Inderdaad.Maar ze hielden rekening met Studio Sport.quote:
Scheelt een paar duizend euro.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef prinsrob het volgende:
Verdienen vrouwen al evenveel als mannen inmiddels?
Vast niet, tegen de tijd dat ze net zo spectaculair spel afleveren kunnen we daar over beginnen te pratenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef prinsrob het volgende:
In Miami (hardcourt) had hij al 2 matchpoints tegen Federerquote:Op zondag 5 juni 2005 18:47 schreef TheGeneral het volgende:
Meer mensen die denken dat hij eigenlijk vooral alleen op gravel zal domineren, omdat hij nu elke bal haalt wat voornamelijk een sterk punt is van hem. Maar op alle andere ondergronden zal hij die ballen niet halen omdat hij dan niet kan glijden. Dan zal hij tegen de echte toppers denk ik het toch niet halen.
Ik had het over toppers hé, je kunt Federer toch niet echt een topper noemen.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In Miami (hardcourt) had hij al 2 matchpoints tegen Federer.
Koekenbakker iddquote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik had het over toppers hé, je kunt Federer toch niet echt een topper noemen.![]()
Scheelt niet veel. Te belachelijk voor woorden imho.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef prinsrob het volgende:
Dat doen ze normaal op de Tour toch alquote:Op zondag 5 juni 2005 18:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Scheelt niet veel. Te belachelijk voor woorden imho.
Ze zouden voor de gein de toernooien eens moeten scheiden, eens kijken hoeveel publiek (en aandacht en dus geld) er dan nog op het damestoernooi af komt.
Vervelling.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef savelkoul het volgende:
wat heeft puerta nou voor pusdraadjes aan zijn kin hangen? lijdt nogal af
![]()
En terecht. Een forehand waar je bang van wordt.quote:
Ja, maar als ze in het in de praktijk op een kleiner toernooi al anders doen, kunnen ze toch perfect zien hoe dat op een Grand Slam zou werken?quote:
http://www.wtatour.com/quote:Op zondag 5 juni 2005 20:31 schreef TvdB het volgende:
Affijn, ik had nog een vraagje, weet iemand een site waar je een actuele ranglijst kan zien van vrouwen en heren?
Het is niet omdat Nederland geen toppers heeft en het damestennis dan maar overbodig en belachelijk vindt, dat dit in de rest van de wereld ook zo is. Commercieel gezien zijn de vrouwen zeker even interessant.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze zouden voor de gein de toernooien eens moeten scheiden, eens kijken hoeveel publiek (en aandacht en dus geld) er dan nog op het damestoernooi af komt.
Kom op, Pierce wordt geveegd met 6-1 6-1 in een dik half uur, nul komma nul amusementswaarde, en ze had nota bene zelf in de halve finale met dezelfde cijfers gewonnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is niet omdat Nederland geen toppers heeft en het damestennis dan maar overbodig en belachelijk vindt, dat dit in de rest van de wereld ook zo is. Commercieel gezien zijn de vrouwen zeker even interessant.
Infectie door toedoen van een virus.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:09 schreef TvdB het volgende:
wat is een virale infectie, is dat toevallig een spelfout of een ziekte waar ik niets van weet?
Sorry voor de onnozelheid...
Een paar jaar terug ja, maar dat had niks met het spel te maken maar met de outfits en lange benen van Kournikova en de zusjes Williams.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is niet omdat Nederland geen toppers heeft en het damestennis dan maar overbodig en belachelijk vindt, dat dit in de rest van de wereld ook zo is. Commercieel gezien zijn de vrouwen zeker even interessant.
quote:Op zondag 5 juni 2005 18:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zou die reportage wel eens willen zien, want dat heb ik echt nog nooit gehoord. Het damestennis zat een paar jaar geleden in de lift, dat klopt, maar zoals ik eerder zei lag dat meer aan het uiterlijk van sommige dames dan aan het vertoonde spel, wat over het algemeen van een bedroevend laag niveau is.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
, heb ik toch volledig het omgekeerde gehoord in een reportage ...
damestoernooien zijn commercieel veel interessanter en lokken meer publiek ... daarom is er ook zo voor gestreden dat de dames bijna evenveel konden verdienen dan mannen op de grand slams. Vroeger verdienden de dames een pak minder.
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:31 schreef Public_NME het volgende:
Echt een leuke finale, nu op naar Wimbledon! Echt super zin in omdat het nu dichterbij is als ooit... (uitzicht uit mijn kamer)
[afbeelding]
ze moeten ook in australie gewoon drie sets winnen hoor...quote:Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef Chepke het volgende:
Volgens mij krijgen ze bij de Australian Open wel evenveel prijzengeld. Maar dat is natuurlijk belachelijk, want ze hoeven minder sets te winnen, dus ze staan korter op de baan en de concurrentie is veel minder, waar door de eerste 3 of 4 rondes op een GS weinig interessant zijn. En dan heb ik de aandacht van publiek en pers nog niet genoemd....
Er zijn bij de mannen anders genoeg spelers die niet veel meer konden dan serveren en die in de top 10 gestaan hebben. Rusedski bijvoorbeeld heeft zelfs in een grand slam final gestaan. Brenda Schultz heeft nooit een tier 2 of 1 toernooi gewonnen en zelfs niet in de halve finale van een grand slam gestaanquote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Een paar jaar terug ja, maar dat had niks met het spel te maken maar met de outfits en lange benen van Kournikova en de zusjes Williams.
Speltechnisch is het damestennis een aanfluiting. Het beste voorbeeld daarvan is onze eigen Brenda Schultz, van een paar jaar terug. Die had helemaal niks, geen forehand, geen backhand, geen volley, geen mentaliteit. Ze kon alleen keihard serveren. En toch hing ze jarenlang tegen de top tien aan. Belachelijk. Als een man een tijd een paar steken laat vallen, zakt ie gelijk uit de top honderd.
Ja en in werkelijkheid is het nog dichterbij... zo'n 500m! Aan de rechterkant staat een flat op een heuvel en die kunnen zo het centrecourt en court1 in kijken!! Jammer dat de tennisbanen aan de andere kant liggen, ik kan alleen op de trainingsvelden kijken...quote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
Je kunt de wedstrijden met een verrekijker van buiten het complex zien?
Mannen spelen Best of 5 en vrouwen Best of 3quote:Op maandag 6 juni 2005 01:59 schreef evert het volgende:
[..]
ze moeten ook in australie gewoon drie sets winnen hoor...
Ik zeg niet dat het niveau hoog is of dat het altijd spannend is. Er werd gesuggereerd dat het damestennis zonder het mannentennis als een pudding in mekaar zou zakken en dat vind ik onzin. Ook qua uitstraling doen de vrouwen zeker niet onder.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kom op, Pierce wordt geveegd met 6-1 6-1 in een dik half uur, nul komma nul amusementswaarde, en ze had nota bene zelf in de halve finale met dezelfde cijfers gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |