abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 21:31:10 #251
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27656573
Ik zou het liefste zien dat van Basten zonder diepe spits zou gaan voetballen. Wat dit systeem nodig heeft is een Kluivert in vorm. Iemand die iets meer kan als en keihard een bal inrossen van 5 meter. In ieder geval een spits met techniek, en dat hebben van Nistelrooy Makaay en Kuyt niet.
too much is not enough....
pi_27656618
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

Ik vind dat ie z'n plek al lang kwijt had moeten zijn, maar hij heeft kennelijk vele malen meer krediet dan bv een van Bommel waar hier de discussie over gaat, want als iemand al de hele kwalificatie kut speelt in Oranje - en ook bij z'n eigen club zeker het laatste half jaar dramatisch kut is - is het RvN wel.

Ik snap derhalve niet waarom Kuijt niet in de spits staat met Yildirim als echte rechtsbuiten, met een goeie free kick en sublieme voorzet in de benen, op de rechtbuiten positie.
Eens!
al vind ik Kuijt-VPersie-Robben ook een leuke optie

Vorig jaar bepleitte ik al vurig dat Makaay op de plek van Ruud hoorde.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:34:01 #253
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27656680
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Eens!
al vind ik Kuijt-VPersie-Robben ook een leuke optie

Vorig jaar bepleitte ik al vurig dat Makaay op de plek van Ruud hoorde.
van Persie mag van mij die rol van Kluivert ook vervullen
too much is not enough....
pi_27656699
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:31 schreef WaStEd het volgende:
Ik zou het liefste zien dat van Basten zonder diepe spits zou gaan voetballen. Wat dit systeem nodig heeft is een Kluivert in vorm. Iemand die iets meer kan als en keihard een bal inrossen van 5 meter. In ieder geval een spits met techniek, en dat hebben van Nistelrooy Makaay en Kuyt niet.
Kuyt heeft techniek. Ik heb me nog aardig vergist in die jongen.
pi_27656715
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Seedorf kunnen we nu toch wel als mislukt verklaren? Dat is al zo vaak geprobeerd.
Ik hoef Seedorf ook niet in Oranje.. ik ging verder met jou stelling.
quote:
En Zenden... kom op zeg. Heb je die op het EK gezien?
Ja, maar dit jaar was hij een van de belangrijkste mensen bij Boro.
quote:
Van Bommel speelt meestal ruk in Oranje en is makkelijk vervangbaar, ook nog eens door mensen met een beter karakter. Meteen doen dus.
beter karakter? ik heb van Bommel nooit horen zeiken dat hij niet geselecteerd was, of niet opgesteld stond, alleen dat hij teleurgesteld was (en terecht). Maduro heeft ook nog niks in Oranje gepresteerd, dus die hoeft er ook niet bij. Laat hem eerst maar is een heel seizoen bij Ajax in het eerste spelen.
pi_27656750
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

Ik vind dat ie z'n plek al lang kwijt had moeten zijn, maar hij heeft kennelijk vele malen meer krediet dan bv een van Bommel waar hier de discussie over gaat, want als iemand al de hele kwalificatie kut speelt in Oranje - en ook bij z'n eigen club zeker het laatste half jaar dramatisch kut is - is het RvN wel.

Ik snap derhalve niet waarom Kuijt niet in de spits staat met Yildirim als echte rechtsbuiten, met een goeie free kick en sublieme voorzet in de benen, op de rechtbuiten positie.
Helemaal mee eens. (Ik begrijp dat geklungel met Castelen die telkens afvalt óók al niet. Als je daar een Yildirim voor hebt rondlopen, is het toch zo klaar als een klontje? Maar wíe gaat er mee voor op de vleugels, een Ryan Babel. )
pi_27656756
Sowieso zou Kluivert eerst ff wat kilo'tjes moeten kwijtraken en wat meer ritme opdoen bij Valencia. Maar op het moment dat hij ook maar een glimps van vorm laat zien mag je hem van mij direct in de basis gooien.
pi_27656787
Yildirim komt er wel weer bij, ook wat dat aangaat vertrouw ik op Van Basten's deskundigheid.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:41:39 #259
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27656959
Seedorf en Zenden passen niet in het systeem.
pi_27657026
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef Kang-He het volgende:
Seedorf en Zenden passen niet in het systeem.
Seedorf als die een vrije rol krijgt en Zenden kan zowel links als rechtsbuiten.
pi_27657118
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:43 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Seedorf als die een vrije rol krijgt en Zenden kan zowel links als rechtsbuiten.
De middenvelders in dit systeem spelen in dienst van het elftal. Niks vrije rol. Daarom speelt Van Bommel ook zo slecht. Die mag bij PSV doen en laten wat hij wil.

Zenden is te licht voor dit werk. Bovendien speelt hij bij Boro centraal.
pi_27657196
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:43 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Seedorf functioneert niet in het systeem en past niet in de groep qua mentaliteit.

En waarom zou je iemand als Zenden erbij halen, wanneer je kwalitatief gelijkwaardige jongere gasten hebt als Robben, Van Persie, Castelen, Yildirim en eventueel Kuijt of Babel op de vleugels.
pi_27657205
Marco, zet je Ajax-bril eens af.
pi_27657310
voor de duidelijkheid: Seedorf en Zenden hoeven van mij niet bij Oranje, maar omdat er werd gezegt dat Maduro gewoon bij Oranje hoorde, vind ik dat dan ook Seedorf en Zenden opgeroepen mogen worden.
pi_27657385
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:45 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

De middenvelders in dit systeem spelen in dienst van het elftal. Niks vrije rol. Daarom speelt Van Bommel ook zo slecht. Die mag bij PSV doen en laten wat hij wil.
Van Bommel moet zich ook gewoon aan de afspraken houden die bij PSV gelden, maar die zijn waarschijnlijk heel anders dan die in Oranje gelden.
pi_27657396
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:50 schreef Lizz-n het volgende:
voor de duidelijkheid: Seedorf en Zenden hoeven van mij niet bij Oranje, maar omdat er werd gezegt dat Maduro gewoon bij Oranje hoorde, vind ik dat dan ook Seedorf en Zenden opgeroepen mogen worden.
Dan? Je redeneert zo krom.

Het is geen kinderverjaardagspartijtje waarbij je zegt, nou als die mogen komen dan moet je die en die ook uitnodigen.
pi_27657424
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:50 schreef Lizz-n het volgende:
Want ? Zenden heeft 6 spelers voor zich. Seedorf is een oudere speler die zich niet snel aanpast.

Dan kun je beter jongere gasten erbij hebben die zich kunnen ontwikkelen en je moet ook wel enigzins kunnen zien en zo volwassen zijn om toe te geven dat Maduro toch wel enig talent heeft.

Net als Vlaar en Babel.
pi_27657450
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Van Bommel moet zich ook gewoon aan de afspraken houden die bij PSV gelden, maar die zijn waarschijnlijk heel anders dan die in Oranje gelden.
De afspraak is bij PSV dat Vogel zijn vuile werk opknapt. In Oranje moet hij juist het vuile werk opknappen voor het team, voor de aanvallers. En rendeert hij slecht.
pi_27657518
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dan? Je redeneert zo krom.

Het is geen kinderverjaardagspartijtje waarbij je zegt, nou als die mogen komen dan moet je die en die ook uitnodigen.
Sorry typfoutjes, maar me internet is sloom dus editten duurt te lang
pi_27657549
de tering wat een topic
pi_27657563
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:56 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Sorry typfoutjes, maar me internet is sloom dus editten duurt te lang

Daar viel ik niet over hoor.
pi_27657574
Komt er ook nog een deel twee?

pi_27657614
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:58 schreef Radegast het volgende:
Komt er ook nog een deel twee?

Ik hoop het.

En anders open ik wel een Marco negeert FC Groningen topic!
pi_27657624
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik hoop het.

Waarom stelt hij Nevland niet op! .
pi_27657676
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik hoop het.

Kurt Elschot in Oranje

Weg met die Lucius
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')