Nee Queen heet Queen omdat het een campy naam was, en vooral heel krachtig.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:00 schreef tong80 het volgende:
Heb nooit begrepen wat 3 doors down betekent.
En heet Queen Queen omdat Freddy een homo was ?
Oh is ie later homo geworden ?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:00 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nee Queen heet Queen omdat het een campy naam was, en vooral heel krachtig.
Tijdens het begin van Queen was Freddie nog geen homo en had gewoon een vriendin....
Ja... (hij is min of meer altijd biseksueel geweest)quote:
Hehequote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef innepin het volgende:
Niet een bandnaam, maar Axl Rose koos deze naam als een anagram van 'een van zijn favoriete bezigheden'
Oral Sex ja, weet ik ook pas sinds kort.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef innepin het volgende:
Niet een bandnaam, maar Axl Rose koos deze naam als een anagram van 'een van zijn favoriete bezigheden'
Welk boek ?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef ChrisJX het volgende:
6 Pence none the Richer (Kiss me) heet zo omdat dat een zinnetje uit een boek is wat de bandleden erg leuk vonden ofzo.
Een boek van C.S. Lewis, genoemd Mere Christianity...quote:
Waar ken ik hem van ? Alice in Wonderland ?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:25 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Een boek van C.S. Lewis, genoemd Mere Christianity...
Gewoon @random verzonnen, me dunkt.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:24 schreef Djeez het volgende:
Ik vraag me werkelijk af hoe je op de bandnaam 'de Amazing Stroopwafels' komt.
Alice in chains moest de evil versie voorstellen van Alice in Wonderland.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar ken ik hem van ? Alice in Wonderland ?
Is dat het decimaal aan sperma dat de gemiddelde man ejaculeerd ?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Jane het volgende:
Niemand 10cc nog genoemd?
En dan hun debuut LP sending of noemen met een nummer over Thatcher.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef Asics het volgende:
UB40
Toen de bandleden nog werkeloos waren, moesten ze maandelijks een formulier invullen om een uitkering te krijgen en dat kreng heette UB40.
Uiteraard.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat het decimaal aan sperma dat de gemiddelde man ejaculeerd ?
Ik mag die gast opeens een stuk meer...quote:
quote:Radiohead formed during the late 1980s, originally under the name On A Friday (referring to the only time all band members were able to practice). After forming in 1988, the band disbanded for a couple of years so that bandmembers can devote on college and other work, before resurfacing in 1991 with their first demoes. Their first one—the Manic Hedgehog Demo (named after an Oxford record shop) —brought the band to another gig in the Jericho Tavern. In the meantime they had already been on the cover of Curfew, a magazine based in Oxford. Things moved fast. On A Friday were booked for gigs frequently. Various record labels showed interest and finally EMI signed the band. Now they had to concede that the critic in Curfew had a point: their name was at best mundane. They decided to swap it for the title of a cod-reggea tune Radio Head on Talking Heads' True Stories album and the record is a band favorite. It would later be a major influence on their own Kid A.
3 doors down betekend zoiets als 3 verdiepingen lager (als in een flat), hoe ze op het idee kwamen is me n raadsel eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:00 schreef tong80 het volgende:
Heb nooit begrepen wat 3 doors down betekent.
En heet Queen Queen omdat Freddy een homo was ?
3 doors down is zo genoemd omdat ze voor een deur stonden en daar stond een briefje op van 3 doors down is een bepaald iets, en zodoende hebben ze die bandnaam gekozen.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
3 doors down betekend zoiets als 3 verdiepingen lager (als in een flat), hoe ze op het idee kwamen is me n raadsel eigenlijk.
Linkin Park is wel grappig, een bandlid fietste vaak door het Parc Lincoln heen. Maar de domeinnaam Loncoln Parc was al bezet, vandaar dat ze er Linkin Park van gemaakt hebben. Of het echt waar is weet ik niet.
Geen idee, maar ik wil het wel weten...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef Djeez het volgende:
De bandnaam Rolling Stones komt toch van het Dylan nummer 'Like a rolling stone' ?
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:15 schreef Sport_Life het volgende:
Coldplay lijkt me wel duidelijk als je een beetje naar de tekst luistert, waar komt RHCP vandaan?
Was dat nummer er eerder dan de band? Lijkt me dat het gewoon een uitdrukking is...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef Djeez het volgende:
De bandnaam Rolling Stones komt toch van het Dylan nummer 'Like a rolling stone' ?
The Rolling stones waren er eersder dan Dylan.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef Djeez het volgende:
Wel! Queen draaide om 1 persoon.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:08 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Hehe![]()
Behalve dat het natuurlijk niet om 1 persoon draait
Slipkots is het,quote:
Volgens mij was het zo dat 9 cc het gemiddelde is per ejaculatie. En 10cc wou natuurlijk weer ff stoer doenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat het decimaal aan sperma dat de gemiddelde man ejaculeerd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |