abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 21:15:58 #226
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27655961
Volgens mij is het vrij simpel, stel dat van Bommel niet in het systeem van Rijkaard past, dan gaat ie ook niet spelen, ook al heet hij van Bommel. van Basten houdt nou eenmaal stellig vast aan zijn 4-3-3 waarin de spelers van Ajax en onder Adriaanse ook AZ het beste passen. v.Nistelrooy gaat het ook niet trekken in dit systeem. Kuyt houdt zich staande omdat hij zo verschrikkelijk veel werk opknapt en dan compenseert het gebrek aan het rechtsbuiten. Cocu kan overal spelen en is de meest toepasbare voetballer van Nederland, misschien wel van Europa.
Het probleem met van Bommel is dit systeem is gewoon dat ie niet weet wat ie moet doen, hij is onzeker over mee naar voren gaan en als hij gaat is het vaak het verkeerde moment. Bij PSV was veel van het spel gebaseerd op de taakverdeling tussen Cocu, Vogel en van Bommel, bij het NL elftal zijn die rollen totaal anders. Zelfs als Cocu niet meespeelt in Oranje trekt van Bommel het tactisch niet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat daar het probleem ligt.
too much is not enough....
  zondag 5 juni 2005 @ 21:16:53 #227
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27655983
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:15 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

Nou heeft Vlaar nog zeker niet veel speeltijd gehad in de competie/UEFA cup, maar wat in de ruk heeft die Babel dan gepresteerd?
Iets meer dan een handjevol goals gescoord in de Eredivisie, waarbij de gemiddelde verdediging van de tegenstander nog het meest overeenkomsten vertoond met de toestand van de Berlijnse muur anno nu, en verder een Interlandgoal gemaakt die m'n oma met een rollator nog binnen zou rijden en voor de rest toch geen ene fuck?

En hoeveel wedstrijden heeft Maduro de sterren van de hemel gespeeld? Die wordt gewoon geselecteerd omdat van Basten hem wel van vroeger kent en ie waarschijnlijk onder een San Marco dekbed slaapt en van Basten daardoor niet verder kijkt dan z'n neus lang is.
Hallo DIGGER
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 5 juni 2005 @ 21:17:43 #228
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27656021
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hij werkt tenminste. Seedorf niet.
Ja, van Nistelrooij werkt ook, maar z'n effectiviteit is net zo hoog als het alcoholpercentage in Amstel Malt, wat een drogreden zeg.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_27656053
quote:
Nou heeft Vlaar nog zeker niet veel speeltijd gehad in de competie/UEFA cup, maar wat in de ruk heeft die Babel dan gepresteerd?
Babel heeft bij Ajax 21 wedstrijden gespeeld en 7 doelpunten gemaakt. Dat is niet slecht aangezien het ook om invalbeurten gaat en om wedstrijden waar hij als linksbuiten heeft moeten fungeren. En hij heeft 2 interlands gespeeld en 1 doelpunt gemaakt. Ik wil niet beweren dat Babel en Maduro het ongelooflijk goed doen ofzo, maar in ieder geval hebben ze wel aanzienlijk meer laten zien dan Vlaar. That's all.
pi_27656059
quote:

[..]

Iets meer dan een handjevol goals gescoord in de Eredivisie, waarbij de gemiddelde verdediging van de tegenstander nog het meest overeenkomsten vertoond met de toestand van de Berlijnse muur anno nu, en verder een Interlandgoal gemaakt die m'n oma met een rollator nog binnen zou rijden en voor de rest toch geen ene fuck?

En hoeveel wedstrijden heeft Maduro de sterren van de hemel gespeeld? Die wordt gewoon geselecteerd omdat van Basten hem wel van vroeger kent en ie waarschijnlijk onder een San Marco dekbed slaapt en van Basten daardoor niet verder kijkt dan z'n neus lang is.
Leuke oneliners over je oma, maar je hebt kennelijk geen oog voor talent.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27656079
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hij werkt tenminste. Seedorf niet.
Ach ja, hij werkt
pi_27656106
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

Ja, van Nistelrooij werkt ook, maar z'n effectiviteit is net zo hoog als het alcoholpercentage in Amstel Malt, wat een drogreden zeg.
Meneer heeft verstand van drogredenen.

Van Nistelrooij werkt helemaal niet hard, hoe kom je erbij?!
pi_27656129
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:15 schreef nikk het volgende:

[..]

Het punt is een beetje dat Van Bommel eigenlijk nooit goed heeft gespeeld in het Nederlands elftal. Op een oefenwedstrijd tegen Engeland in 2001 na dan...
Ja haal de rest van zijn interlands dr ook maar bij Van Nistelrooij speelt sommige interlands ook gewoon slecht, maar die zit er ook nog gewoon bij.
pi_27656158
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:19 schreef nikk het volgende:

[..]

Ach ja, hij werkt
Laat ik het anders zeggen, hij leeft niet voor die paar passjes per wedstrijd, hij verovert ballen en het voetbal komt vanzelf.
pi_27656220
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Ja haal de rest van zijn interlands dr ook maar bij Van Nistelrooij speelt sommige interlands ook gewoon slecht, maar die zit er ook nog gewoon bij.
Ik ben ook tegen Mr. Intikker in het Nederlands elftal hoor...
  zondag 5 juni 2005 @ 21:22:56 #236
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27656232
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:15 schreef nikk het volgende:

[..]

Het punt is een beetje dat Van Bommel eigenlijk nooit goed heeft gespeeld in het Nederlands elftal. Op een oefenwedstrijd tegen Engeland in 2001 na dan...
Van Bommel speelt vaak beter dan de gemiddelde SBS/Teletoerfan ziet, omdat hij bij het NL-elftal veel meer in een rol voor het team speelt, als stofzuiger, zodat de andere middenvelders met de passes kunnen strooien, hij speelt gewoon een ies behoudender rol dan bij PSV.
Daardoor valt ie in 1e opzicht misschien minder op, maar z'n belang is er niks minder om.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:23:01 #237
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27656240
quote:

[..]

van Nistelrooij heeft iets meer krediet maar ga niet gek opkijken als hij dadelijk ook op de bank zit..
Ga er maar vanuit dat er woorden gevallen zijn tussen van Bommel, die met z'n hoofd al de CL gewonnen heeft met Barceloa, en van Basten. En er kan er maar 1 winnen.
pi_27656264
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen, hij leeft niet voor die paar passjes per wedstrijd, hij verovert ballen en het voetbal komt vanzelf.
De vraag is waarmee je meer wedstrijden kan winnen.
pi_27656278
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:18 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Leuke oneliners over je oma, maar je hebt kennelijk geen oog voor talent.
Dat je talent heb betekend niet dat je gelijk in Oranje mag, anders had ik er ook wel bij gezeten (ik ben vooral goed in het rode kaarten pakken )
  zondag 5 juni 2005 @ 21:24:27 #240
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27656295
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:19 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Meneer heeft verstand van drogredenen.

Van Nistelrooij werkt helemaal niet hard, hoe kom je erbij?!
Heb nergens gezegd dat ie hard werkt. Hij werkt, punt. Alleen zeer oneffectief, met zeer veel aanvallende fouten, enorm veel gemekker etc.
pi_27656334
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:23 schreef nikk het volgende:

[..]

De vraag is waarmee je meer wedstrijden kan winnen.
7
pi_27656335
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:22 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

Van Bommel speelt vaak beter dan de gemiddelde SBS/Teletoerfan ziet, omdat hij bij het NL-elftal veel meer in een rol voor het team speelt, als stofzuiger, zodat de andere middenvelders met de passes kunnen strooien, hij speelt gewoon een ies behoudender rol dan bij PSV.
Daardoor valt ie in 1e opzicht misschien minder op, maar z'n belang is er niks minder om.
Ik ben geen teletoeter en ik heb Van Bommel nooit kunnen betrappen op een belangrijke bijdrage in het Nederlands elftal. De rol als stofzuiger op het middenveld heb ik hem echt nog nooit goed zien uitvoeren.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:25:35 #243
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27656342
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:22 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

van Bommel voert zijn taken niet uit in het Nederlands Elftal, die stofzuiger rol valt wel mee, lijdt veel balverlies, en komt op de verkeerde momenten mee naar voren. Hij kan alleen excelleren als hij met een type Vogel speelt die in zijn schaduw kan voetballen, dat gaat Landzaat niet doen bij Oranje.
pi_27656362
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:23 schreef WaStEd het volgende:

[..]

van Nistelrooij heeft iets meer krediet maar ga niet gek opkijken als hij dadelijk ook op de bank zit..
Ga er maar vanuit dat er woorden gevallen zijn tussen van Bommel, die met z'n hoofd al de CL gewonnen heeft met Barceloa, en van Basten. En er kan er maar 1 winnen.
Ja, maar dat wordt niet naar buiten gebracht (er wordt gezegt dan Bommel geblesseerd is). Als dat zo is heeft van Basten wel goed gehandeld, de coach heeft altijd gelijk.
pi_27656371
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:24 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

Heb nergens gezegd dat ie hard werkt. Hij werkt, punt. Alleen zeer oneffectief, met zeer veel aanvallende fouten, enorm veel gemekker etc.
Hij moet dus ook terecht vrezen voor zijn plek.
pi_27656406
quote:

[..]

Zijn we het daarmee eens, dan?
  zondag 5 juni 2005 @ 21:27:18 #247
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27656407
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:53 schreef Lizz-n het volgende:
Van Bommel moet er ook altijd bij zitten, als je ziet hoe goed hij presteerd bij PSV. Hetzelfde geld voor Zenden en Seedorf
Seedorf kunnen we nu toch wel als mislukt verklaren? Dat is al zo vaak geprobeerd.

En Zenden... kom op zeg. Heb je die op het EK gezien?

Van Bommel speelt meestal ruk in Oranje en is makkelijk vervangbaar, ook nog eens door mensen met een beter karakter. Meteen doen dus.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 5 juni 2005 @ 21:27:43 #248
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27656427
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:26 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Plus dat hij al een keer een aanvaring heeft gehad met Davids destijds omdat Davids ook niet de vuile klusjes voor van Bommel op wilde knappen.
pi_27656460
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:25 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

7
Das waar
  zondag 5 juni 2005 @ 21:29:51 #250
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27656528
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:26 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik vind dat ie z'n plek al lang kwijt had moeten zijn, maar hij heeft kennelijk vele malen meer krediet dan bv een van Bommel waar hier de discussie over gaat, want als iemand al de hele kwalificatie kut speelt in Oranje - en ook bij z'n eigen club zeker het laatste half jaar dramatisch kut is - is het RvN wel.

Ik snap derhalve niet waarom Kuijt niet in de spits staat met Yildirim als echte rechtsbuiten, met een goeie free kick en sublieme voorzet in de benen, op de rechtbuiten positie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')