quote:De fout van een aantal moderators op fok! is dat ze zich geholpen door een aantal zeer laakbare gebruikers opstellen als de gedachtenpolitie. Deze gebruikers menen bijvoorbeeld dat alles wat rechts is bestreden moet worden, en schuwen vieze middelen als toedichting niet. Feitelijk zou een serieus forum juist dat soort sfeer verpestende elementen er af moeten gooien.
De onvolprezen sjun.quote:
Ik zie het al, de onvolprezen Speedfreak1.quote:
quote:Tien wordt Talpa
Uitgegeven: 6 juni 2005 13:23
Laatst gewijzigd: 6 juni 2005 13:28
LAREN - De nieuwe zender van mediaondernemer John de Mol krijgt in plaats van 'Tien' de naam 'Talpa', meldde een woordvoerder maandag.
Dit nadat de rechter verleden week bepaalde dat de naam Tien niet mag worden gebruikt omdat die te veel zou lijken op TV 10. De rechten op die naam liggen bij SBS.
Tja, jij had hem ook 11 - 1 kunnen noemen, of 9 + 1.quote:
Of 100.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Tja, jij had hem ook 11 - 1 kunnen noemen, of 9 + 1.
Ik gebruik er altijd minstens drie. Ik denk dan ook dieper naquote:Op maandag 6 juni 2005 14:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Studies show that 99%25 of people spell Hmm with 2 M's.
http://www.agentland.com/ => Talk with Cybelle
A lot of people spell HMMM with three mmm's.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik gebruik er altijd minstens drie. Ik denk dan ook dieper na.
en heb ja gestemd
Bij dat gast krijg ik meestal direct een vieze smaak in mijn mond........................ Hij doet me denken aan zestig jaar terug.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Drugshond het volgende:
Kennen we deze topic starter nog![]()
Waar blijft de gratie?
Gratie-verzoek - stel een daad!
Is er wel eens gratie geweest op Fok?
Eigenlijk zouden ze haar/hem na zijn ban-periode bij het posten van het eerste beste posting in [NWS/POL] weer een ban moeten geven. Ongeacht de inhoud van de posting.![]()
Hij is voornamelijk wegens kloongedrag gebannedquote:Op maandag 6 juni 2005 15:02 schreef lucida het volgende:
Het is anders een slechte zaak dat sjun al bijna twee maanden door Fok gebanned is - voor een totaal onschuldige uitspraak. En dat de uitlokker(s) van deze ban (O-A-W, Ryan3 en Bleusdude) nu nog steeds de vermoorde onschuld uithangen.![]()
Ik vind hem wel vermakelijk als apostel in het kraaiennest, eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:12 schreef MrX1982 het volgende:
Komt sjun ooit nog terug eigenlijk?
Wie noem je hier een kraai vlegel!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vermakelijk als apostel in het kraaiennest, eigenlijk.
Dat was een tweede gevolg, de beginreden was en is onduidelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is voornamelijk wegens kloongedrag gebanned.
Sjun maakte altijd goede postsquote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind hem wel vermakelijk als apostel in het kraaiennest, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |