrijfsleider zo weinig??
2300 euro NETTO?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:58 schreef nbhardstyle het volgende:
[..]
Valt mee hoor iets meer dan 2300 euro netto in de maand. Zo slecht is het niet. en het is maar tijdelijk. Wordt volgend jaar 50% eigenaar van de winkel dan gaat en mijn loon omhoog en de winstuuitkering zeker ook een heel stuk omhoog gaan. Dit loon is een investering in de toekomst.
Dat meen je niet, zondag is sowieso toch 200%?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef Zwansen het volgende:
6,75 op zaterdag en 7,75 op zondag... Maar hopelijk komt daar binnenkort een euro bij op.
Ben 24...
wow weinig voor 24, wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef Zwansen het volgende:
6,75 op zaterdag en 7,75 op zondag... Maar hopelijk komt daar binnenkort een euro bij op.
Ben 24...
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:50 schreef Varr het volgende:
[..]
Dat meen je niet, zondag is sowieso toch 200%?
Dan reken je die winstuitkering zeker mee in je 2300 p/m???? Of betaal je geen belasting?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:58 schreef nbhardstyle het volgende:
[..]
Valt mee hoor iets meer dan 2300 euro netto in de maand. Zo slecht is het niet. en het is maar tijdelijk. Wordt volgend jaar 50% eigenaar van de winkel dan gaat en mijn loon omhoog en de winstuuitkering zeker ook een heel stuk omhoog gaan. Dit loon is een investering in de toekomst.
nog een badmeesterquote:Op zondag 5 juni 2005 22:22 schreef Cornerman het volgende:
3,50 euro voor 3 kwartier swemles geven
tis egt kewl en verdient ook niet sow slecht
ben 15 jaar trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |