maar vind je dat gek? zo kan je toch amper leven? hij is geen aanhangsel van je (even bot gezegd), maar een eigen individu. met een eigen leven.quote:op zondag 5 juni 2005 19:12 schreef miss_cee het volgende:
ik wil gewoon controler hebben en wil graag alles weten wat hij per minuut doet en ook precies wat hij denkt en al. en hij wordt daar juist geirriteerd van dat ik zo nieuwsgierig ben en hem zo voor mezelf opeis en jaloers ben.
als het je leven écht zo beheerst, is het misschien zinnig eens met een professional te praten.quote:zo ik hoop dat het een beetje duidelijk is nog maar weet iemand wat ik eraan kan doen om niet zo jaloers te zijn en zekerder over me zelf te worden ?
ik wilde exact hetzelfde schrijven!quote:op zondag 5 juni 2005 19:19 haalde #ANONIEM de woorden uit mijn mond
...
* sjtefan mee eensch isquote:op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef #ANONIEM het volgende:
kan je wel zeggen dat je geen beter en mooier persoon kan vinden in je leven maar vraag jezelf eens af in hoeverre dat 'betere' en mooiere nou hoort bij die lach van hem e.d. in plaats van zijn karakter (want je twijfelt daar dus wel aan). misschien is hij zelf ook wel niet zo geweldig als je denkt en moet jij mensen niet in de categorie 'beter' en 'mooi' gaan plaatsen en daaruit concluderen dat hij zo goed is maar gaan nadenken of er geen mensen zijn die beter bij je passen...
ze zijn dan misschien wat minder knap of weet ik veel wat maar lijkt me dat je je dan een stuk blijer voelt in de relatie.
daar heb je gelijk in, hij is al een keer vreemd gegaan met een meisje doordat hij mij te bezitterig vond worden. en ben sinds toen dus nog extremer erin geworden alleen durf ik dat nu dus niet meer te laten merken en maak ik mezelf alleen gek erdoor. tegen hem doe ik alsof het me niks intereseert of hij praat met andere meisjes en alleen op stap wil. dus hij denkt dat ik hem vertrouw nu.quote:op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef #ANONIEM het volgende:als ik een vriendin heb dan zorg ik ervoor dat ze genoeg aandacht krijgt en als er wat mis is merk ik dat wel op en ik blijf dan liever thuis dan dat ik met vrienden uitga, ook al zou ik daar dan met meiden praten enzoje zegt zelf al dat hij voor je gevoel niet genoeg bevestigd dat hij je leuk vind e.d. en jij hebt gewoon wel zo iemand nodig.
nee het komt erop neer dat hij mij moet laten weten dat hij mij niet zal verlaten voor een ander.quote:op zondag 5 juni 2005 19:46 schreef logitik het volgende:
het komt er dus op neer dat je vriend niet meer met andere meisjes mag praten ?
als zijn relatie met jou serieus is zal dat toch niet zijn intentie zijn?quote:op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef miss_cee het volgende:
[..]
nee het komt erop neer dat hij mij moet laten weten dat hij mij niet zal verlaten voor een ander.
zoiets moet vanzelfsprekend zijn en niet gevraagd hoeven te worden anders is het volgens mij een twijfelachtige relatie. kan liggen aan jou dat je wantrouwt. wantrouwen is een teken van zwakte. of het ligt dat je uitstekende vooruitziende gaves hebt en dat je hem doorgrond en helemaal weet dat hij niet deugt. zou je dat laatste weten dan zou je er zelf een einde aan maken, aan de relatie dus. je twijfelt dus.quote:op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef miss_cee het volgende:
[..]
nee het komt erop neer dat hij mij moet laten weten dat hij mij niet zal verlaten voor een ander.
hij was niet vreemgegaan toch? hij stond alleen te praten met andere meisjes.quote:op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef angeles het volgende:
maar ik las het toch goed?
hij was toch vreemdgegaan omdat jij te bezitterig was?
zo raar is het toch niet dat het dan alleen maar erger is geworden?
vraag het hem, als je hem niet vertrouwt.quote:op zondag 5 juni 2005 20:04 schreef miss_cee het volgende:
nee gister isie denk ik niet vreemdgegaan..het irritante is juist dat ik dat niet zeker weet.
quote:op zondag 5 juni 2005 20:01 schreef ayaxola het volgende:
hij was niet vreemgegaan toch? hij stond alleen te praten met andere meisjes.
quote:op zondag 5 juni 2005 19:41 schreef miss_cee het volgende:
daar heb je gelijk in, hij is al een keer vreemd gegaan met een meisje doordat hij mij te bezitterig vond worden.
idd... je hebt volgens mij serieuze problemen in je hoofd.quote:op zondag 5 juni 2005 19:25 schreef logitik het volgende:
ik heb trouwens je andere posts gelezen.. haha, er zit volgens mij een steekje los bij jou in het algemeen.
hoezo dat?quote:op zondag 5 juni 2005 20:09 schreef reddevil085 het volgende:
[..]
idd... je hebt volgens mij serieuze problemen in je hoofd.
misschien wel handig om dit in je hoofd te houden: hij is niet voor niets een relatie met jou aangegaan.. dat betekend dus dat hij jou dus leuk vind.. dus dat zegt wel iets positiefs over jequote:op zondag 5 juni 2005 19:12 schreef miss_cee het volgende:
maar ik wil hem niet kwijtraken en ik ben zelf onzeker over hoe ik eruit zie en ben bang dat hij straks verliefd word op een mooier meisje...die wel zelfverzekerd is en niet zo bezitterig.
zo ik hoop dat het een beetje duidelijk is nog maar weet iemand wat ik eraan kan doen om niet zo jaloers te zijn en zekerder over me zelf te worden ?
tja het probleem is dat je nooit zult weten waar en hoe hij met andere meisjes praat.quote:op zondag 5 juni 2005 20:04 schreef miss_cee het volgende:
nee gister isie denk ik niet vreemdgegaan..het irritante is juist dat ik dat niet zeker weet. praten mag hij voor mij wel, maar ligt eraan hoe dat gesprek gaat he.
ehm nee.. toch niet echt..quote:op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef avotar het volgende:
wow.... een meer zinnige reactie volgt
zeer herkenbaar, ik heb zo`n beste vriendin gehad.....echt niet cool. ze zat ook ernstig met zichzelf in de knoop. mijn advies; zoek profesionele hulp, ik zweer je dat het je enige redding is, zonder dat ga je er aan kapot en zal je nooit gelukkig worden...quote:ik wil gewoon controler hebben en wil graag alles weten wat hij per minuut doet en ook precies wat hij denkt en al. en hij wordt daar juist geirriteerd van dat ik zo nieuwsgierig ben en hem zo voor mezelf opeis en jaloers ben.
ik vind dat zo'n onzin zeg. ze is gewoon onzeker over zichzelf en men schreeuwt hier gelijk om profesionele hulp! tegenwoordig moet op elke "afwijking" al een naamplaatje geplakt en op de lopende band gezet worden.quote:op maandag 6 juni 2005 12:28 schreef scorpie het volgende:
[..]
zeer herkenbaar, ik heb zo`n beste vriendin gehad.....echt niet cool. ze zat ook ernstig met zichzelf in de knoop. mijn advies; zoek profesionele hulp, ik zweer je dat het je enige redding is, zonder dat ga je er aan kapot en zal je nooit gelukkig worden...
vind jij het normaal dat je als vriend zijnde elke minuut van elke dag moet verantwoorden tegenover je vriendin, omdat zij zo onzeker is dat ze je niet durft te vertrouwen? moet je eens nagaan hoe klote dat is voor die jongen, hij wil een biertje drinken met een paar vrienden, en mevrouw denkt dat hij vreemdgaat.....ik ben in die situatie geweest, en om je nou elke keer te moeten verdedigen voor iets wat je niet gedaan hebt, dat verdien je niet, dat verdient je hond niet eens. heel simpel; zoek hulp.quote:op maandag 6 juni 2005 13:57 schreef mordreth het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n onzin zeg. ze is gewoon onzeker over zichzelf en men schreeuwt hier gelijk om profesionele hulp! tegenwoordig moet op elke "afwijking" al een naamplaatje geplakt en op de lopende band gezet worden.
en dat dagelijks, iedere keer voordat hij weggaat, alleenquote:op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef miss_cee het volgende:
[..]
hij is al een keer vreemdgegaan omdat hij haar te bezitterig vond. dus hij heeft al blijk gegeven dat hij niet te vertrouwen is.quote:op maandag 6 juni 2005 14:35 schreef milagro het volgende:
als hij nu al meerdere malen blijk had gegeven niet te vertrouwen te zijn, als hij al eerder glashard gelogen had, zou ik je onzekerheid begrijpen, en dan zou het ook raadzaam zijn bij jezelf te rade te gaan of je relatie nog wel levensvatbaar is, meestal niet dus .
kan ook niet zo snel bedenken wat het zou kunnen oplossen.quote:op maandag 6 juni 2005 14:39 schreef angeles het volgende:
[..]
hij is al een keer vreemdgegaan omdat hij haar te bezitterig vond. dus hij heeft al blijk gegeven dat hij niet te vertrouwen is.
vreemdgaan om iemands onzekerheid af te straffen vind ik persoonlijk nog een gradatie erger.
is ook idioot.quote:op maandag 6 juni 2005 14:39 schreef angeles het volgende:
[..]
hij is al een keer vreemdgegaan omdat hij haar te bezitterig vond. dus hij heeft al blijk gegeven dat hij niet te vertrouwen is.
vreemdgaan om iemands onzekerheid af te straffen vind ik persoonlijk nog een gradatie erger.
precies! het moet wel in mevrouw haar straatje passen, zo niet dan is het per definitie fout.quote:op maandag 6 juni 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
het is werkelijk ridicuul dat hij alleen weg mag als hij eerst zegt liever met jou te willen zijn maar zijn vrienden niet wil teleurstellen
kom op zeg, noem jij dat de ander zijn vrijheid gunnen
hier moest ik wel ff hard om lachenquote:op zondag 5 juni 2005 19:15 schreef musketeer het volgende:
tegen dat je de 15 begint te naderen wordt het allemaal stukken minder
true truequote:op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef scorpie het volgende:
[..]
precies! het moet wel in mevrouw haar straatje passen, zo niet dan is het per definitie fout.
anders is eng, anders mag niet, anders moet op mijn manier.......pffffff
hier leg je precies de schuld bij haar ... vind ik ook niet juist.quote:op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef milagro het volgende:
ik denk dat hij ms wel door heeft dat die bevestiging nodig is, af en toe dus!!, maar dat hij ms wel gemerkt heeft dat het geen donder uitmaakt, wat hij zegt, ze vertrouwt hem alleen dan als hij precies doet en formuleert zoals zij het wil...
en als hij dat doet, zal ze ws weer zeggen "dat zeg je alleen maar om van me af te zijn"
hopeloos dus, einde oefening.
er moet zeker een reden voor zijn, maar ik betwijfel of het aan die jongen ligt. relaties zijn gebasseerd op vertrouwen en wederzijds respect. het schort dus bij de eerst, maar is er daadwerkelijk aanleiding te wantrouwen? ik vind van niet, dus ligt het aan haar.quote:op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
als zij zo onzeker is, is er daar volgens mij wel een reden voor ... zo'n onzekerheid en drang naar bevestiging komt niet zomaar uit de lucht vallen, is mijn ervaring ... volgens mij schort er dan wel iets aan de relatie ...
oh please...quote:op maandag 6 juni 2005 15:17 schreef #ANONIEM het volgende:
hmm, denk dat het probleem bij je vriend ligt nu je wat meer informatie hebt gegeven. pd-nos en add zijn dingen waarmee hij rekening moet houden en hij koos ervoor om met jou een relatie te beginnen. dergelijke opmerkingen zijn dan helemaal niet goed die hij doet, zoiets zeg je gewoon niet.
ze is dus duidelijk geen kasplantje want hij blijft toch al 4 maanden bij haar. daarnaast is ze een volwaardig partner maar voor zover dat zij kan zijn en ze doet dus wel haar best want ze laat het hem niet merken. ik begrijp jouw reactie niet bepaald maar ik ben nou er niet bepaald van onder de indruk dat jij vroeger ook zoiets had wat jij graag wil aanvoeren op de manier waarop jij haar beter zou begrijpen dan mij.quote:op maandag 6 juni 2005 18:56 schreef moonah het volgende:
oh please...
feit dat miss_cee een stoornis heeft wil niet zeggen dat zij daarom maar zo bezitterig en jaloers moet blijven. en ook niet dat hij zich daar maar helemaal aan zou moeten aanpassen. ja, hij kan er wel rekening mee houden door duidelijk te communiceren en niet van die kutgrapjes te maken over een vriendin de langskomt. maar miss_cee zou een volwaardige partner moeten zijn en niet een kasplantje dat hij alleen maar water mag geven. zíj heeft de stoornis dus zíj moet daarmee leren omgaan. het is háár probleem en háár verantwoordelijkheid.
hm, gezien je gekozen smiley vraag ik me af of ik eea zal uitleggen.quote:op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef #ANONIEM het volgende:
misschien dat jij je wat slechter onder de situatie hield dan de ts dat nu doet. en dan vervolgens maar zeggen dat ze verantwoordelijkheid moet nemen e.d.![]()
jij flirt ook met mij op msn!quote:op maandag 6 juni 2005 15:15 schreef scorpie het volgende:
hoe vind hij het dat je vreemde jongens toevoegt op msn?!?!?
even in jouw straatje:
hoe vind jij het dat hij een vreemd meisje toevoegd?? misschien gaat hij wel met haar flirten! omg!![]()
![]()
doe ik ook weleens. zonder vreemd te gaan, maar gewoon, meiden onder elkaar, daar horen jongens niet bij.quote:op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef miss_cee het volgende:
alleen vind ik het vervelend dat hij laat doorschemeren dat ik er niet bij mag zijn.
volgens mij niet. volgens mij zeg jij 'oké, even mijn jas pakken, ben zo terug'.quote:als hij nou zou zeggen: ga je mee vanavond maar we gaan wel alleen maar bier zuipen en ik voel me schuldig als ik jou meeneem tegenover mn vrienden die hun vriendinnen wel thuis laten, maar het liefst was ik bij jou. dan zou ik gewoon zeggen: ok schat, ga jij ook maar met hun uit dan ga ik met mn vriendinnen.
nee, doe ik niet, ik constateer iets en wel dat zij blijkbaar niet in staat (meer) is hem te vertrouwen, tenzij het 1,2,3,4 voorwaarden door haar bepaald voldoet, hetgeen ms wel te begrijpen is, na zijn vreemdgaan, maar het gaat gewoon niet werken.quote:op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hier leg je precies de schuld bij haar ... vind ik ook niet juist.
oké, maar daar houdt imo de vergelijking op.quote:op maandag 6 juni 2005 21:54 schreef wicked0ne het volgende:
ik weet wel wat ze voelt.
die onzekerheid zit echt in haar. bij jou werd die vooral gevoed door het gedrag van je ex. en voor zover ik kan beoordelen is dat hier niet het geval. tenminste, in eerste instantie niet. de vriend van ts is later wél vreemdgegaan, maar haar onzekerheid en jaloezie bestonden daarvoor ook al.quote:op zondag 5 juni 2005 19:12 schreef miss_cee het volgende:
ik wil gewoon controler hebben en wil graag alles weten wat hij per minuut doet en ook precies wat hij denkt en al.
quote:op maandag 6 juni 2005 15:15 schreef scorpie het volgende:
hoe vind hij het dat je vreemde jongens toevoegt op msn?!?!?
even in jouw straatje:
hoe vind jij het dat hij een vreemd meisje toevoegd?? misschien gaat hij wel met haar flirten! omg!![]()
![]()
kmoet je gelijk geven ...quote:op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef milagro het volgende:
als je iemand niet kán vertrouwen, of dat nu terecht is of niet, dan blijft er weinig over dan er een punt achter zetten, zo maak je elkaar het leven onmogelijk, je maakt jezelf ziek.
nah, als we het dan toch over dat msngedoe gaan hebben...quote:op maandag 6 juni 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]inderdaad zeg.
ze doet precies datgene wat ze van hem niet zou pikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |