quote:Op zondag 5 juni 2005 20:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Bouma, Vennegoor en Ooijer waren al buiten de selectie gevallen.
Goed van Bommel nu ook, maar daarvoor in de plaats komt Cocu (als 19 de man)
Ik geef Marco complimenten voor zijn debutantenselectie, maar namen als Maduro en Babel vind ik net iets overdreven. Dat hij Vlaar selecteert wegens zijn goede spel, daar geef ik hem gelijk is, maar voor die andere twee lopen er veer betere Nederlanders rond. Ik noem een Zenden.
En hoe!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Vlaar heeft welgeteld 4 wedstrijden gespeeld in de HCE.
Precies, Die jongen had Liedson in zijn broekzak tijdens de halve finale van de UEFA cup.quote:
In de eredivisie kom je iets andere tegenstanders tegen dan in de Uefa-cupquote:Op zondag 5 juni 2005 20:47 schreef nikk het volgende:
Sorry hoor, maar dan hebben Maduro en Babel aanzienlijk meer gepresteerd dan Vlaar.
Maduro moet er altijd bijzitten. Een controlerende middenvelder die fantastisch kan opbouwen, en die ook nog centraal in de verdediging kan staan.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:47 schreef nikk het volgende:
Sorry hoor, maar dan hebben Maduro en Babel aanzienlijk meer gepresteerd dan Vlaar.
Van Bommel moet er ook altijd bij zitten, als je ziet hoe goed hij presteerd bij PSV. Hetzelfde geld voor Zenden en Seedorfquote:Op zondag 5 juni 2005 20:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maduro moet er altijd bijzitten. Een controlerende middenvelder die fantastisch kan opbouwen, en die ook nog centraal in de verdediging kan staan.
Alleen Lissabon. Maar wat is je punt? Babel en Maduro hebben ook internationale ervaring? Ze hebben nota bene onder Van Basten interlands gespeeld, Babel heeft zelfs gescoord.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
In de eredivisie kom je iets andere tegenstanders tegen dan in de Uefa-cup
PSV ja, niet het Nederlands elftal. Seedorf wil Van Basten er niet bij hebben, ok. Zenden mag van mij wel weer eens opgeroepen worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:53 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Van Bommel moet er ook altijd bij zitten, als je ziet hoe goed hij presteerd bij PSV. Hetzelfde geld voor Zenden en Seedorf![]()
als je wel presteert bij je club maar niet bij Oranje dan vind ik niet dat je er bij hoort.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:53 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Van Bommel moet er ook altijd bij zitten, als je ziet hoe goed hij presteerd bij PSV. Hetzelfde geld voor Zenden en Seedorf![]()
Dit was een reactie op dat Maduro er altijd bij moet wezen, dan is het wel een terechte vergelijkingquote:Op zondag 5 juni 2005 21:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je wel presteert bij je club maar niet bij Oranje dan vind ik niet dat je er bij hoort.
ja natuurlijk kan je nog niet zeggen dat hij er altijd bij moet wezen maar hij krijgt een kans en dat is mooi.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:04 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dit was een reactie op dat Maduro er altijd bij moet wezen, dan is het wel een terechte vergelijking![]()
VdVaart speelde echt niet in een vrije rol. Die jongen liep meer te verdedigen dan aan te vallen hoor. En Zenden is geen schim van Van Persie of Yildirim bv.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:08 schreef nikk het volgende:
Zenden op rechts zou echt niet zo slecht zijn... Seedorf in een vrije rol zoals Van der Vaart wel mag spelen in het NE ook niet...
Mwah, zoals ik VDV de laatste paar wedstrijden heb zien spelen mag hij toch betrekkelijk veel gaan en staan waar hij wil. Dat is ook niet erg hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
VdVaart speelde echt niet in een vrije rol. Die jongen liep meer te verdedigen dan aan te vallen hoor. En Zenden is geen schim van Van Persie of Yildirim bv.
Hij werkt tenminste. Seedorf niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:13 schreef nikk het volgende:
[..]
Mwah, zoals ik VDV de laatste paar wedstrijden heb zien spelen mag hij toch betrekkelijk veel gaan en staan waar hij wil. Dat is ook niet erg hoor.
Nou heeft Vlaar nog zeker niet veel speeltijd gehad in de competie/UEFA cup, maar wat in de ruk heeft die Babel dan gepresteerd?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:47 schreef nikk het volgende:
Het punt is een beetje dat Van Bommel eigenlijk nooit goed heeft gespeeld in het Nederlands elftal. Op een oefenwedstrijd tegen Engeland in 2001 na dan...quote:Op zondag 5 juni 2005 21:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Nu kunnen een aantal mensen wel zeuren dat van Bommel niet geweldig speelde gisteren, maar wie deed dat uberhaupt wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |