Inderdaad.Maar ze hielden rekening met Studio Sport.quote:
Scheelt een paar duizend euro.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef prinsrob het volgende:
Verdienen vrouwen al evenveel als mannen inmiddels?
Vast niet, tegen de tijd dat ze net zo spectaculair spel afleveren kunnen we daar over beginnen te pratenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef prinsrob het volgende:
In Miami (hardcourt) had hij al 2 matchpoints tegen Federerquote:Op zondag 5 juni 2005 18:47 schreef TheGeneral het volgende:
Meer mensen die denken dat hij eigenlijk vooral alleen op gravel zal domineren, omdat hij nu elke bal haalt wat voornamelijk een sterk punt is van hem. Maar op alle andere ondergronden zal hij die ballen niet halen omdat hij dan niet kan glijden. Dan zal hij tegen de echte toppers denk ik het toch niet halen.
Ik had het over toppers hé, je kunt Federer toch niet echt een topper noemen.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In Miami (hardcourt) had hij al 2 matchpoints tegen Federer.
Koekenbakker iddquote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik had het over toppers hé, je kunt Federer toch niet echt een topper noemen.![]()
Scheelt niet veel. Te belachelijk voor woorden imho.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef prinsrob het volgende:
Dat doen ze normaal op de Tour toch alquote:Op zondag 5 juni 2005 18:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Scheelt niet veel. Te belachelijk voor woorden imho.
Ze zouden voor de gein de toernooien eens moeten scheiden, eens kijken hoeveel publiek (en aandacht en dus geld) er dan nog op het damestoernooi af komt.
Vervelling.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef savelkoul het volgende:
wat heeft puerta nou voor pusdraadjes aan zijn kin hangen? lijdt nogal af
![]()
En terecht. Een forehand waar je bang van wordt.quote:
Ja, maar als ze in het in de praktijk op een kleiner toernooi al anders doen, kunnen ze toch perfect zien hoe dat op een Grand Slam zou werken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |