ik had bericht later gewijzigd maar ik voeg je wel gewoon toe en als t niet goed is weiger je me gewoonquote:Op maandag 6 juni 2005 13:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
en ik naar jou, moeten echt ff datum gaan prikken![]()
ow ja sanne is t goed dat ik jou ff toevoeg op msn?
wilde ff vragen waar t nou psies over ging in de kroeg, ik had de helft gemist (ben beetje doof)
voor t geval dat er 2 meets georganiseerd worden, ik kan 1juli echt niet (bruiloft heel weekend)quote:Op maandag 6 juni 2005 14:31 schreef ymme het volgende:
ik vind een meeting op 1 juli of anders wordt het dan voor mij pas eind juli 29 juli (dat duurd wel erg lang)
1 juli vind ik een leuk idee. 4 juli ga ik op vakantie namelijk
Gewoon een voorbeeld van een datum, meer niet hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 15:32 schreef Skaai het volgende:
Je vraagt of mensen het ermee eens zijn, je wacht geen antwoord af, en gaat 'm nu al regelen?
Dat moet je aan PeRi vragen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef ymme het volgende:
Als mensen nu hun datum's gaan noemen, dan weten we natuurlijk niet over welke meeting het gaatof hoe zit dat dan? De 1ste meeting al op korte termijn en de 2e zo rond eind juli? Is dat misschien een idee
Ik heb haar even gebeld, ze is vanavond wel weer online. Even geduld dus.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:35 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb haar even gebeld, ze is vanavond wel weer online. Even geduld dus.
Ik denk dat wanneer ze de omzet van onze eerste meet bekijken, een 2e avond echt geen probleem isquote:Op maandag 6 juni 2005 16:40 schreef imago het volgende:
Maar uhm, denken jullie dan niet dat die Vip-avonden vooral bedoeld zijn om mensen kennis te laten maken met Lush? En dat als wij daar elke 2 maanden een avond willen, zij het op een gegeven moment ook wel genoeg vinden?
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer ze de omzet van onze eerste meet bekijken, een 2e avond echt geen probleem is.
Ik heb ook aanhang hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 09:41 schreef PeRi het volgende:
Ja
Nieuwe vip-avond!
Wanneer?
Eind of half Juli?
Wie (max 20 personen)?
Cora4034
Anitra
Heaven7
Auticia
Mvdlubbe
Skaai + zus
Sanne
peri + vriendin
Mother-Mother
Together-Alone + meneer
Misschien?
Aventura
Imago
Cinnamongirl
FlyingFox
E.T.
Lois
Oh ok, dat wist ik nietquote:Op maandag 6 juni 2005 19:04 schreef Together-Alone het volgende:
Is allang gebeurt.
Helaas, ik kan er ook niks over vertellen, misschien kan je de Lush een mailtje sturen?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:17 schreef BloodyLotte het volgende:
is er dan niemand die me even wil adviseren over Fresh Farmacy?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |