quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hoeft je toch niet aangesproken te voelen? Je komt toch niet uit Eindhoven
En verder als je het forum op het PSV netwerk leest, dan lach je je helemaal kapot; en reacties zoals van Zapper en Pascal over Finland supporteren, tja dan zet je geen twijfels bij het selectiebeleid, maar dan ben je gewoon aan het janken. Toch?
Ik open al zoveel topicsquote:Op zondag 5 juni 2005 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar waarom mocht ik hem openen eigenlijk Tong
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:52 schreef pascalheister het volgende:
leuk die traffic grafiek van gister
[afbeelding]
vrijdagquote:
Kut zeg. Nu zie ik Nadel wel weer breken.quote:
Zou je dat nou wel hardop zeggen?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dankzij Roland Garros helemaal vergeten naar Life and Cooking te kijken waar mijn moeder op de tribune zit
Dat had ik drie weken geleden. Mijn nichtje is model en mocht in het programma schoenen showen. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dankzij Roland Garros helemaal vergeten naar Life and Cooking te kijken waar mijn moeder op de tribune zit
Tuurlijk ik post ook in the heat of the moment.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan me toch wel mooiere partijen herinneren op RG maar het was zeker mooi.
Ja uniek.quote:
hij is net zo breed als ie groot isquote:Op zondag 5 juni 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja uniek.
161 en dan zoveel kracht in je lijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |