Nog 8?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:39 schreef kwakveense het volgende:
nog acht, nog acht
(en ja, ik ben een echt ochtendmens)
Ja, 8 (dagen) + 7 (juli) = 16 juliquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:39 schreef kwakveense het volgende:
nog acht, nog acht
(en ja, ik ben een echt ochtendmens)
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:59 schreef kwakveense het volgende:
erm, op 15 juli s nachts wordt hij verkocht...
ik tel dat ene uurtje niet mee hoor....
vannacht om 0:00 uur mag je van mij 8 dagen zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:59 schreef kwakveense het volgende:
erm, op 15 juli s nachts wordt hij verkocht...
ik tel dat ene uurtje niet mee hoor....
ze gaan om 00.30 open. je kunt vanaf 1.01 je gereserveerde exemplaar afrekenen (als je nu naar hun website gata kun je misshcien nog wel reserveren)quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef vbmot het volgende:
Hoe zit dat nou precies bij van Stockum, gaan ze om 00.30 open ofzo met een stapel HP's? Zo ja, die in Den Haag ook? Dan ga ik ook maar voor de ingang staan dringen
die krijg je echt niet eerder dan de nacht van 15 op 16 juli hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef Trigga1986 het volgende:
NOOOOOOOOOOOH 16 komt ie uit NEEEEEEEEEEEEH
ik ga de 14de op vakantie NEEEEEEEEEEEEEH
nu hopen dat het vliegveld maybe net een dag eerder heeft ofzo zodat ik het maybe alsnog kan meenemen
er waren er de vorige keer ook honderden gereserveerd, maar ze hebben ws. ook een grote stapel voor alg. verkoop, waar je dus idd blijkbaar nog van kan reserverenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ze beter weten, vooral na die hype bij boek 5.
Toen heb ik er verdomme 25 euro voor neergelegd bij de FRS op Utrecht Centraal.
Voor die anderhalve Euro heb ik dat boek graag uren eerder, en in elk geval op tijd voor vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Hier in het dorp krijgen ze die Engelse boeken ook amper verkocht, maar bij bol.com of amazon.com is het gewoon goedkoper en je krijgt hem dezelfde dag nog als het goed is.
Bij HP5 heeft m'n vriend zaterdags ook moeiteloos een exemplaar voor me kunnen scoren bij Kooyker.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:11 schreef JustJunior het volgende:
In Leiden keken ze me raar aan toen ik vroeg of ik er nog wel één kon krijgen. Dus daar zal het niet druk zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |