Wie zegt dat die mail van hem afkwam?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik ga binnenkort eens even die Smulders de euren wassen. Het groffe geschut van Drugshond nog even buiten beschouwing latende natuurlijk
Ja, hij liet zijn Friese zwakte zien. Waarschijnlijk is 'm al vaker ingepeperd dat ie niet de vlugste is, wat dan? Je wilde me dit gewoon voor de 3e keer ontlokken.. hmmquote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie zegt dat die mail van hem afkwam?
ps: snap jij nog waarom Sidekick jouw SC sloot en die van mij openliet?![]()
![]()
Omdat jij hem intimideert, natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
ps: snap jij nog waarom Sidekick jouw SC sloot en die van mij openliet?![]()
![]()
quote:Boete voor ouders van plassende baby
Uitgegeven: 6 juni 2005 11:43
NEW DELHI - Priesters in een Indiase tempel hebben de ouders van een zes maanden oude Indiase baby een flinke boete opgelegd, omdat hun kind urineerde terwijl de moeder aan het bidden was. Dat berichtte het dagblad Times of India maandag.
Volgens de priesters had de plassende zuigeling de tempel ontheiligd. Zij hielden dan ook een speciaal zuiveringsritueel. De vader diende een protest in bij de regering. Die oordeelde dat de ouders hun geld terug moeten krijgen, omdat van een baby niet kan worden verwacht dat hij zijn plas ophoudt.
Hoe gaan moslims met plassende babies in de moskee om?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die verderfelijke hindoes ook altijd.![]()
Dan is het wel zo'n hardcorehomoquote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef Johan_de_With het volgende:
http://www.chico.mweb.co.za/art/2005/2005may/050527-malcolm.html
.
Goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe gaan moslims met plassende babies in de moskee om?
Net zo goed als het Amerikaanse leger met onschuldige moslims in Cuba?quote:
quote:Expatriates remittances stood at 110 million euros in four first months of 2005
Rabat, June 03 - Remittances by Moroccans residing abroad rose 22.8% in the first four months of 2005 compared to the same period average of the past five years, according to figures released by the "Office des Changes".
The latest bulletin of the office, in charge of currency and exchange flows, said the money transfer stood at MAD 11.8 billion, 110 million euros, while the amount was MAD 9.6 billion in average in the 2000/2004 period.
The office added the remittances amounted to MAD 11.4 million in the first four month of 2004, representing a 2.8% rise.
The transfers recorded in the four months of 2005 were made in hard currency (+9.2% or MAD +242,3 million) and in bank transfers (+1.2% or MAD 102 million). Transfers made through postal services decreased 4% or MAD 23.1 million.
Besnijdenis ter plekke, dat zal ze leren.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe gaan moslims met plassende babies in de moskee om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |