Eens!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik vind dat ie z'n plek al lang kwijt had moeten zijn, maar hij heeft kennelijk vele malen meer krediet dan bv een van Bommel waar hier de discussie over gaat, want als iemand al de hele kwalificatie kut speelt in Oranje - en ook bij z'n eigen club zeker het laatste half jaar dramatisch kut is - is het RvN wel.
Ik snap derhalve niet waarom Kuijt niet in de spits staat met Yildirim als echte rechtsbuiten, met een goeie free kick en sublieme voorzet in de benen, op de rechtbuiten positie.
van Persie mag van mij die rol van Kluivert ook vervullenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Eens!
al vind ik Kuijt-VPersie-Robben ook een leuke optie
Vorig jaar bepleitte ik al vurig dat Makaay op de plek van Ruud hoorde.
Kuyt heeft techniek. Ik heb me nog aardig vergist in die jongen.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:31 schreef WaStEd het volgende:
Ik zou het liefste zien dat van Basten zonder diepe spits zou gaan voetballen. Wat dit systeem nodig heeft is een Kluivert in vorm. Iemand die iets meer kan als en keihard een bal inrossen van 5 meter. In ieder geval een spits met techniek, en dat hebben van Nistelrooy Makaay en Kuyt niet.
Ik hoef Seedorf ook niet in Oranje.. ik ging verder met jou stelling.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Seedorf kunnen we nu toch wel als mislukt verklaren? Dat is al zo vaak geprobeerd.
Ja, maar dit jaar was hij een van de belangrijkste mensen bij Boro.quote:En Zenden... kom op zeg. Heb je die op het EK gezien?
beter karakter? ik heb van Bommel nooit horen zeiken dat hij niet geselecteerd was, of niet opgesteld stond, alleen dat hij teleurgesteld was (en terecht). Maduro heeft ook nog niks in Oranje gepresteerd, dus die hoeft er ook niet bij. Laat hem eerst maar is een heel seizoen bij Ajax in het eerste spelen.quote:Van Bommel speelt meestal ruk in Oranje en is makkelijk vervangbaar, ook nog eens door mensen met een beter karakter. Meteen doen dus.
Helemaal mee eens. (Ik begrijp dat geklungel met Castelen die telkens afvalt óók al niet. Als je daar een Yildirim voor hebt rondlopen, is het toch zo klaar als een klontje? Maar wíe gaat er mee voor op de vleugels, een Ryan Babel.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik vind dat ie z'n plek al lang kwijt had moeten zijn, maar hij heeft kennelijk vele malen meer krediet dan bv een van Bommel waar hier de discussie over gaat, want als iemand al de hele kwalificatie kut speelt in Oranje - en ook bij z'n eigen club zeker het laatste half jaar dramatisch kut is - is het RvN wel.
Ik snap derhalve niet waarom Kuijt niet in de spits staat met Yildirim als echte rechtsbuiten, met een goeie free kick en sublieme voorzet in de benen, op de rechtbuiten positie.
Seedorf als die een vrije rol krijgt en Zenden kan zowel links als rechtsbuiten.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef Kang-He het volgende:
Seedorf en Zenden passen niet in het systeem.
De middenvelders in dit systeem spelen in dienst van het elftal. Niks vrije rol. Daarom speelt Van Bommel ook zo slecht. Die mag bij PSV doen en laten wat hij wil.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:43 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Seedorf als die een vrije rol krijgt en Zenden kan zowel links als rechtsbuiten.
Seedorf functioneert niet in het systeem en past niet in de groep qua mentaliteit.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:43 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Seedorf als die een vrije rol krijgt en Zenden kan zowel links als rechtsbuiten.
Van Bommel moet zich ook gewoon aan de afspraken houden die bij PSV gelden, maar die zijn waarschijnlijk heel anders dan die in Oranje gelden.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De middenvelders in dit systeem spelen in dienst van het elftal. Niks vrije rol. Daarom speelt Van Bommel ook zo slecht. Die mag bij PSV doen en laten wat hij wil.
Dan? Je redeneert zo krom.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:50 schreef Lizz-n het volgende:
voor de duidelijkheid: Seedorf en Zenden hoeven van mij niet bij Oranje, maar omdat er werd gezegt dat Maduro gewoon bij Oranje hoorde, vind ik dat dan ook Seedorf en Zenden opgeroepen mogen worden.
Want ? Zenden heeft 6 spelers voor zich. Seedorf is een oudere speler die zich niet snel aanpast.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:50 schreef Lizz-n het volgende:
voor de duidelijkheid: Seedorf en Zenden hoeven van mij niet bij Oranje, maar omdat er werd gezegt dat Maduro gewoon bij Oranje hoorde, vind ik dat dan ook Seedorf en Zenden opgeroepen mogen worden.
De afspraak is bij PSV dat Vogel zijn vuile werk opknapt. In Oranje moet hij juist het vuile werk opknappen voor het team, voor de aanvallers. En rendeert hij slecht.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Van Bommel moet zich ook gewoon aan de afspraken houden die bij PSV gelden, maar die zijn waarschijnlijk heel anders dan die in Oranje gelden.
Sorry typfoutjes, maar me internet is sloom dus editten duurt te langquote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan? Je redeneert zo krom.
Het is geen kinderverjaardagspartijtje waarbij je zegt, nou als die mogen komen dan moet je die en die ook uitnodigen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Sorry typfoutjes, maar me internet is sloom dus editten duurt te lang
Ik hoop het.quote:
Waarom stelt hij Nevland niet op!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
En anders open ik wel een Marco negeert FC Groningen topic!
Kurt Elschot in Oranjequote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
En anders open ik wel een Marco negeert FC Groningen topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |