Dan houd je alsnog de mogelijkheid om zo af en toe een hoofdstukje mee te pikken, ik zit helemaal met een zwart gatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, dan heb jij nog pret tegen de tijd dat iedereen 'm al uit heeft.
Ik krijg 'm de 16e binnen als 't goed is, ben dan ook thuis, maar door een overvolle werkweek kom ik waarschijnlijk niet aan lezen toe, da's ook goed zuur.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:09 schreef kwakveense het volgende:
ik ga als een echte nerd s avonds om 7 uur slapen, zet mijn wekker op half een, lword wakker, loop in 2 minuten naar de boekhandel, haal mijn boek op en party even mee, loop misshcien nog even langs de nachtsnackbar en vermaak mij de rest van de nacht met HBP....heb m denk ik 16 juli s avonds wel uit...
erg he...
hehe, ik ken mezelf...zodra ik een beetje moe word val ik in slaap bij een boek, of gaan mijn ogen heel raar erm..wiebelen....net als een trillend spiertje.quote:
Waarschijnlijk wel ja, zit zelf in een klein stadje, maar wel in de buurt van Istanbul dus op zich zou het moeten lukken. Ik wou hem echter bestellen, zodat ik hem zeker weten heb maar ja, dan kan ik niet betalen als ik weg ben. Ook in Turkije is het een enorme hype namelijk, en zullen ze wel weg zijn voordat ik in Istanbul ben.quote:
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:46 schreef DearPrudence het volgende:
Yay! Ik heb 'm gister besteld! Mét 4,50 korting van die code die hier ooit geplaatst was. Dankjewel.
Nog 10 dagen toch?
Ja (met deel 6 dan straks erbij?) HP1, 2 en 3 kan je per stuk in 1 dag of minder doen. 4 5 en 6 in 2 dus lijkt het me net te doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:51 schreef DearPrudence het volgende:
Denk je dat het mogelijk is om alle HP's in 9 dagen te lezen?
Nee zonder 6.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:58 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Ja (met deel 6 dan straks erbij?) HP1, 2 en 3 kan je per stuk in 1 dag of minder doen. 4 5 en 6 in 2 dus lijkt het me net te doen.
Dan moet 9 dagen zeker te doen zijn, maar dat is flink doorlezen. (En die foto van MSN-groups zien we niet).quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee zonder 6.Komende dagen wordt dus druk lezen.
Ik zal mijn best doen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:58 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Dan moet 9 dagen zeker te doen zijn, maar dat is flink doorlezen. (En die foto van MSN-groups zien we niet).
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:51 schreef DearPrudence het volgende:
Denk je dat het mogelijk is om alle HP's in 9 dagen te lezen?
Wekker zetten om half éénquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:09 schreef kwakveense het volgende:
ik ga als een echte nerd s avonds om 7 uur slapen, zet mijn wekker op half een, lword wakker (...)
mja lach maar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:30 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Wekker zetten om half één![]()
![]()
![]()
Maarja, ik heb 'em nu geannuleerd bij onze vrienden van Bol.com. Ik kan 'em vrijdagavond gewoon ophalen bij van Stockum. Weet ik tenminste zeker dat hij op tijd is
Nog 8?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:39 schreef kwakveense het volgende:
nog acht, nog acht
(en ja, ik ben een echt ochtendmens)
Ja, 8 (dagen) + 7 (juli) = 16 juliquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:39 schreef kwakveense het volgende:
nog acht, nog acht
(en ja, ik ben een echt ochtendmens)
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:59 schreef kwakveense het volgende:
erm, op 15 juli s nachts wordt hij verkocht...
ik tel dat ene uurtje niet mee hoor....
vannacht om 0:00 uur mag je van mij 8 dagen zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:59 schreef kwakveense het volgende:
erm, op 15 juli s nachts wordt hij verkocht...
ik tel dat ene uurtje niet mee hoor....
ze gaan om 00.30 open. je kunt vanaf 1.01 je gereserveerde exemplaar afrekenen (als je nu naar hun website gata kun je misshcien nog wel reserveren)quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef vbmot het volgende:
Hoe zit dat nou precies bij van Stockum, gaan ze om 00.30 open ofzo met een stapel HP's? Zo ja, die in Den Haag ook? Dan ga ik ook maar voor de ingang staan dringen
die krijg je echt niet eerder dan de nacht van 15 op 16 juli hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef Trigga1986 het volgende:
NOOOOOOOOOOOH 16 komt ie uit NEEEEEEEEEEEEH
ik ga de 14de op vakantie NEEEEEEEEEEEEEH
nu hopen dat het vliegveld maybe net een dag eerder heeft ofzo zodat ik het maybe alsnog kan meenemen
er waren er de vorige keer ook honderden gereserveerd, maar ze hebben ws. ook een grote stapel voor alg. verkoop, waar je dus idd blijkbaar nog van kan reserverenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ze beter weten, vooral na die hype bij boek 5.
Toen heb ik er verdomme 25 euro voor neergelegd bij de FRS op Utrecht Centraal.
Voor die anderhalve Euro heb ik dat boek graag uren eerder, en in elk geval op tijd voor vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Hier in het dorp krijgen ze die Engelse boeken ook amper verkocht, maar bij bol.com of amazon.com is het gewoon goedkoper en je krijgt hem dezelfde dag nog als het goed is.
Bij HP5 heeft m'n vriend zaterdags ook moeiteloos een exemplaar voor me kunnen scoren bij Kooyker.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:11 schreef JustJunior het volgende:
In Leiden keken ze me raar aan toen ik vroeg of ik er nog wel één kon krijgen. Dus daar zal het niet druk zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |