abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 22:08:01 #76
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27691244
quote:
op maandag 6 juni 2005 21:54 schreef wicked0ne het volgende:
ik weet wel wat ze voelt.
oké, maar daar houdt imo de vergelijking op.
ik heb het idee dat jouw situatie een heel andere was dan die van miss_cee. zie bv haar eigen woorden:
quote:
op zondag 5 juni 2005 19:12 schreef miss_cee het volgende:
ik wil gewoon controler hebben en wil graag alles weten wat hij per minuut doet en ook precies wat hij denkt en al.
die onzekerheid zit echt in haar. bij jou werd die vooral gevoed door het gedrag van je ex. en voor zover ik kan beoordelen is dat hier niet het geval. tenminste, in eerste instantie niet. de vriend van ts is later wél vreemdgegaan, maar haar onzekerheid en jaloezie bestonden daarvoor ook al.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_27691390
quote:
op maandag 6 juni 2005 15:15 schreef scorpie het volgende:
hoe vind hij het dat je vreemde jongens toevoegt op msn?!?!?

even in jouw straatje:

hoe vind jij het dat hij een vreemd meisje toevoegd?? misschien gaat hij wel met haar flirten! omg!
inderdaad zeg.

ze doet precies datgene wat ze van hem niet zou pikken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27691465
quote:
op maandag 6 juni 2005 21:48 schreef milagro het volgende:

als je iemand niet kán vertrouwen, of dat nu terecht is of niet, dan blijft er weinig over dan er een punt achter zetten, zo maak je elkaar het leven onmogelijk, je maakt jezelf ziek.
kmoet je gelijk geven ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 6 juni 2005 @ 22:16:49 #79
11682 Moonah
Jolie femme
pi_27691534
quote:
op maandag 6 juni 2005 22:12 schreef milagro het volgende:

[..]

inderdaad zeg.

ze doet precies datgene wat ze van hem niet zou pikken.
nah, als we het dan toch over dat msngedoe gaan hebben...
ik vind de gekozen msnnick ook wel ehm... opmerkelijk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_27700112
ik weet de gekozen msn nick niet? vertel?
pi_27701005
uhm..het is heel normaal dat je vriendje uitgaat..en ook heel normaal dat hij met andere meiden praat. en dat is in elke relatie zo, waarom ga jij als hij uitgaat ook niet gewoon uit? of iets leuks doen met vriendinnen. dat is heel normaal hoor...als je jong bent
jaja..tis allemaal wat
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:36:26 #82
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_27767422
zoals ik het lees respecteert hij haar niet.
omdat zij bang is dat hij vreemdgaat is hij vreemgegaan. slap excuus hoor.
het is beter voor ts om het uit te maken en iemand te zoeken die voor de volle 100% voor haar gaat.
Niks moet, niksen mag.
pi_27784111
jammer dat sommigen menen ts de grond in te moeten boren om hun punt te maken. als een onzeker meisje post over een probleem waar ze zich volkomen bewust van is, dan helpt dat zéker niet.

ik vrees dat er geen quick fix is. misschien zijn jullie inderdaad geen geschikte combinatie, omdat jij meer affectie verlangt dan hij, omdat jij liever veel tijd samen doorbrengt en hij geregeld met vrienden uit wil gaan. in dat geval heeft geen van beiden gelijk, maar passen jullie gewoon niet bij elkaar. misschien is je jaloezie onoverkomelijk omdat je geen relatie kunt hebben met iemand die jou al eens bedonderd heeft. ik zou in die categorie vallen: mijn gebrek aan vertrouwen zou niet te herstellen zijn.

wat in ieder geval een rol speelt, is een tekort aan zelfvertrouwen. dat is niet iets wat zomaar op te lossen valt, en zelfvertrouwen kun je zeker niet aan een ander ontlenen. wat is ervoor nodig om jezelf leuk te gaan vinden? de opleiding volgen waar je beter van wordt, een baan zoeken die bij je past en je een gevoel van nut geeft, fysiek voor jezelf zorgen (fit worden, gezond eten, mooie kleren kopen). het zijn vaak concrete dingen die je kunt doen om in een opwaartse spiraal te geraken. wat je in ieder geval niet moet doen is jezelf omringen met mensen die je een slecht gevoel over jezelf geven, of dat nu je ouders zijn of je vriendje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')